SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 134
累積人氣: 22301

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 12 月 4 日  星期五   晴天


明天取消左,我們的約會 無奈 分類: 未分類

今朝10點,老豆入黎叫我幫佢一次早上帶佢地放便,因為佢今朝要早出去,

佢話夜晚先同我帶番,冇所謂啦,我都咁晏起身,唔爭在遲返呀,

今朝我亦都SMS俾敏,問佢明天幾點,之類,之後佢話,SORRY 佢作病,之後取消左,

唉~都估到啦, 依家佢都冇面見我啦,唔好話病, 今日天氣涼左,明天同後日都係,

下星期又升番,我都明既,天氣係咁轉,佢唔病之其,咁又冇可能佢完全講大話既,

就算係,呢D已係佢習慣~ 不過我知道~,佢講得大話一係唔想傷害人,亦都唔想傷害自己~

我完全冇怪佢,同佢一齊咁耐,同佢有開心,有壓力,有唔開心,但又好幸福~

我覺得,天生,人不壞,我不愛,愈好個D,我愈唔愛, 所以~係感情生活~算係可有可無,

依家目前為止,我都冇再有目標了,目標~,未錢囉,月尾,又出商量,很好的,

乖乖地,草番一筆錢,對自己好D~,依家我算生活都唔錯,又可以慳錢,又可以快樂~

又冇壓力,幾好呀,呢D先係我人生的之中,唯一的,快樂~

唔似得人呀,周圍搵地方住,仲耍日久生情,問題係,人地玩完佢又要搬走,幾lo

今日係星期5,時間總算快過,尋晚冇做運動,今晚會做番,尋晚出街,今日回家,

依家時間~我都覺得唔夠用, 放工返黎,可以帶狗,可以放假,之後睇劇,之後icq~

之後,打日記,同打機,聽歌,唱k~ @@打桌球,好多娛樂,任你玩,任你唱,

^^哈哈, 依家,少左搵朋友~ 阿希想約我,煮飯仔,哈哈,14號打後啦,

卞文今日,同我改期,下星期二食飯,kwai芳,新都會, 我諗,我同阿敏d回憶,都有排停, 唉

好攰,今日背部,好攰,依家發覺朝朝早,我起身,個patpat都好痛,好難起身,周身痛,

唔認老,至期, 今日,唔小心,print錯白單,我又忘了,好似冇打號碼~ 所以~,但我又唔認,

我唔係唔認,而我都唔記得,有冇打到, 今晚返黎個陣打俾小倫,@@依家小倫個電話~,要黃昏先傾到,

都唔定既,忙個陣時間一定收唔到, 喔~明天放工,去邊到好, 真係唔知道~

尋晚我玩番icq~ @@正呀,好中意以前個種,icq年代, 最衰呀,依家都冇人玩,

msn<唉 懷念,唔唔~阿敏依家都大個了,不過~係感情上,仲爭少少, 連佢都唔知自己係未中意人,我諗佢自己先知,

今晚我去左拜麻麻, 喔~ 順便,保佑阿敏佢,唉 佢衰佢事,不過我都係為其,保佑佢啦, 做人唔好,咁帶住仇恨~

好黑心的, 唉~ 我一定快樂~而佢,都唔知快唔快樂~ 為求穩震, 拜左先算,

好悶呀~ 冇拍拖, 草番十萬廿萬都好,我等著錢回來, 咁我就,好多野都可以做番,玩又好,咩都好,

錢的生涯,成世唔使涯

POST有時候~覺得自己好矛盾~ 我覺得,自己~一直逃避緊一個感覺,

我雖然~生活好休閒,但其實內心仲好在乎佢,

就好似,上星期~,佢約我,我好興奮,好期待明天的來臨~

但今日換來,是一場空, 佢病左,雖然我唔係失望,但總算,我仍然可以知道佢情況~

我唔需要知道~佢同新個個有幾恩愛,但起碼知道佢作病,佢起碼仲肯同我講,我已安慰

依個月黎,我同身邊朋友講,佢有第二個時候~,個個都好驚訝~但點解,我冇既??

亦都唔覺得d乜?亦都覺得,你應得,應份,去繼續尋好多好多個,,我覺得最緊要妳有幸福~

雖然我咩都冇俾妳,但至少,我把妳給別人,去愛妳,俾到幸福妳,我就好感激,

無論妳,呢一年黎,hold住兩邊,的人,但留給,一個祝福~

我終於放手,放開所有,被此更自由,妳要自由,但亦都需要愛,同住的理由,

我雖然~我同朋友講開妳事,不過~佢地仲激動過我,但反而我一d唔激動,為什麼?

因為我仍然愛妳,等妳,不過~我唔係等妳返黎,而係,我希望妳安全,

如果有一日,妳被人放棄~,同唔要妳,起碼仲有我支持妳,錫妳愛妳,守護妳

雖然我把口,話之妳,不過~我又未至於憎妳,妳有冇愛過我,或者,

係妳身邊面前,佢都未必係妳最愛,因為,妳最愛既人,係妳自己~,

妳最想,得到,一個地方可以訓的,住,生活~無論~未來日子,妳點過點走,

我都會陪住妳,用心去陪,雖然妳已唔愛我,但我知道~,妳愛自己多過愛身邊人,

就算,妳同呢個女仔,一齊住,我諗,未必好會好長,,妳只會,貪新鮮~

新鮮完左, 感覺淡,妳一樣會走,喜歡一個人,已唔易, 放低一個人,更唔易,

但傷害人,比喜歡一個仲難, 唉~小心d啦,阿敏

BUT I MISS YOU