尋晚成晚都冇覺好訓,唔知點解,飲左酒?飲左茶?定咩呢,唉 唔知,算吧,
尋晚半夜訓唔著,本身想轉相,點知俾我搵番我當年自己長頭髮個樣,夠哂經典,
今朝好眼訓,我諗訓左,5個鐘,唉 今朝都好晏起身,係唔想起,之後,今日收到消息,公司有人上黎整D野,
可以晏D返去,今日,心情好好,好好多,因為尋晚喊哂了,又飲左酒,真係為佢最後一晚而傷心,太好,唔使再屈係心到,
今朝,我打俾小倫,同佢講我今日過數俾佢,之後,落到去,又打俾佢,之後傾傾下,又收左線,之後,個衰婆又,WHATSAPP我
約我下星期6食,TEA~ 順便俾埋手信我,我真係想見下佢,依家咩情況~,唔知會唔會大家再見會咁怪呢,
不過今日佢HELLO我時,我既感覺,都冇咩特別~ 唉~ 唔知到時佢見番我後,唔知又講咩,一定,問,仲中唔中意佢
又叫我唔好哂時間係佢身上- -我諗我既反應,會答,下,我幾時哂係妳身上?? 同埋,妳問得我仲中唔中意妳,妳會唔會唔好意思,
唉 佢真係睇得自己太高,開始有D頂唔順, 得閒叫佢愛人,教佢顫書啦,進修下都好呀,唉
不過我諗姐, 今日算係,放低哂佢所有感覺,不過~之前D歌,我真係少少唔敢聽,因為太多歌,係我們一齊時候唱過,
一事無成啦,小酒窩,雙子情歌,同埋妳最中意聽既,彩紅,JAY~ 初初識個時,問妳中意,JAY邊首,妳答彩紅,
同埋妳話同過承琳握手,所有關於承琳既野,我都記得,,,,唉~我每次去K房,我都諗起我們唱左好多歌,7年啦,十分愛,
睇套戲,叫我的最愛, 同埋卡通啦,LET IT GO~個套卡通, 仲有日本,整容天后, 同埋,好多戲,我們都一齊睇過,
同埋我們最後一次睇既戲,唉 見到個張相,我都記得, 唉~ 所有回憶,真係,
今日我大概,12點返到公司~ 今日返左,4個鐘,之後,3點幾就放工,今日,有人黎,所以~要早走,
今日天氣好涷, 唔知妳有冇著夠衫呢,應該有, 今日放工本身想睇,但未上吷,之後去左唱K~唱左好耐一個人
算係咁啦,99蚊, 低, 今晚,唱完後,又去左,茶軒食飯,食完先回家,本身今日唱完K先返屋企帶狗仔,
不過今日老豆,= =又做番,唉 唔係我唔做呀,係你,想做咋, 煩,
尋晚太夜,所以冇做運動, 冬天來臨了, @@尋晚,YC同,EM分手,@@唉 今年我地三兄弟都分哂了,唉
天意,不過~ 唔到我地去計算, 睇見阿敏,佢真係無聊, 諗起拍拖,真係好無聊,
雖然我自己親身拍,不過~ 唉 打後真係唔好搞我,又哂時間~,又哂氣力,我心臟負荷唔到,
佢心臟仲後生,慢慢玩,佢中意刺激,中意,繼續尋歡,繼續痛,慢慢玩,慢慢拍,
唉~ 唉 我真係,覺得拍拖,真係好哂時間~人力物力, 算吧啦,我玩唔起了, 夠吧
好攰今日,抖抖吧
|