今朝早一醒,第一個回憶,竟然係,我同佢係新都會食意粉第一個片段,
之後,開手機睇一睇,冇人搵我,之後,我去洗面刷牙,個一刻考慮中食杯麵好定落去廚房佬食飯呢
之後,決定左,換衫落去食個飯,腸仔蛋飯,奶茶,一路睇實習天使,一路食飯,
之後,食完飯,都差唔多兩點,上番去,又想落黎睇下漫畫~,個陣老豆又返左黎,之後佢地話帶波波比比出街,
而我就去左大堂睇書,今日成日,都係屋企同大堂,咁呀,今日,係屋企唱下K 上下網,睇番以前,我中意既組合SKY
其我個名,係因為有呢隊組合,因為呢隊組合,形象 都好有SUNSHINE感覺,好有陽光男孩FEEL
而我性格比較~陽光型,同埋,性格上,比較開放,但又帶點兒,成熟感啦,
今日,唱K個陣時,都覺得,唱得好有感情,突然其來,好似把我剛剛分手既前度同我既經歷,放哂係歌詞身上,
唱左好多好多愛意,同,一齊時候感覺,今日原先都出去CWB睇戲,但發覺今期,冇咩戲想睇,就算有,都,冇去睇
可能~打後仲有更多好睇既戲,等住我呢, 今晚,我,食左個杯麵, 今晚,有台慶頒獎禮,我真係,估中左有兩個男女主角獎
咁呀,估唔到我上個月睇完,HIU雄呢套劇, 竟然~都得到獎最後,當時我覺得呢套劇個陣,我已經有心水既想法,
覺得今次呢套,今年係得獎,因為,有秋生哥麻,所以~係,實至名饋
咁呀,尋日呢,我媽,同我商量,好冇把卞文返黎工作既消息,同我爸講,其實~最好唔好講,亦都唔好由我地講
因為,我爸,成世人,咩都會識講,唔好,或者,唔好聽,唔好理,理唔到,唔好插手,等等之類,
而且~如果我媽真係把呢件事同我爸講,交呢,就一定嘈,當然~我都想保護我媽,所以我亦都叫扮唔知,亦都當冇收過卞文信息
而且我媽都自己~同,CINDY講左,,答案,當,冇收過,其實佢已知道點做,但係,佢又想,唉 搞事, 我唔想,佢,又被人,插,所以~我要STOP佢
咁呀,今日,突然間放假,我亦都,想左好多野,呢6年黎, 我覺得,有幸福感覺,但係,係我個人,想得太完美
因為,我覺得,我得到既,係一份愛,係覺得,找到,自己幸福同將來,同埋,覺得,將來自己會有自己家庭~呢種感覺,
其實人呢,好似拍戲咁,每一年一套,不過睇下你可以~做左幾多集, 仲有就係,人呢,係需要學識原諒別人,
就算佢有幾錯,幾壞,其實~人好多命格存在~ 有貴人,亦都有,黑仔既心態,
無論愛情,生活~金錢,所有, 冇分對定錯,同必然,呢回事, 人呢係冇完美,世上,有靚就有唔靚,
有D人好好彩,天生美貌與智慧, 不過~ 可能~,上天帶來好多原因,令到,世界~變成唔同既平等對待~
係我心目中,我前度,冇對到,亦都冇錯到,但因為佢,人係缺乏美,同缺乏~愛,同安全感,,就當佢貪食,貪心,但呢個,係佢人生,佢自己揀的
佢係,幫自己走出,佢人生,最唔開心既家,同路,一切~都係佢自己找,
而我,就係因為,對佢仲有感情,同時,大家習慣~溝通上,了解上,話哂,佢都肯同我走左咁多年,況且
我同佢一齊~係大家,個一刻真係有,FEEL~同TIMING, 同埋,個一刻,大家都愛大家,但日子耐左,
感覺唔同左,由火花,變成冇再火花時候~就會息左,息左,但,唔會再開火,因為,呢團火,已消耗了,
火都要同加柴,不過~我們並冇咁做, 不過~大家能夠,拍到已去到朋友地步, 都無可口非,佢冇錯
佢應該~識多D更好外來既朋友~ 去繼續尋找佢既愛佢既人,或者佢會更加領會,更多唔同愛情,同感覺,
佢會更加,世上,唔係人人都有我的最愛~ 我亦同佢講,我就是因為愛她,所以~我要佢更加,去尋多D唔同既愛
一來,我自己~呢咁多年黎,我帶來,俾佢好多好多幸福俾佢,我知道~我家庭~,同,我人生,其實~係冇將來,呢回事,
尢其是,結婚,呢回事,對我同佢都好難,因為,我父母~不是簡單的人,而且我父母最擔心,我被騙
所以~我上年決定同佢分手,係因為我知道~我哂緊佢時間~,而佢都覺得哂緊我時間~
咁竟然大家做左決定,而冇傷害大家,佢只係一個講左,小小大話, 我就嬲佢,咁不如,咁講啦,
我自問,我真的是受害者嗎,連我去年,我都背叛左佢,我撫心自問,我是好人嗎,?
無論親人也好,朋友也好,都會幫自己人,我好理解,因為,我同朋友講,我曾做錯事,佢地覺得只係一個,善意既大話,
我亦都冇坦白過同我前度,我曾經喜歡過第二個,但冇開始過的人,
不過都好,起碼~,我唔會再擔心,佢有冇繼續同我既日子,點過點涯,亦唔會受到,外來既壓力,
不過~我亦都會繼續~關心我前度,因為,佢需要朋友關心,同愛,錫,
我媽應該~會知道~我仲在意佢,不過~佢唔講,唔出聲,而我,只係,一個用,普通問候,,唔會多唔會少,
其實~我同我前度,分左手後,大家個感覺,同平時一樣,心掛掛,都會有,不過冇以前咁多,
同埋,就算,佢係我老婆或朋友~其實依家,同當初,感覺一樣,好平淡,大家溝通,都冇分別
唔會心痛,唔會有咩特別感覺,好似一對,曾經係夫妻~ 依家變左前夫妻咁,
我了解佢,但佢,一D都唔了解我, 佢需要人了解佢,但佢,又一個,唔想俾人知得既人既佢,
所以~就算佢同呢個新既朋友開始~,都未必~會太投入,係朋友上,佢會全心全意,但係愛個方面,愛情,
真係,唔係佢拿手好戲, 咁呀~今晚我都有SMS佢,同佢講,下星期4會涷,叫佢著厚D衫,唔好涷親,
咁呀,算係咁啦,人呢,就冇絕對好人,亦都冇絕對壞人,壞人,係可以改番正路, 而好人呢,就未必做到好壞,
人要講平衡~心理,生態, 佢遇既事,可能會把好人,當成,殺人,又或者,個犯,都會,改邪饋正既,
所以,世上,冇咩係絕對~ 只會絕配架姐,哈哈, 無論點都好,人生,只要,搵到自己出路,咩問題都不是問題~
風浪,我真係唔多,未試過訓街, 但見得到,心都有寒,正所謂~現實近在眼前, 而令你更懂得珍惜~
咁呀,人生如戲,戲如人生,就係咁解
|