SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 144
累積人氣: 22166

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 12 月 9 日  星期三   雨天


今日落雨,心情很寂寞很孤獨很想念她 鬱悶 分類: 未分類

今朝9點起身,依家每日起身,都覺得好痛,痛係我,個PATPAT既尾龍骨,轉身又痛,起身個下勁痛

好似,訓得耐,懷疑~好似訓傷左我個骨咁,我有想去問劉醫師~不過,都係唔好,

唉~今日天氣涷左,因為落雨,今日心情好寂寞~好孤獨~好掛住阿敏,

做咩都唔好受,同悶,做來做去,都唔新氣,反而,,自己~不停執著,今日特別早起身,

今朝阿媽想車我返公司~,但我唔係好想,我中意坐巴士,可以同小倫傾電話

可以俾自己靜下,諗下野,唉~ 今朝我都有打俾小倫,同佢傾計,傾左好耐,不過當巴士行到某二個位置~就CUT左線

唔~今日返工,冇咩心機,喔,救命,~ 我都唔知道~ 自己想點,今日成日都好空虛∼ 唉 

今日都有D∼悶悶地,咩都唔想做∼ 不過∼依家返工做野的確俾之前集中左既,同埋,好快完成工作

今日落雨,不停地,被情緒心情影響左,我依三日都有時睇下同阿敏佢有冇WHATSAPP∼上線之類,

唔知佢病成點呢,好掛住佢,真係好掛住佢,但唔係中意佢,今日係公司∼都好悶,其實公司係要黎做野

不過∼對我黎講,係遊戲∼,因為我工作上比較少,玩就多,今日我12點就落去食飯,

食意粉,今日飲左兩次奶茶,好多日冇做運動,唉∼ 今日我亦都係大家樂睇漫畫∼

今日係公司亦都睇左兩集童話戀曲,今日本身老豆返黎帶狗仔,不過最後都冇

今日本身想出去唱K∼好彩咋,不過今日天氣咁差,唉 都係返家算,

今日咩MOOD都冇,返屋企前去左廚房佬食個TEa

今日我搭巴士,心情都幾LONELY∼ 今日原先WHATSAPP俾YC∼問佢今晚收幾點,早定夜,

想搵佢唱K∼之後又打俾阿希,阿希又同番YAYA一齊∼∼聽講之前,NIKI單野,打擾阿希,

之後YAYA就幫口,解決呢件事,後來,阿希感動左,所以一齊番, 仲有好事,阿希佢下星期二會返工

終於有工做,係做OFFICE,不過∼唔知係未,肯定左,SO∼

今日,天氣咁陰,影響左好多人心情,唉 今晚帶狗時,有個女人剛剛返黎,之後,個女人見到我D狗仔,大小便,

佢既反應,WA一聲,我心諗,加陣小便,都唔得咩,又唔係柯落妳屋企到,我最憎D人呢,好似,SO擾佢咁

咁唔中意未搬囉,黑面,D人正仆街,咁唔中意未唔好住囉,低能婆,

喔∼依家夜晚都算有電視睇刀下留人,同實習天使,@@

希望明天會更好,天氣都會轉好, 今晚返黎聽陣鬼故,今日都落左成日雨了,

黎緊星期6我會CHECK下下星期6好冇天先,之後先,BOOK爐

今日總之好失落好悶好空虛∼好唔開心,冇心機,成日悶悶不樂,

拍拖又煩,唔拍拖又寂寞∼人呢,真係要不停去忙碌先得

其實我自己∼,好怕悶,所以成日要搵人陪,搵D野黎做,做到,唔悶為止,

我覺得拍拖唔夠,我更係想有家庭啦,但又怕婚姻問題,唔識解決

唉 如果我有兄弟姐妹就好,我發覺自己∼,唔係需要愛情,而係親情,

同埋好想做,哥哥或姐姐,呢個角色,我需要家人多過愛人,

愛人,我可有可無,遇到咁更係好啦,遇唔到,就寂寞落去,

依家我都唔敢要周圍識人,尢其是,係APPS∼ 男女APPS,同志APPS

今日上網睇到雙胞胎兄弟∼外國人黎, 好HANDSOME∼ WA 不過係GAY∼

唔,∼ 今日有回想番,對上次對話,佢叫我搵個好女仔,第二句,我同佢講我冇為佢傷心,佢話,咁就好

佢飛人講野真係輕鬆∼事實上係,唉∼ 正一死八婆黎, 唉 算啦, 我都發左好耐好長的夢,

佢外表C文,內裡OPEN∼,呢樣形容佢最好不過,唔係,外表保守,內裡發姣,MATCH哂,哈哈

今日放工,返黎,上網開日記收到朋友信息,我都回了左兩封了,︿︿哈哈,

咁先係人生既記託