今朝我10點半起身,之後洗面刷牙,一樣啦,日日如此,
今朝個惱掛住諗野,,掛住返公司做野,完全忘了去九龍灣吸單,
唉 今日都有打俾小倫,不過佢電話~都仍然不通,今日我返工前,去左禁錢,拎左,6千,
之後再去,集友,入錢俾小倫,300=3=佢真係HIM左我好多錢,到目前佢仍然未搵到工,點解會咁
今日,心情還好,,今日想通左好多野,突然間覺得,冇戀愛時候~,都唔一定好慘姐,起碼~ 可以草錢,
呢個就係我最想人生之中,最想做的事,今日起,要同錢拍拖啦,我的生涯,從今天起,
喔,之前呢約左,YC唱K~,@@我完全忘了,唉 SORRY兄弟 呢排我冇乜記性,成日諗住阿敏,同錢,
同埋,我既心情, 唉 打拚一樣,依家晚晚返黎,就要帶狗,根本冇時間去諗其他野, 唉
其實我都唔敢去,講阿敏係衰,定好了, 因為,佢真係兩種人來, 唉 早就放手,應該要放手,
我今日,WHATSAPP佢,問佢星期6幾點,邊度食,佢自己都未知,佢更係啦,又要放時間係新女,但又要,應酬我,
佢更忙架,佢都唔知走邊到好, 唉 服佢, 呢6年黎,我都俾佢搞到傻了, 不過~總會清醒時候~ 所以~我決定放手,
不過要佢肯先得,結果佢都肯,咁我都好D~ 唉~ 今晚返黎,去左廚房佬食,之後打俾小倫,同佢傾陣,
傾完就返上樓, 今晚帶狗,唉 我媽又係,講就話幫我我整理D狗仔,結果~,又俾佢話我帶狗仔放便太快,
唔係我快呀,咁事實上,去完就返屋企啦,唔通好似工人咁係樓下同人吹水呀, 痴線,
之後返上黎,好話我,唔放係出面, 好喇,咁下次我放面囉OK~ 唉 之後帶黑妹,呢隻,咁更係我做番啦,
靠我媽,又瓜瓜嘈, 真係麻撚煩, 唉 依三日,同緊一個朋友係咁勁,sd信息,係日記信息到傾計,^^好有以前個種,好似同緊一個,信友一樣
不過係唔使用,郵票~^^只係用一陣時間就sd到,good~ 今日我都睇新劇,睇埋第一集,keke~
今日,jeff佢,whatsapp我,同埋,jeffrey~ 唔~ 今日都冇咩特別~
單身有單身好,自由自在, ^^ 總算,我心情平復了, yeah~money仔,我來了,草肥你呀
我覺得,阿敏佢應該手上都草左好多錢,只係,佢唔講姐,
算啦,好好過日子,
post:心結,其實這6年來,自己常常都想敏陪我,多個佢想陪我,
或者,呢一年來,已是我單戀佢,唔係佢戀上我,自己冇發覺佢異樣行為,
回想番,呢一年,的確好開心,不過~都係佢想留下美好印象俾我,
由上星期佢約我食tea個一刻,我心情好開心,好開心,好興奮~ 呢一刻帶領我時間~
回憶,同留戀,愛情,曾經係我心目中好浪漫~,而換來係浪費時間同精神~
為什麼這樣的,唉~少女時代~已過了,呢一刻,我真係老了,冇咩時間再浪費愛情上,
反而,金錢上,仲可以支持我,我可以成全她的祝福~ 不過~原來換來我一串擔心,
但係一個擔心,就令我更加好想好想保護佢,其實~佢唔值得要我擔心,因為佢,係一個play girl
只但係,我廿幾年黎,我對拍拖冇乜妍究,只係,覺得有人中意,我就食,同接受~,
當然~我都曾經因為中意人而唔中意其他人,當然,慢慢長大後,唔好睇死其他身邊唔好,我先食,
試下食,食食下,已冇所謂~ 當然~食悶左,未唔食囉,未睇囉,欣賞囉,唔係點呀,可以點
朋友~ 係我心目中,已唔多,多都唔到我啦,唉 人生慢慢長路,使驚咩,今日唔知天日事,
今日玩完先算,地球遲早末日,不過~估得到就唔係末日啦,而且~,更何況愛情,一爆起上黎,
真係,承受得住嗎,???最愛喎 不過我就唔同,由一開始~我同佢有感覺,拍到冇感覺,
之後做朋友~ 呢樣我可以接受~ 理解既,感覺,但我係唔會行白頭到老,
我會揀,金錢行到老,唔使買紅醋
唉~雖然我真係唔想成世對住我父母~ 不過好過冇,珍惜~為有係咁,一個人更好過兩個人,
當你習慣左對方時,而對方~消失後,你更比戀愛更難受,呢樣,我深深,體驗了,
做fd~好過做bf/gf,總之, 唉~無奈
|