尋晚我本身,1點幾想訓,不過~未能訓得著,尋晚做歡樂滿東華時,我又同時睇新劇
童話戀曲,之後,睇到兩點半,不過仍然未訓,突然間感覺,有種,於感感覺係度,唉~
之後,見得閒,上下,FB~打幾隻字,之後,又見未能訓得著,差唔多,4點,打俾李太,傾左陣間,
之後佢都準備返工,之後,我就訓了,之後,又發左個夢,夢見,同阿敏,見面,之後,係到,佢叫我去買野,而佢,好似,突然消失左,
好似,同緊我講分手,連續兩晚,發佢~ 都係第一次,而且尋晚我訓前,突然覺得掛住佢,之後,我幻想攬住佢,
就係咁,個夢,就係咁出現,訓醒後,已,12點幾,接近1點,之後打俾小倫,好彩通,不過~想同佢講,尋日我媽既事,同埋尋晚發左個夢,
之後,傾到,1點半,我就準備刷牙,換衫落街食飯~ 又係去廚房佬,之後,係食飯時,打俾小倫,單聲同佢講,我明天過數俾佢
等佢有飯食,唉~ 之後,又傾,,傾開,我媽問題~,好多野,佢既情緒,同心事,小倫幫我解開呢咁多年問黎,
原來,我冇發覺,我媽,成日經常性,想講既野,其實一直好想同我爸對話,把心裡面,想同對方講,
但因為樹會向我爸講,佢想講既野,所以就成日射落我身上, 把佢,唔滿意既心事,同唔開心,就係我身上,
因為,咁多年,我係獨生,而且~家得我一個, 所以~,我就係我爸的替身,有好多野,都要,從我身上,去發洩
所有事情,都要,發係我到, 好多謝小倫,解開左廿年的迷,
之後上番去,我老豆同我媽就出去食飯,之後買野, 而我今日,聽埋尋晚未聽完既鬼故,
之後,睇下劇,睇下電視,今晚打邊爐, 今日又係星期日,時間真快,今日以為好拿涷,原來,得個涼字,風唔大,
不過好清新, 唔知阿敏點呢,好番D未呢, 今日,ESTHER,都有WHATSAPP我,唔~佢話佢朋友每日幫我同我前度,PRAY~
唉~ 多謝哂,不過~我覺得,我依家生活都好好,雖然~,冇人約,冇女陪,不過~我覺得好充實,呼吸比呢咁多年黎,覺得好舒服~
冇壓力,冇HIN掛, 唔錯,我愛上番單身的自由, 現實的空氣,快樂的心情,
所有事物都令我好感動,同感到,新氣的味道, 今晚,又可以睇,實習天使,
下星期6係JENNIS生日,@@又一年一度哈哈,仲有兩星期~又聖誕~,
今年既聖誕~應該好開心,我冇左阿敏,的確快樂好多.依家日日都好充實,
打機,睇漫畫~ 唱K~,聽歌,咩都好享受,愛情對我黎講,真的不重要,對我人生冇乜大影響~
真係可有可無,無論~佢繼續~係到住,對我黎講,再冇任何感覺,同驚,唔覺得佢住得好近,
因為我已唔識得佢, 佢係我心,係一個,音樂盒一樣~ 回憶,同記憶,不實在的,
最緊要,人要快樂~就是人生的希望~
我真係比較適合,單身生活~ 因為,我不孤獨
人孤獨係因為,心情,去影響左,整個生活 死都係一個,無論~ 多一個,不如少一個,
我唔介意,一個人悶悶的,只是,最介意,浪費金錢,洗他人身上,日後的事,都是一個人過,為何要繼續因悶而戀愛
太自欺欺人,一切隨意而安
要快樂過生活,要拚命去生存
|