SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 76
累積人氣: 22243

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 11 月 25 日  星期三   清涼


今朝起身突然想起妳,今晚令我痛哭一場 (愛情陷阱) 傷心 分類: 未分類

尋晚叫左個朋友幫我單左首歌,叫有人共鳴~,首歌係講,關於戀愛時,初初熱戀時候大家愛到好似銀河一樣,好夢幻一樣

之後,一齊經歷左好多野,之後,分手個一刻,好傷心,去到失戀,期間,當每次,失戀時候會聽住情歌,一路喊,一路回憶大家既感情

但每次喊完時候~,好痛快完全喊哂,之後,就會醒,不知不覺,回憶番,多年既愛,同付出,之後,覺得失戀,都唔係咁大不了,

呢首歌,好有令我同敏既回憶,其實我一直都唔敢回想過去,因為,已分手,仲回憶會更慘,但因為,我好似逃避緊一D野

就係不斷叫自己DEL哂所有記憶,迫自已忘記~其實好辛苦~,呢排,心情好靜,唉~今朝訓醒,又掛住佢,好掛住好掛住,

今日心情突然爆發,今日來來回回聽左好多次有人共鳴~呢首歌,唉~ 佢令我區起番,好多野,

明明忘記左,到左分左手後,一次過逐D逐D記得番哂, 唉~一齊時候~往往會忘記~ 分手後,會慢慢,好多野,出哂黎

今日返工,做野,之後,食LUNCH~,之後睇劇, 今日好少野做,今日打機,傾電話~,

今朝我個錶突然唔知點解停左,今朝打算去拎去整,但又唔知點解又冇事,今朝小倫打俾我,同我講佢冇錢開飯

我天日會過數俾佢,條數愈黎愈大了,不過~已經唔係我煩的時候~ 今晚放工約左桂薇食飯,

今日放工後,去左剪頭髮~之後,出,CWB~ 佢話今晚放7,而我見有時間去左茶軒HI TEA~ 之後,等到7點半,佢到了,

之後埋單,行去,同佢食元氣, 今晚又係我埋單, 今晚我大概,8點幾就回家,今晚一路聽有人共鳴~,一路喊,連續喊左幾次,

唉~痛痛快快喊一場,6年呀,唔係,6日呀 ,我又點會冇事呀,就算有事,都係自己SAD~

今晚飲左酒,舒服~好耐冇為一個中意既人飲酒,今年冬天,一定好涷,因為冇左妳,係我身邊,

我日日都好掛住妳,只係,唔想成日掛係口中,同埋,唔想,俾自己繼續~傻落去,妳已走了,去左第二到了,

雖然妳依家幸福地同人一張床, 不過~希望妳,對呢份情,認真, 不過~妳個心太亂,太多心虛

妳愈驚,對方愈對妳不利,我的存在,和妳住得很近,妳就是我對面,世界上,真係咁巧合~,我同妳,真係好多巧合~

但有一樣,我同妳唔同,我唔會俾自己犯錯同一樣野,就係,愛, 雖然妳同我一齊~經歷多,但係我俾妳既愛,超越左,

付出,比妳多, 妳唔中意呢,唔中意個樣,我通通記得,我記得,初初一齊出街時,我拖住妳,但妳唔中意,個一刻,令我個心,好傷,

我知道~,妳對呢份情,唔會太深, 深在於~係我們一次又一次咁分手,分到大家感覺,TIMING,都錯過左, 妳令我好多次失望,

一次又一次咁,把刀插入我心臟~基乎被妳插到我冇哂感覺,吉的,血,BOM令我,好痛,愈愛愈痛, 我諗我既傷,比妳既傷更痛,

上年妳喊, 只係喊左,一晚,一日,但我呢,為妳不斷喊左好多次,不過唔係日日,係每星期一兩次,逐D逐D為妳喊,

痛哭,喊到我要,對妳回憶,要全部冇哂,幾年前,我唔愛妳,但係因為妳,拖住時間~拖到好長,令我傷得痛,

我唔知道呢次,係未最後一次,我唔肯定,不過~如果妳好耐好耐搵番我,唔知道個段日子,打後我會咩感覺呢,

開心? 平淡? 定係無奈? 唉~我唔開心左好多日, 依家每日返到屋企,就要對住父母~

我覺得好悶,冇老婆日子,令我更寂寞~之前,我都好開心~,就算呼吸~,我都覺得好精神~ 因為完全有妳,

習慣左妳,好彩我先前,影哂妳D相, 如果唔係,我連妳個樣,都忘記~ 日子愈黎愈平靜,

敏, 妳點對我, 我日後會,還哂俾妳, 妳依家快樂~但將來,我可能~會比妳更快樂~

妳搵到自己中意既人,我應該開心至係,但唔知點解,我會為妳擔心, 我會擔心妳,識錯人,傷害妳,

但諗番起,呢咁多年黎,除左,食飯買野睇戲唱K~之外,其他活動,都比唔及上,妳為左同呢個朋友~去旅行,去日本

而睇到妳親口同我講,妳中意佢,呢番說話~ 更令我覺得, 妳會為左呢個女仔,比我更愛,因為,呢一刻,係妳人生最痛苦~

因為妳愈愛,付出愈多,愈多時候妳個心會痛,如果~有一日分左手,我諗妳會感受到,失去最愛既感覺,比起,付出少既人,痛多千萬%

妳已經唔再屬於我,而我唔在屬於妳,無論將來,妳點痛,點唔開心,妳永遠唔會講,妳只永遠掛住口邊,我好快樂~好開心,

一年後既我,可能~變得,更大個,一年比一年大,轉變,都會比一年成熟,我失去左妳後,我成長得更快~

日後我,生定死,真係唔知,不過~ 我呢一刻,會好想妳,每分每妙,下一妙,唔知道~ 永遠愛妳,,

順其自然,妳話得閒會搵我食飯,不過我知道~,唔係呢個時候~,我就係因為,聽到妳呢句,所以我幾乎~個心好期待

愈期待~愈想快D到,愈想快D到,日子愈耐,依段期間,時間好慢,每日過得好慢, 日子,真係又長了,

今晚喊了,眼腫了,心情失落了,,好想快D到12月好想快D重新投入,新既開始~呢個月令我十分難涯,唉

我覺得妳呢次分手,好似想報復,想我,比妳上更痛,~ 愛情陷阱~

好似早已俾踩了,佢已早安排好哂俾我踩~ 真係多謝哂~敏

今晚,好好俾自己休息~