今朝我9點幾就起身,之後10點幾出門口返工,
今朝一返到去就去洗手間先,之後返公司做野,
12點幾,就落去食飯,之後睇埋尋晚個集實習天使,
今日終於記得去銀行換100蚊,之後去狗店買牙膏~同,FOR口臭既護理水,
之後,今日阿爸約左我,吩咐我去灣仔,稅務局入錢,因為租屋個到續左約,
WA~第一次,交費,當時我,去左租XX個櫃台,簽名,之後佢叫我交費,咁我以為有張飛就等NUMBER
之後,我坐左,唔知幾耐,覺得咁耐都未叫我,只但係我又見到電視又冇打出,L字,JUST ABC,NUMBER個D
之後,我見唔妥,就,行去,交費,之後,原來係要俾左錢,先可以拎番份文件= =唉
之後,就係咁,差唔多,5點先返去公司~ 今日返到公司前,又想食雪糕,
之後 ,今日返到去,- -今日完全忘記左,BACK UP,今日掛住等桂薇放工
喔, 今日同,CINDY講開卞文,想返黎做,原來呢,真相,我媽,太多問題了,
第一,阿媽打算,唔理呢件事,第二,佢原先都唔想同老豆講,因為,驚,顯連,佢同卡文既連絡問題~
怕,我們公司同卞文講,所以,,, 但,我又唔明,阿媽,又,1516咁,又想講,又想同老豆講,唉 真係俾佢吹脹,
之後,老豆又係,黃昏時間返左黎公司~ 之後,我就,等桂薇,今日上網睇左創世紀,
今晚刀下留人,冇睇到,陣間睇, 今日我冇帶狗,老豆負責番,佢今晚要返西環開會,
今晚,約左桂蔽去堅尼地城等,之後帶佢食牛排, 我今晚就食意粉,食完之後,桂薇唔夠飽,
竟然係咁 喔,之後,我們行去食可可店,好耐冇食我既至愛,CHACHA~ 正
今晚我差唔多,9點幾,已做緊既實習天使,個段時間返黎,
之後,一返黎,就忘記左,交D野俾姨姨,本身落8樓單位搵姨姨,把文件交俾佢
之後個鐘壞左,之後, 落番去,想放係信BOX到,後來,轉個頭見到姨姨,之後,我又拎番出黎,親手交俾佢,
聽佢講,間屋都好多問題~,冷氣機啦,抽氣扇@@ WA~問題多多呀,又話夏天好熱,冷氣,又成日壞,WA~我間屋,原來咁差勁
今晚返黎,就一路做運動,一路,睇電視,之後原先諗住試下比D水,加少少,狗既,護理口腔水,俾佢地飲,
不過都係留番天日先,~ WA~尋晚發左個夢,夢見自己~有女朋友~ 條女個樣都OK<入邊既我,當然係男仔啦,
@@正到呀,夢喎,現實,唉 KAI子一名, 我搵到啦,我目標~係瘦呀,哈哈,減到好瘦,
最近~好中意聽,情投意合,呢首歌,聽極都唔厭~ KEKE~
喔下個月,1月5又要睇醫生,~ 唔知阿敏點呢,今晚天氣轉涷,希望佢唔好涷親,
佢身子咁弱,唉 ,不過唔到我擔心, 今晚阿LING打俾我,聽講佢好苦惱,佢份工又就黎完喇,
佢另一半又想叫佢一齊做打理公司~,但阿LING,又有D想分手既想法,
不過阿LING,,唉 簽名, 因為,佢另一半用緊政府D錢,但係阿LING簽的,加上,阿LING又爭卞數,
WA~ 聽落好唔掂當,佢本身仲話,可唔可以,住我屋企兩日,之後先返自己屋企喎,使乜呀,
直接回家算吧井,但佢又另一個煩惱,又唔捨得隻狗, 而且佢FD,本身係同志,之後又變番直,
之後叫阿LING唔好錯落去,之後,唉 ~我都唔拿明,人地直番好地地,但又要叫朋友一齊直,
其實如果俾我揀,我更係兩邊都唔要啦,自己一個未仲好,錢任自己控制~, 又可以草番錢,
洗費又唔大, 享受第一, 下星期就係聖誕~ 唔知點過,之後打後又除夕~ 又唔知點過,
今晚,同桂薇講明年見,新年快樂~ 尋晚同完ESTHER 傾完後,又話今晚先答人,
我諗,明天先有空, 今朝ESTHER話,又去左醫院~ 咁麻煩架,成日去醫院~佢個女,身體真係差勁,
今日都冇咩掛住阿敏了, 冇之前咁掛, 不過~佢就唔知喇,上次就話總是掛住我,
不過佢依家,應該又病了, 唉~唔知佢同朋友點呢,快樂嗎,?幸福嗎?
-,- 唔 今日我,WHATSAPP阿妹,今日我同阿妹傾多左,
就係咁,今日又一日喇, 喔,阿LING覺得我輕鬆左,都算係既,冇HIN掛得咁犀利~
算唔算放下呢??
今日冇啦啦有個女仔,加左我FB~ @@靚女呢
|