SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 62
累積人氣: 22229

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 12 月 15 日  星期二   晴天


今晚約左桂薇在西環吃晚飯同食糖水 愉快 分類: 未分類

今朝我9點幾就起身,之後10點幾出門口返工,

今朝一返到去就去洗手間先,之後返公司做野,

12點幾,就落去食飯,之後睇埋尋晚個集實習天使,

今日終於記得去銀行換100蚊,之後去狗店買牙膏~同,FOR口臭既護理水,

之後,今日阿爸約左我,吩咐我去灣仔,稅務局入錢,因為租屋個到續左約,

WA~第一次,交費,當時我,去左租XX個櫃台,簽名,之後佢叫我交費,咁我以為有張飛就等NUMBER

之後,我坐左,唔知幾耐,覺得咁耐都未叫我,只但係我又見到電視又冇打出,L字,JUST ABC,NUMBER個D

之後,我見唔妥,就,行去,交費,之後,原來係要俾左錢,先可以拎番份文件= =唉

之後,就係咁,差唔多,5點先返去公司~ 今日返到公司前,又想食雪糕,

之後 ,今日返到去,- -今日完全忘記左,BACK UP,今日掛住等桂薇放工

喔, 今日同,CINDY講開卞文,想返黎做,原來呢,真相,我媽,太多問題了,

第一,阿媽打算,唔理呢件事,第二,佢原先都唔想同老豆講,因為,驚,顯連,佢同卡文既連絡問題~

怕,我們公司同卞文講,所以,,, 但,我又唔明,阿媽,又,1516咁,又想講,又想同老豆講,唉 真係俾佢吹脹,

之後,老豆又係,黃昏時間返左黎公司~ 之後,我就,等桂薇,今日上網睇左創世紀,

今晚刀下留人,冇睇到,陣間睇, 今日我冇帶狗,老豆負責番,佢今晚要返西環開會,

今晚,約左桂蔽去堅尼地城等,之後帶佢食牛排, 我今晚就食意粉,食完之後,桂薇唔夠飽,

竟然係咁 喔,之後,我們行去食可可店,好耐冇食我既至愛,CHACHA~ 正

今晚我差唔多,9點幾,已做緊既實習天使,個段時間返黎,

之後,一返黎,就忘記左,交D野俾姨姨,本身落8樓單位搵姨姨,把文件交俾佢

之後個鐘壞左,之後, 落番去,想放係信BOX到,後來,轉個頭見到姨姨,之後,我又拎番出黎,親手交俾佢,

聽佢講,間屋都好多問題~,冷氣機啦,抽氣扇@@ WA~問題多多呀,又話夏天好熱,冷氣,又成日壞,WA~我間屋,原來咁差勁

今晚返黎,就一路做運動,一路,睇電視,之後原先諗住試下比D水,加少少,狗既,護理口腔水,俾佢地飲,

不過都係留番天日先,~ WA~尋晚發左個夢,夢見自己~有女朋友~ 條女個樣都OK<入邊既我,當然係男仔啦,

@@正到呀,夢喎,現實,唉 KAI子一名, 我搵到啦,我目標~係瘦呀,哈哈,減到好瘦,

最近~好中意聽,情投意合,呢首歌,聽極都唔厭~ KEKE~

喔下個月,1月5又要睇醫生,~  唔知阿敏點呢,今晚天氣轉涷,希望佢唔好涷親,

佢身子咁弱,唉 ,不過唔到我擔心, 今晚阿LING打俾我,聽講佢好苦惱,佢份工又就黎完喇,

佢另一半又想叫佢一齊做打理公司~,但阿LING,又有D想分手既想法,

不過阿LING,,唉 簽名, 因為,佢另一半用緊政府D錢,但係阿LING簽的,加上,阿LING又爭卞數,

WA~ 聽落好唔掂當,佢本身仲話,可唔可以,住我屋企兩日,之後先返自己屋企喎,使乜呀,

直接回家算吧井,但佢又另一個煩惱,又唔捨得隻狗, 而且佢FD,本身係同志,之後又變番直,

之後叫阿LING唔好錯落去,之後,唉 ~我都唔拿明,人地直番好地地,但又要叫朋友一齊直,

其實如果俾我揀,我更係兩邊都唔要啦,自己一個未仲好,錢任自己控制~, 又可以草番錢,

洗費又唔大, 享受第一, 下星期就係聖誕~ 唔知點過,之後打後又除夕~ 又唔知點過,

今晚,同桂薇講明年見,新年快樂~ 尋晚同完ESTHER 傾完後,又話今晚先答人,

我諗,明天先有空, 今朝ESTHER話,又去左醫院~ 咁麻煩架,成日去醫院~佢個女,身體真係差勁,

今日都冇咩掛住阿敏了, 冇之前咁掛, 不過~佢就唔知喇,上次就話總是掛住我,

不過佢依家,應該又病了, 唉~唔知佢同朋友點呢,快樂嗎,?幸福嗎?

-,- 唔  今日我,WHATSAPP阿妹,今日我同阿妹傾多左,

就係咁,今日又一日喇, 喔,阿LING覺得我輕鬆左,都算係既,冇HIN掛得咁犀利~

算唔算放下呢??

今日冇啦啦有個女仔,加左我FB~ @@靚女呢