SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 129
累積人氣: 22151

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 12 月 20 日  星期日   雨天


深感一到寂寞時,總會依然掛念妳 鬱悶 分類: 未分類

今日個天氣好黑,好暗,係雨天,心情一定比起無妳日子更難過,

這數年日子,一直有妳陪伴~之後,再冇妳陪伴日子,好似,回復番,我曾經孤獨日子,

尋晚我發左個夢,又夢到個PLAY BOY~發醒之後,個感覺,突然又令我好唔舒服~好想搵番佢

不過我知現實佢並不是好的男人,好奇怪~在夢中永遠好完美,好美滿,但現實就好殘酷

無論做人,同繼續同夢中,係兩回事,今日係星期日,我一醒之後,就睇埋尋晚未睇完創世紀,

之後,又想打俾小倫,不過~仍然唔通,今日見到出面咁暗,咁陰既天氣,真係令我心情,好唔開心,好唔舒服

我有時候~會回憶番,好多野,有時候~覺得諗黎做咩呀,人好矛盾~我覺得自己係到自己鬥氣,

係呢段日子,我打無數篇文章~日記,由我同佢分手個一日起,我自己~就被感覺,錯覺,搞到我好亂,

都唔知自己係真係掛住,定係搵野黎掛,最痛苦~係習慣~有人陪時候~,突然間再冇人陪時候~就會充滿悲哀~

痛苦~寂寞,孤獨~呢幾種,係人生,缺乏一部份,另外係支持~

我記得,個陣,我同阿敏,係之前,MSN年代識,佢好多野講,我就,,比佢聊到唔多講都變左好多野講,

我記得,第一次介紹我D朋友俾佢識,我覺得佢,俾我朋友嚇親,因為我D比較~身份比較特殊,所以~佢以後都唔再見我朋友~

後我介紹我兄弟俾佢識,叫YC~ 我地仲約埋一齊唱K~ 仲有就係,仲有一次,係有個白痴細佬,佢又想我地去唱K~

頭頭,我同前度,感情,未去到好穩定同好熟,不過~係帶住,熱戀期感覺, 呢咁多年黎,

我們做好多野,食飯都食左6年,我諗我們都食3百幾餐飯, 我呢,時好時壞, 有時候總會掛住佢,

但係,又諗番起,其實~我都唔知佢係未真係中意你, 我自己都被搞到感覺亂哂,

明明憎佢,但憎唔落,明明唔中意佢,又成日好在乎佢,明明想忘記~,又迫自己~不斷重新,再重新,

不過~唔知道~忘記左,有幾年開始~我們再冇一齊過聖誕~ 同生日, 呢咁多年黎,我們至少,一個月見,一兩次,

之前,初初就日日見,而我D錢,就因為當時我愛佢,所以幾乎~損失慘重, 而我就唔知幾時開始~壓力大到,愈黎愈肥,

後來,我就控制唔到自己~不斷搵佢,見佢,愈見愈,冇感覺,好麻木,

佢對上次同阿塋一齊去錦繡搵我時,佢第一時間~訓係我張床,我好記得,佢聞我枕頭,

當時我其實好攰,當日我又唔太舒服~,坐係我床既我,而佢,坐係我電腦CHAIR時候 我見到佢個樣,

我睇得出,佢覺得我唔應該為佢愛得咁深,佢覺得,我唔應該~繼續去愛呢個女仔,而佢既無奈~

之後,就錫左我,當時佢錫時候~,我個心,好想反抗~因為,我個心同樣地,想同講,妳唔好對我咁好,

我都唔知點解,我地兩個,都覺得,好似為左寂寞而一齊咁, 佢家姐細妹,依家應該~知道我地分左手掛,

今日我除左落去食個之外,我1點先打得通俾小倫,我同佢講,尋日見到阿敏同佢朋友~

之後,我埋單,行去會所同佢傾電話~傾左都唔係好耐,我前度都見哂我D屋企人同朋友表哥,同,JENNIS~

唔知點解,我條命,咁奇怪既,識既人,做既事,家庭~朋友~生活~上,比較特殊咁,我自己覺得姐,

唔知點解,我成日,對自己娛樂,都不滿,做咩野,都冇乜新氣,

愈大愈怕悶,睇套卡通,都可以咁悶, 我覺得個感覺已失去哂,童真, 同快樂~

以前D簡單生活~同簡單人生,都被污辱了,我依家雖然同我阿爸阿媽一齊~,但我覺依然~

我都唔太想同佢地一齊住, 我好想自己住,照顧自己~ 我人生,風浪唔大,就係未試過風浪,所以好多野都唔明,

不過~我D經歷~都係發生讀書年代多,同人際關係~,同埋,學習上問題~

而工作上我都有出去做,不過,,真係發覺,出邊社會,真係好惡劣~比我想像中,唔易過,唔易涯, D人,會覺得你係度哂時間~

同唔識執生, 我個人黎睇,雖然~好幸福~,但我自已,真係有D缺陷~

不過~我會改,我會改善~一D~我唔好既野, 我雖然係獨生,長大,但我比出邊D人已慢左好多了,

我哂既青春~時間~ 浪費一大半, HEA下,HEA下,又一日,今晚都以為,阿爸會落去買飯盒,

不過今晚阿媽煮飯食, 今晚有節目睇勁歌金曲,  唉~迷失自己~太耐,清醒返時,先知道~我哂既,係,錢,

同時間~一切~都係感情卯引起,唉~ 不過~呢段日子,我真係,好好,抖一抖,草番,我損失既錢,

係悶架喇,真係好拿悶,~HELP~