我97年入學,讀4B班,初初入學個陣,都幾驚,見到我個班主任,就諗起我小學個陣既班主任,
之後,我就驚喊了,個陣,我都唔太識得表達自己~任何事,開心定唔開心,只係帶靜態,
我點樣,去識呢個男人,就係,我全班當中,咁多個男生,佢個樣最順眼,最靚仔個個,
而且夠正常,佢又高,一見到佢,就帶唔知咩感覺,初初,個陣老師吩咐我,去分紙時,
鍾偉業,就第一時間~主動幫我,不過~我當時,又冇呢個意識去,叫佢幫我想法,所以我當時拒絕左,
後來,我當時,又想搵人幫時,我又叫佢幫我,後來,佢就罵我,又話唔使幫,之後我話,我依家未叫你幫囉,
個陣,我得,12歲,都仲係一個天真既小朋友黎,唔識咩叫中意,唉~ 個陣,我班房有個女同學,好肥,
係得佢當係我朋友~ 佢叫黃惠麗,個陣,我們好中意得閒傾電話~,不過~佢因為成日好忙,所以~都唔係傾好耐
不過~唔知幾時,學校~成班男女生,就傳聞,鍾偉業中意,第一個係黃惠麗,講我知,
我仲天真到,仲問番佢,點解中意我,我又唔係明星,之後,佢話,中意妳,,更係,有D野既,
我話,冇可能,點會呀,我點會中意佢, 之後,當時,收左線後,我就心諗,有人中意我,之後,我就返學就留意下佢係未中意先
之後,係班房到,我就開始~自然咁偷望佢,用對眼,間中望下佢,之後,個偉業就開始成日聊我,
之後又送左個立筆小新既SIP石俾我,我就個年,就開始~有少少好感,,同慢慢,喜歡佢,
之後,無論咩時候~我都好想望下佢,留意佢,個陣時,我係小息,我們仲玩追逐遊戲
個陣,我真係覺得好幸福~,,我同佢就追逐咁多年, 之後,我們~就開始嗌交, 個陣好奇怪~同佢傾親計都好燘,
我地為咩嗌交,其實都好小事,之後,其他同學仔,就開始~話我地係一對,個陣,個個都話我地有野,
之後,4B個段日子,係我同佢相識時候~ 個陣,鍾偉業~仲主動,幫我拎桌子,個陣時,我個心好溫暖~
之後,升上5B~ 我同佢既關係,又升呢了,我對佢感覺,愈黎愈重,愈黎愈愛了, 不過~個陣我都未同佢表白過,
一直都係暗戀,個陣,5B就同愛倫惠麗一班了,之後,我同偉業~就愈黎愈遠,因為,開始~同其他男同學,女同學,
多左班FD之後,我同鍾偉業,既溝通都少左,只係,大家,仍然用對眼望住大家,佢成日離開坐位時,行出去,返番個位,
佢任何時候對眼都離唔開我的視線,而我,就開始想避眼神,同埋唔想再理呢個男人,
讀周SIR個年有開心有唔開心, 之後,慢慢升上去,678B後,我同鍾偉業,佢既關係開始變差了,
點差,~ 我暗戀,比愛更難受,後來,有個黃潔塋同一班後,佢同偉業~個關係,就愈黎愈,CLOSE~
而我,就開始日日夜夜,為佢流淚.我開始~好想爭取呢個情敵,有一日,我忍唔住,同個女仔講,鍾偉業係我架,
之後,我問佢,妳係未中意佢,之後,佢話係,~ 之後我個心好痛,真係好痛,
之後,我決定放棄~ 發覺愈愛佢,我愈心痛,後來,,我慢慢大時,我開始打扮得愈黎愈有女仔,流長頭髮~
因為,我覺得,鍾偉業中意女仔流長,所以我為佢流, 有一日,有個小息,我好似想上番去班房拎野,之後,佢就跟住我
我問佢,做咩跟住我,佢話,我中意呀,之後,你中意,我唔中意喎,之後,我們二人,就係班房,就開始~我們~唔知咩關係,
又好似係情侶關係,但又唔係情侶關係,我問佢係未中意左黃潔塋,佢話冇,咁你有冇中意我,佢話唔知,不停講話唔知
之後我用身體~語言,同佢接觸~當然唔係錫啦,之後,我真係心淡, 之後我們~ 就開始,,冷戰中,
有時候~我們落堂就,拎書包,我叫佢拎書包俾我,而我就幫佢拎書包俾佢 ,,其實我地好奇怪~
我地感覺好自然,好似一齊緊,但,其實我地咩關係都冇,唉~ 之後,升上,9B,最後一年,
我同關係好似又好左,而個陣塋佢,一宜痴住佢時,偉業就開始反感,成日罵佢,話佢望望望,望咩嗜,
之後,阿塋,就,好似,GET唔到,偉業唔中意佢, 個陣,我感覺,我好開心,睇唔出,偉業咁MAN~
我就係中意呢D~ 之後,我們~最一日畢畢業後,我們就交換電話
之後,我們~竟然估唔到,去到,VTC~我們同一班,個陣,我已帶放棄心態,同佢,用朋友~關係對佢
之後,LUNCH TIME~佢同塋,一齊坐, 後來,我就開始慢慢放棄呢個男人, 因為,我唔想自己受咁多唔開心既事,
之後,後來,偉業~唔知點解,又咩住同我一樣既書包,之後,阿塋問我,點解你地兩個會咩埋同一款,我話我唔知
我點知,咁啱姐, 之後,阿塋就懷疑我地有野, 之後偉業~又慢慢對我好, 之後,又到我同佢關係,又好番D~
之後,我係VTC讀書兩年,之後,我就走喇,而偉業~都搵左份工,大家都再冇任何關係同連絡~
後來,我18歲,又得到個病,但係我既惱記憶,只記得,鍾偉業一個,不停咁,重復又重復,去回味,去掛念,
之後,我病,未完全,好個陣,而我心態又好細,就帶住期望去搵呢個男仔,之後,我們就咁~拍左短短日子,7日,
我暗戀佢7年,拍左7日,之後,佢又隔左,7年後搵番我,佢話,想返黎,同我重新開始~我們仲打算會結婚,
不過因為,TIMING問題~加上,我又拍緊拖,當時我真係好想兩邊走,一路同呢個男仔一齊~一路同阿敏一齊~
不過~我今次,同佢真心話,我係好中意你,但因為我怕失去你,所以~我地做朋友~我仲話,你曾經傷左我心,我好大受打擊~
佢記得架,佢知,我亦同樣同佢講,我有個病,所以個年,我情緒唔係好好,而佢聽到就話,最多,我唔激你啦,
依家發覺,其實佢好在意我,佢個年,有女朋友~明明有女朋友都話冇女朋友,因為佢驚我嬲,所以~佢講左個大話,
其實我好男人,而係我面前,但因為我知係佢好男人,而我地性格都好相似,咁被動, 到目前為止,我都仍然好愛佢
呢幾日,有一晚,訓前,我諗緊,阿敏,個陣個感覺,好安全, 但一到諗起偉業~,個感覺,就火燒咁,好興奮~好似,有種少女情懷一樣
我以為,三年前,我同佢已解決左, 但原來唔係,發覺,我同佢,其實係一對,上天,早係廿年前,而安排我同佢 但係因為機會miss左太多,
原來中意一個,大家男女,唔需要用口黎講,只要,大家身體~同眼神,行成上,好自然就做到好似一齊咁,呢個可能叫自然愛,
呢個係我同佢先明白,又或者,佢連自己喜歡呢個字,都未知,佢只feel到,佢好想痴住我,好自然我們走埋一齊玩呀,嗌交呀,做怨家,仲有就係,我為你第一次寫情信俾你的人~我仲當時寫埋電話俾你~ 我同你回憶
非常非常深刻
至於~我同佢,有冇緣,我真係唔知~不過,我唔會再傷害自己~因為,你放我心到,永遠~最愛~
我愛你~鍾溫雞~
鍾偉業~,我呢,今日突然間,如果~我們有仔女,我諗到,d仔女叫咩名喇,
如果係仔仔呢,就叫鍾家俊,如果係個女,就叫,鍾芷兒,,因為想仔仔好似你咁英俊
而個女,就要似我,好乖咁聽教聽話同孝順父母~ 就係咁^^
哈哈 差D唔記得,我們曾經上電腦堂時候~我係你側邊睇住你打GAMES,之後我用,MOUSE 教你玩
後來,你就用隻手捉住我黎玩~個感覺,好溫馨~我永世都會記得~
|