本身今日星期6呢我係要返工,但因為今日老豆約左大姨,所以我就放假,
係屋企睇狗仔,今朝我11點幾起身,之後洗面刷牙換衫,準備狗仔早餐,之後GEL頭,帶狗出去放便
今朝帶左兩隻野出去先,之後先帶黑妹,唉~今日都係16度,唔太涷,不過今日著到好鬼熱,
今日我搞左成日,成點幾我先完成任務~ 哈哈,我發覺自己愈黎愈有責任心,
有頭有尾,今日,搞掂哂後,自己去左廚房佬食飯,之後,打俾卞文,問佢有冇WHATSAPP俾我媽,
原來係我媽打俾佢,問佢搵左我阿叔未,之後成件事,唉 我媽,真係搞事多多,
之後,我同佢講,上星期6,我既決定係啱,我叫我媽千其千其唔好同我爸講,
如果唔係就好大件事,當然尋晚我亦都同卞文講,我媽實會覺得係我叫妳做,
之後尋晚果然~真係懷疑,同樣地,對白一樣,佢真係覺得成件事,由我引起,
咁當然~成件事,係我掌握之中, 因為,我個日同媽講,如果妳真係把呢件事,搞大左,
咁我同妳都好唔掂, 不過~全部既野,已控制之中, 今日我係餐廳~同完卞文傾後,我就打俾家姐了,
之後,家姐都覺得我媽唔妥卞文,而唔係,公司賺唔賺到錢問題~ 唔~
之後,今日阿LING同樣打俾我,不過我CUT左, 之後,同完家姐傾後就打俾LING,之後佢又話遲D再搵,
之後返上去,放佢地,今日成日係屋企,睇電視,唱K∼ 睇劇, 之後,5點就放狗,
之後,今日無意中,見到,樓下拍賣床單個D∼ 之後個陣又拖住波比,個兩隻,放係屋企後就轉頭落番黎,
後來,我見到對面,有個好熟既女仔,同一個,我前度既人,落左黎,唔知佢地去邊,一定係去買野食,
之後,佢係個朋友一直唔敢露面既佢,一直,跟住後面到側面, 個陣時,我感覺好似見到一個,陌生人
完全,冇我想像中咁可怕感覺,亦都,冇我想像中,咁差的環境∼
之後,我今日又買左枕頭,一定好舒服∼今日天氣,唔算太涷,係我個心,比較冷,同空虛
之後阿媽打俾我,問我係邊,佢今晚去深井食燒鴨,之後我上番去, 唉 好煩的事又來臨∼
話說,我媽,又講開卡文,我媽話,阿叔,可能會請卞文返黎做,不過∼佢問我媽,點解卞文會知公司有個新同事,
之後,佢話,係我同卞文講,之後又問我,咁佢有冇同卞文講做船既事,之後佢問我,有冇同佢講,我話冇,
我話,我同卞文只係傾閒計,公司冇乜特別既,都唔講太多,加上,之前,卞文,曾經都係呢間公司做過,
有D野,知道都唔出奇,加上佢之前又係新大和做,知都唔出奇,不過我叔驚做間碟,唉 好煩,
我媽,好在乎‵卞文佢返黎既事,令佢好困擾∼我都唔明,點解我媽,佢咁在意,身邊人返黎,定走
而且∼,我最唔中意佢全部所有野入哂我數,講真,有邊個阿媽,把D事情入哂仔女數呀,我做佢個女都唔明,
唉∼戀愛,真係已經唔到我想了,我以為,冇左拍拖,可以清靜,點知,呢一個月黎,我媽俾太多問題我,
佢真係傻了,教命,唉 我真係乜叉都唔理∼ 我唔想再咁多野,阿敏又好,阿媽都好,卞文,公司,上上下下左左右右
前前後後, 真係可唔可以同我消失, 我想開心快樂∼就是咁簡單,∼ 救命
愛情我真係唔要啦,我只好,想快D∼ 做番,開朗既SKY∼,而唔係,煩惱的SKY∼OK PLS∼
今晚,我同JENNIS∼講,阿敏D野,佢認為佢想復合,我覺得應該唔會,加上,佢個心都唔係向我到,
所以∼我冇乜期望,雖然∼ 我個心係掛住佢,不過對於佢個樣,同把聲,整體上,我已慢慢忘記∼,
但係回憶,總會間中就出現,不是常常,睇見佢依家,可以住咁靚既屋,,其實佢都算執到,而且佢份人,要求咁高上
而且又要面,佢同得呢個人一齊係最好不過,至於∼,佢同呢個人相處得開定唔開心,應該係佢自己解決∼
同面對,我有時候好怕同我屋企食飯,總會想自己一個去食飯呀,生活咁,唔想受太多煩惱野,
同埋我好怕我媽,真係怕鬼左佢,本身我想打俾卞文,同佢講聲,我媽同我既野,
不過∼都係唔好講太多,起碼我今日同佢講,請同唔請既反應應該點面對,至於我叔,佢好大方咁回應話隨時歡迎∼
禮貌上佢更會咁講,不過背後,佢個惱,又會亂諗埋,疑神疑鬼既野,無間道, 算啦,我叔,個位,係比較∼保護一D∼
至於人工方面, 我老豆,就比較∼不滿意, 總之,成件事,都係PASS俾佢地話是吧,
不過今日,俾我第二次見到阿敏同佢朋友一齊∼ ,真係少少緣份,亦都不幸,
喔∼佢再冇搵我,我亦都,唔好再理呢個人了,我其實見佢,咁在乎我,我先留意佢姐,
更何況∼如果佢唔係,講掛住我,我一定唔會理佢, 不過我問心,我如果再諗佢依家點,生活∼
我既人生,就係不停,一直,圍繞住呢個人既存在,雖然一齊左6年,不過我相信,感覺會慢慢淡忘,同消失,
忘記,作為朋友更加,唔好想得咁復雜,佢生定死,定失戀,定冇家可饋。我一樣都幫唔到佢,
我今朝,惱海,出現過曾經我初初好愛大家時,我攬住妳錫妳,個種甜蜜,真係由心出發,好,ENJOY個種LOVE∼
好甜的,浪漫的,幸福的,所有事情,是美好的, 不過∼愛既感覺,好短暫,我們分手咁多次,
已失去左,好愛,同繼續∼ 不過依家我同佢,只好講留下當日既感情,同感覺,至於∼喜歡,同愛,又真係冇乜,
今個星期∼,都冇時間去拜麻麻,本身尋日去既,不過時間都過了,發覺前晚我冇食藥,不過都冇影響我情緒
總之呢,今日整體上,都好煩,好空虛,好悶,好寂寞∼ 搵唔到咩搞作, 冇拍拖,同拍拖,真係冇乜分別∼
開心,又唔係,唔開心又唔係,總之, 平常心囉,今晚,又冇睇側田喇,煮食,今晚嘉賓,係,方中信,其餘兩個我忘記了
今日我都睇番尋日未睇完既創世紀,明天又星期日了,喔,救命
天氣愈冷,個心愈空虛∼好似少咁D愛意同暖意∼ 唔∼又一日了,好想快D出薪,
下星期5已係聖誕∼ 有時好想拎睇番,阿敏送俾我既野,不過∼都係唔好,我們只係分手左一個月,
都係唔好尋傷回味,唔∼冇野啦,不過係今晚阿媽佢搵D野同我嗌交,講講下,都係公事,
我都話架喇,同番自己人打工,關係永遠∼會差,唔會好,更何況∼,阿媽係到做,一定,煩Q你
|