SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 20
累積人氣: 22187

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 11 月 29 日  星期日   晴天


心情好,日後冇煩惱 開心 分類: 未分類

在這一個月黎,我都唔開心左好多日,為妳喊,為妳飲酒,回憶我們多年的事,

令我十分難過,不快樂~ 歌,有好多我們曾經合唱過,電影~我們都一齊看了很多很多的戲劇,

飯局,永遠多到數唔完,每首歌,是我們一齊經歷~地方, 往往都係KWAI FONG一帶的,走過,很多次了,

我們第一次約會是金鐘MTR~之後,去灣仔唱K~之後再走去,CWB~

之後打後,我們一齊,去MK~ 長沙灣唱K~ 對去年,我們一齊第一次去遊行, 最後個次,係我們~擁抱~一日,一夜

這數年來,我們的愛慢慢減下,回憶忘記,我們放下了很多第一次初相識的機會,感覺,大家都,可有可無,

我亦都,唔再需要同妳講聲,我去邊了,但妳會問,妳問不是因為關心,而係想知我幾時返家,

一直以黎,我愛妳,對妳信任,一直都好信妳,可惜,我傻子氣,傻得太投入, 而妳已經~係外面,已遇到一個,妳好中意的人了,

只係,妳一直好想搵機會,同我分手,而我,係今年中間,有一日,我工作時候~,好想係WHATSAPP到,亦都想同妳講聲

不如我們做番朋友?? 但係,去年,我怕再傷害妳,所以最後冇講,唔~ 人好奇怪~,永遠雙方去到分手個一刻,

係好自然,令到好震驚,震驚,係大家意想不到,突然冇左對方係心中,既位置同,陪伴~

我知道~,我到呢一刻,我好掛住妳, 尋晚訓覺時候~,我想一直,收埋我對妳感覺,尋晚,好想突然間好想幻想攬住妳既想法,

之後,我先訓得好好,好到,尋晚發夢,夢見番,我的初戀,我的初戀,又係我一直以黎,心目中,永遠走唔埋的人

佢呢位,永遠唔會係我心中消失,雖然幾年前,佢再搵番我時候~,我已放棄~,唔想再有咁大期望,

而且當年,我又同緊妳一齊~ 不過~依家咩都冇了,愛情,真係,可以麻木去愛,唉 但係,心係攰D

我今日心情,特別好, 因為,,我心裡~再冇什麼為我再傷心了,反而,踏入番,快樂日子,回復番,自己感覺,

一個人,比起兩個人,更快樂~無論未來日子,我再遇下一個,或者,不會太認真去對待下一段感情,

受傷是自己~不是別人,今日我12點幾起身,今朝好肚餓,今日自己落左去廚房佬食個LUNCH

今日睇劇,YIU雄,同埋,三面形醫,好耐冇睇了,今日睇埋去,今日我父母冇出街,以為佢地會出,

佢地又唔睇007= =再唔睇就落晝, 今日,佢地,唔出街,不過今日我老豆會帶狗, SO~

今朝我都試過打俾小倫,不過冇人聽,頭先又同桂薇傾計,不過人地都睇緊劇,廢事阻佢

唉 我個樣,真係樣衰左,人老左,係補唔番,有既, 好好保養囉,慢慢,時間~

我都想著番D~ 依家既新時代既衫,不過~我著得唔好睇,天意, 愈大愈男仔頭,咁都冇計,

有打算,打扮番女仔,不過~ 始終~自己就係自己~ 我覺得唔需要勉強~

勉強冇幸福~ 我想幸福快樂~,所以~,別人對我眼光,令我唔會傷心,反而, 係我世界~唔會有復雜的想法,

只要,自己~舒服就可以了,一切都好順暢了,日後,更加精彩,

我覺得呢一刻,冇野可以代替愛情想法,我覺得,友情親情都比唔及上,愛情

只要,不斷尋自己理想,什麼情,都不是太大問題

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                         為什麼我老豆永遠咁大脾氣,

話說今晚我老豆去帶狗,我就負責整野食,不過~因為,只一個好簡單問題~

以為, 但最後,都估到, 話說,我準備左三隻狗D FOOD,之後,因為佢地每份要少少肉,

但我見雪櫃好似仲有,不過~我又唔係肯定,不過當時我同媽都睇黎,

但係,我,又唔敢開新,因為,會俾老豆話,好唔睇清楚先開,不過結果~,

原來,一樣都照話,,唉 考慮又俾人話,唔考慮又俾佢話,痴線,

因為,我見佢返黎,好聲好氣,同佢講,雪櫃D 狗肉係未冇左,佢就話,唉 新個D未開,你開黎睇

我話,我頭先以為,仲有,不過~我等你番黎我先,開, 之後,佢就好燥咁,話我,你都唔睇野,唉

今朝已食哂啦,之後我話,我知,我以為姐,加上,我亦都估到你今朝俾哂佢地食,

不過阿媽叫,等你返黎問清楚姐,你咁唔想做,未唔好做囉, 做得唔開心,未唔好養囉,

問你又罵,唔問你又罵,你咁中意罵人,你遲早爆血管,我一日,係度,我都仲有時間可以聽你講

但將來,我就真係唔知道~,我會唔會,放棄呢個家, 不過~ 我再大年紀時候~

到我燥吧,你真係痴線,silly farther