尋晚本身搞左時間今朝早醒,點知我一樣晏身,因為我個鐘冇哂電,唉
激氣,尋晚,都好夜先訓得著,差唔多,3點,唉 愈黎愈夜了,喔,想早,真係唔到我想早
尋晚發夢,夢到,敏打俾我,而係夢到,叫佢,老婆仔,老婆仔,係未老婆仔呀,之後,佢話係呀
佢仲話,今晚有佢同學同埋佢屋企人喎,之後我就話冇問題呀,之後,第二個電話都係佢,佢問,
我好冇買個樣野,之後我答,妳中意啦, 之後,咁就醒啦,喔~一醒,就呆滯了,之後勁眼訓,好想訓番,
不過個陣己見~,10點58分了,之後,老豆,又差唔多出去,又吩咐我,走前,沬乾D野,放張片係BATH到,
之後,仲話用佢件衫去沬, 之後放係個SOU機到, 之後,就係咁,個陣,又有電話響.之後我以為搵老豆所以唔聽
後來又俾老豆話我,聽電話啦,乜你咁得意,有電話唔聽,之後一聽,響左三下就收左線了,之後老豆問,邊個黎,我話媽咪
之後佢就話,快起身啦咁樣,之後,老豆就出門了,而我就洗面牙,今朝阿媽打黎話我知佢SD 左,WHATSAPP俾我
之後,同我講,今日,CINDY生日,去飲茶, 之後,今日我都差唔多,12點15分就到西環
本身,上去公司~不過又忘記左去BANK到,之後,去左集友,排隊,排左好耐,見時間都差唔多12點半,
之後,我決定番上去先,之後,做埋d野,之後,叫JUDY去桃園搵位先,而我們1點就離開公司~
今日係茶樓食左好多野,炒飯啦,湯啦,叉燒, 都有叫腸粉既, 不過就冇食,
之後,SYVIA佢點幾食完野就返公司~,而我當時去左洗手間, 之後,兩點先走,
不過因為早上多人,所以我下午先再去集友入錢俾小倫,
之後,再返公司~ 喔~今日忘記左去買狗牙膏~ 今日天氣時晴時雨,
天氣唔係好涷,不過係涼囉, 今日有D掛住佢, 所以今日都有同佢講我發夢見到佢
唉~ 其實佢D事,我都冇乜點理,感情,佢俾人傷左心,我都未必幫到佢,
小倫話,我同佢未必真正做到朋友~,我覺得唔會,起碼~我仲可以睇住佢,同埋,支持佢
佢唔同我第一個女朋友咁冷血,KARMAN~,佢曾經真係同我反面架,不過~係佢問題姐,
而且~ 我同阿敏,感覺,唔同,但我唔係對佢有望,只係,唔想佢行到最後令自己受傷個位
唔想佢,下一個令佢受傷害,我知道佢可以控制同面對的,不過~或多或少,我們曾經一齊過,
我都唔想佢唔開心, 今日,做哂工作之後,就睇漫畫~,之後見眼攰,就訓了,
差唔多5點幾就放工,之後,搭車時,WHATSAPP俾YC~本身同佢傾,最後都冇
之後,打俾小倫,之後,隔左一陣,小倫打番俾我, 之後,傾左好耐,由巴士傾到落車,至我食完飯,之後行去會所.
坐係度,傾傾傾,差唔多8點,先上番屋企帶狗仔, 喔,之後就係咁,
我同阿敏D回憶,一日比一日,多了,
今晚約左桂薇明天晚上係西環食飯,星期4就同卞文食飯,今個星期~就係咁安排,
我前排冇乜點做運動,爆肥,~ 依家,冇咩目標~,只係想慢慢KEEP番THIN
不過依排又飲多奶茶,唔肥有鬼, 今個星期5,公司又開大食會,一年一次,所以~或者,去同唔去掛,
好掛住阿敏呀, 激死,
今日我去廁所時,去完之後見到阿媽,之後我八卦問,有冇同老豆講卞文既事
佢話冇不過諗住想講,之後我叫佢唔好講,跟住佢反問我,乜你好想佢返黎咩,
我話,唔係我想唔想,而係冇必要搞咁大件事,之後我叫佢,唔好搞事啦,
之後我返公司做埋手頭上既工作後,我就,考慮中打唔打俾家姐好,
同佢講,意見姐,問下,我既決定係對的錯,就是卞文事件,再發告俾家姐,
而家姐聽完後都覺得我既決定係對的,^^ 就係咁啦,
唉~ 我媽,是真正搞事人員,唉,
|