今日我可以話係放假,不過~始終都出左去,
因為尋日阿媽估計,今日下午應該可以返得,不過結果~個位阿SIR佢全日都係公司~
今朝我差唔多,11點幾起身,之後,去洗面刷牙,見仲有時間就睇劇,童話大結局,
順便睇埋刀下留人,今日我好晏先出西環,今日好想去染頭髮
尋晚阿媽佢又整定涼茶俾我飲,FOR今日, 今日阿爸佢唔會帶狗,所以今日到我
尋晚突然間,好掛住阿敏,真係好掛住佢,我知道我仲好中意佢,好愛佢,但我真係有D難處,好似被迫自己唔好繼續愛佢
我呢,每日我查支,CREAM個支係,阿敏同我拍拖個時曾經送左支CREAM俾我,我每日查時候,總會想念佢感覺,
今日我差D破壞左,今日公司TEST既運作,唉 搞到我有D唔好意思,
今日阿媽,SD左個WHATSAPP,原先叫我唔好返去住,之後,4點幾,又SD多封信黎,不過個封,我就真係睇留左隻字,
如字,我就睇左後面個句,他們走了,你回來整,SPARE單,之後,我完全誤解左,入到我就講句,我頭先去左劉醫師到
之後阿媽佢,整個,靜的樣子,@@叫我唔好嘈, 今日,感覺,做左好多野咁,
今晚好夜先回家,好夜先食飯,今晚我坐阿媽車,我今晚問佢,點解上次妳問我有冇人追同有冇心上人
佢話佢想知我,會唔會再遇到,唔好既人, 唉 講真,妳知道又點,而且佢仲話我細時既事,.原來發覺阿媽佢真係一D都唔了解我
又或者咁講呀,佢根本從來唔想了解我,FINE~ 我唔想講知佢我心裡的說話~,
人生,係自己既,自私,都係自己~ 佢而且又賴落,工人到,好話之前未有工人前,佢同爸爸好好,
自從有工人後,就搞到大家唔好,唉 都唔知話佢,中意人賴人好,定係痴線好,
根本所有野,都係一個人想太多,一連串問題~做咩成日俾自己制造咁多問題~
妳唔辛苦架咩,但我好辛苦~ 其實我點解咁想出去住,係因為我唔想對住我媽,同阿爸,過一個不尋常既家庭
我好想俾自己更獨立,同,抖氣,想過番舒服正常既生活~ 有時候我覺得我父母好自私,
好似我媽咁,樣樣都唔想我點點點,又唔想我拍拖,又唔想麥又唔想乜,
唉 好煩, 講真呀,我一個人定拍拖,係我既事, 唔係妳話事,要我一個人就一個,
人生唔係咁樣架, 我已做人好攰,妳可唔可以唔好俾咁麻煩我呀,下,唔該,
我個心其實一直都唔中意阿媽,係因為佢D想法,,都唔係人諗,說話都唔係人講, 我個心,同灰
心灰以冷, 唉~今晚,我都算有煩惱的一天,救命,
我個心好亂,好似突然間覺得世上,做人真係難過,我唔係怕孤獨~,而,世上我有咁既家庭~真係難堪~
不過我好想同敏妳講,我會等妳, 同愛妳,喜歡妳,
我好掛住妳呀,每晚,都想妳,想到,唔敢SMS妳, 我擁有過妳已好幸福~
我會一直,關心妳,愛妳,錫妳,係妳身邊~陪伴妳, 呢個就係我最想做的事,
我同妳關係,唔係朋友~,而係親人, 不過~又唔太似親人,總之,我同妳,未完的
|