依幾日我都好攰,尋晚先同完李家食,今日又同鄭家食,但今晚真係食得太夜了,差唔多9點幾開飯=3=
仲要食埋CAKE= =又攰又飽呀, 我今朝10點起身,今日都好拿攰,今日11點幾先返到公司~
唉~尋晚呢,未同,LOKLOK同,KATH佢地食飯,尋晚,我同LOKLOK講,我剛剛單身返
之後佢問我有冇事,之後我話,唔開心8日囉,之後都冇野,之後佢問,拍左幾耐,我話6年幾,
之後佢話,WA~真長情,但拍左,6年幾,唔開心,8日, 之後,佢話我勁, 之後我未話囉,有開始就有結束架啦,有咩唔啱
佢話, 如果俾佢家姐聽到實嬲死我= =,痴線的, 又關佢事,係既,佢同我表哥都拍左,4年,係咁架喇,我只不過多佢兩年姐
唉 算啦,,,今日我都唔知第幾日,心情,好好多,多多聲,起碼~ 我個心已冇左佢了, 正式結束啦,忘記妳了吧,
至於妳係,第,6座住,又真係,冇再影響我了,, 我心死了, 同埋,放棄妳了, 一切~ 自由了, 睇住自己洗落妳身上,當初真係,笨7了,
不過我又冇後悔既, 當初,係我對妳有意思先,亦都係我溝妳在先的,我揀得妳做老婆,就有呢樣, 不過~我唔知點解,成日覺得妳遲早,又聊我囉
不過~我知道妳再唔係,18歲既妹妹,不過~過多幾年,妳都係中女囉, 唉~今日我都好攰
攰到就訓著~ 雖然仲有少少掛住妳, 不過唔係愛妳囉OK~ 唉~ 今日本身想去睇戲, 不過最後都冇睇
今日自己出左去,唱一個鐘K~ 算係咁啦,,,,今日我都好拿攰,今晚好多節目都冇睇 勁歌金曲,同,側田,
我覺得,依排,有D悶悶不樂, 心情時好時壞, 有D~燘~ 希望佢唔好再煩我~ ,,,
好好咁靜一靜~ 依家我感到個人真係輕鬆好多~ 又冇野煩, 又冇野諗~ 係想快D~出薪,好好草番錢,
我都唔知過唔過到十年呀 依家由頭開始草,又真係有少少難度, -3-如果當初一直唔拍拖,你話不知幾好呢
但,個陣,廿幾歲~,咩都又想試下,心態又唔同依家既,後生係活躍D~ 再大D時候~就定番D~
近呢十年,自己~都,一直變變變, 個樣都老左好多,睇見自己~咁拿7,就想打死自己~
今晚好好訓番好覺, 好悶呀~ 又攰~ 敏終於從我惱海同心,遠離左我了,太好,
而且對呢個人,已慢慢忘了,自然心態~慢慢放下, 日子,會愈黎愈平靜~ 慢慢回復番當年自己~一個人的生活~
總之,~單身有單身舒服~ 拍左咁多次,我覺得呢次拍得最痛苦~同最攰一次,拍到花兒也謝了,
|