話說尋晚我都好早訓,不過今朝仍然10點起身,
今日以為好拿涷,原來都係13度姐,屌,衣著同尋日一樣,
之後今朝老豆都好早帶狗,波波比比就帶左,黑妹就出去,
唔知道呀,我估的,唉~今日係星期4,佢冇上WHATSAPP~
不過~今日都仍然想住佢,今日想睇戲,睇星球大戰,
今日,差唔多,11點幾返到公司~之後,去廁所,之後先開始工作~
工作一樣,每日都一樣,係,思念個下,無時無刻, 唉~我以為,自己~已放低感覺,
但原來,係未,激死,想點呀, 放下,放下,我都唔知幾時放下, 我都唔知幾時先放下
講就易,係既,拍左咁耐,想放下,都好難,條女搵得快,放得快,仲要輕鬆得快,叫你快D搵第二個仲快
今日我做哂工作就睇創世紀, 今日好早就放工, 今晚打算出街搵節目,
但我個心,去到邊都想念佢, 阿敏,阿敏呀,我真係好掛住妳呀, 睇場戲姐,,都要諗住妳,
愈睇愈悶,愈睇愈LONELY~愈睇就愈記起我同睇戲日子,我同妳睇左好多戲,卡通,日本片,西片,咩片都有,三級都有,
其實~我唔想成日太執著同妳回憶,但回憶呢樣野,真係忍唔住,會SHOW哂出黎,
我好掛住,同妳合唱,7年,雙子情歌,小酒窩,總之咩合唱歌,依家我都唔敢點, 一點親,我就想起妳,
(仍然是愛你,最喜歡你,情人眼淚最美那出影晝戲,)
(為何沒法向妳,說出一句半句,我就想親吻妳)
i never told you,i wanna hold you
唉~太多歌詞,形容我向妳的愛意, 都咁耐啦,點解我仲係咁掛住妳,真係激死呀
真係好想叫妳多一次,老婆仔,我愛妳, 妳可唔可以返黎,我SKY身邊??
我既周圍~都係妳存在~我心中有妳,卻無法子忘記妳,
我也想放下,可惜失敗了,我很想重新,但唯一,感情,真係自欺欺人,我不想再找人去繼續討論我對妳感覺,
但我仍然~都會SD信息俾妳,我不是,想妳即時回應,而是我想對妳說,直到大家再沒有感覺,
可惜~我做不到了,因為,好似一個解毒一樣,要時間~信心唔好講, 諗起妳咁賤,我應該憎妳
但我覺得,個心,又憎妳唔落,偏偏想起妳,妳真是,好狠心, 妳係第一個令我無法忘記的女人,
地獄~,,,實去緊, 朋友愛,唔似,愛人,都唔似,似咩呢???到底我們是什麼??夫妻??應該~
敏呀,敏呀~敏呀~ HELP~ 到底我愛妳什麼~??到底~我喜歡妳什麼~
到底我為何繼續想念妳, 激死
為什麼我仲在乎妳,為什麼~為什麼~
|