尋晚兩點先訓,今朝好晏起身,不過尋晚已搞左時間~ 唉 努力起身,但偏偏唔努力,
今朝大概,12點半先返到公司~,呢排個人冇乜目標~目標未達到,所以返工遲到離哂大譜
唉 今日心情妤多時候~,有時好靜,有時好悶,有時好興奮~ 太多感覺,
尋晚做完運動,今朝周身骨痛, 唉~今日都有少少掛住佢既,有D回憶慢慢諗番,
今日放工約左文仔食飯,唉 對住佢食好似對木頭食野,靜到爆,悶到透了,真係,唉 激死,
發覺呢,我愈黎愈少朋友~ 以前,都唔覺,因為,拍緊拖, 依家真係,少到冇朋友~
今日返黎屋企,唱K~ 唱彩紅,,今日唱彩紅時候~真係DD想喊, 因為呢首係我們第一次開始時候問佢第一條問題~
之後一直都記住,佢中意D乜,唔中意D乜, 有好多歌,我都唔敢點,唉 諗番幾年前,我學琴期間,準備考試前,
佢成日打俾我,安慰我,支持我,其實呢7年黎,有佢先有今日,佢唔係完全衰,只係,佢係感情上,未仲完全定,
但佢份人,好有正能量,當初,我係一個無知少年,同埋KAI的傻子氣, 唉 而佢又喜歡我呢個傻子,其實~ 大家都一樣啦,
妳又未長大,我又,未完全定性,好多野,大家仲仍然戀愛中既,PUPPY LOVE咁一樣,
大家行下行下,都忘了大家個種,初相識既感覺,諗起下星期~6再見面,唔知我們既感覺,係點呢,
我又會唔會,好自然用D唔好態度呢, 我都唔知, 依幾日,我日日都好悶,好無聊,成日都唔知想做乜好,
好想搵佢,好想佢仍然係我身邊,陪住我, 只要佢仍然用呢個電話~,佢仍然~都係向我身邊,
今次我真係,愛得太遲,真係,最心痛事,愛得太遲,有些心意,不知過得那日子, 唉~
今晚,我同父母去左屯門食飯,今晚阿媽問我,如果你前度甩拖,發覺得最好,問我點,
其實呢條問題~,YC都曾經~都講過,我都唔知,但我所認識阿敏佢,佢係唔會食回頭草,
因為,佢已食過,而我,一樣,食番轉頭,人只會有三次機會,第一次,~第二次, 第三次,
其實上天已俾左三次機會我們~一齊左,已,6年, 所以~,冇咩咁大了,就算,佢唔通氣,要返黎
都要睇下我肯唔肯食呢個,召,姐, 我可以食,一食,就要煮熟黎食,
唉~ 今日心情比較冷悶, 唉 好悶呀~成日覺得,生活咁無聊做乜,我唔想過,唉 朋友,各有各忙,
屋企人,又年紀大,陪得幾耐,我可以依靠佢地幾耐, 唉 諗番,如果~我讀書時候~我諗,我都冇咩時間去繼續想無聊事,同埋,
會轉變番我既,日常生活,所需的事, 同埋,可能~比起番,呢十三年既失去,青春,同戀愛時間都冇了,
又或者,會過番,初初年輕時既我, 日子,就好快過, 我雖然~好中意阿敏,但我諗,日子會慢慢淡忘呢種感覺
而令我忘記保護佢既機會,反而, 我覺得,佢第時,會搵番我,不過~唔係拍拖,而係朋友見面的飯局,
我做已冇咩所謂~,但唔代表~,咩都食,咩都肯,我只係意思,我唔計較咁多野,把仇恨~放下,
或者,做人,會開心,D,雖然佢已經搵到一個更愛佢既人,但係, 日後既事,佢自己點走,點行,都與我無關了,
黎緊,我會不斷草番D錢,雖然係悶架喇,不過都要付出代價,我可以把愛情,唔要,我只要,能夠,好好過日子,
俾番快樂自己先最重要,而佢係我心目中,慢慢都消失了,佢問我憎佢, 有冇?? 憎佢,,已唔係第一日,
但我唔會用憎字,而係,多謝佢, 因為,佢肯放手,最緊要,,佢唔受害就得喇,我知佢為有,分情人分朋友~好清楚~
所以呢點,我絕對唔會擔心, 佢日後返唔返黎,我覺得,佢最好唔好返黎, 返黎,對大家冇意思,
可能佢同呢個會拍好長,話唔定,仲耐過我,我知佢,會為左中意,好中意既人,而捨棄自己屋企人,同家,
不過~如果講到分左手後,我諗,佢面子,仲慘重,唔係我睇死佢,而係佢係一個,中意周圍住的人,寧願係咁,都冇咩所謂
佢只想有個安樂窩姐,何樂而不為, 唉~ 今晚真係,好好玩一場,桌球
|