話說尋晚都好夜訓,唉 咁鬼精神做乜,今朝10點起身,
今日出薪啦,好呀,唔錯, 今個月,第一次,唔使再俾家用俾阿敏,太好了,終於可以正常番草錢
今朝11點先出門口,今朝~打俾小倫,傾計,之後,今朝我搭巴士再轉MTR返到去,大概,12點半,
唉 今日係星期一,今日,都係好輕鬆做野,之後,1點15分,就落去食飯,之後又打俾小倫,傾電話
今日都一般忙,係唔忙姐,其他人就忙喇, 唉 今日打算,去報名讀書,俾左90蚊考試, 結果
我水平係,初中級,JUST SPEAKING, 唉 之後,唉 無奈~ 之後,見咁貴,都係算吧,
寧願回家帶狗仔,同睇電視,同打機好過,哂埋D金錢,唉 草錢算,去玩啦,當然
唉 黎緊星期6敏約左我食TEA,順便俾手信, 唉 突然間,好驚,唔知點面對佢,佢亦都唔知點面對我,
之前我仲SMS同佢講一D,好似等佢返黎咁既說話~,真係ON9, 其實~依家呢一刻,真係冇必要了,
而且~佢遲早都會後悔,咁我為有等佢後悔同死死氣喇, 雖然我知道我好在乎佢,我真係好在乎佢,
由分手到至今,我仍然講不離口,提佢提到,好多次了,唉 我都唔知點解,明明分左手,同與我無關的時候~
硬係要理下佢D野,屌, 唉 無奈~ 今晚好夜返黎呀,返黎仲要帶狗,落街,之後,準備食物,之後同佢地刷牙~
今日咩劇都冇睇,新劇都冇,不過今日終於睇哂,三面形醫,太好, 今日真係,FREE到爆,
依家,,我同家人關係算好番喇, 一來冇左工人,二來我又冇左老婆,唉~ 換來既,係親情,
咁都好既,阿媽唔使煩,老豆唔使怕, 所以~大家都和好, 今晚我冇做運動,太夜了,
呢排又飲番奶茶,SHIT~ 今日,我冇著褸,唉 夜晚一定涼, 所以返黎帶狗時候~著番,愈夜愈涼,過多月中,天氣更涷,
尋晚打機,打飛機=3=GAMES射飛機,呢個字眼,令人好敏感,- -UM 算,唔好諗個D野,
玩GAMES之人應該明,而睇AV人士,自然會諗到個味野, 唉
今日我都未禁錢俾媽,一千, SO~天日會禁6千,一千,FOR我老母~ 而,5千就係我洗的,YA~
慢慢洗, 唔知阿敏點呢,依家佢應該好開心咁,同佢NEW LOVER, 唉 諗黎做咩,點解我要諗,因為我掛住佢
好想快D見到佢,見完,我應該又失望,唔知道,唉 單身,也寂寞~欣賞到你,
唉 真係,日記睇黎真係我人生之中,最好的朋友~ 我會繼續努力,打打打打
|