今朝我8點個鐘響黎,之後我又息番,之後今朝10點起身,
老豆就帶狗出街,而我就睇住波波比比,
之後,我刷牙洗面,洗頭,換衫,10點幾先出門口,
今朝打俾小倫,同佢傾,偉業同阿敏,呢兩個
之後,,傾傾下,提起偉業個陣,我有D心動,而阿敏佢,係我心中消失,
好奇怪~ 可能~今日返工日,一D都唔覺得悶,可能假日比較悶D~
今日阿LING CALL我,我今日有D衝動,想做番女人, 有點兒想做番正常既女人= =
不過~ 睇黎,我都開始老了,青春慢慢消失了,唉 連阿媽都覺得老了,成熟了,個樣
依幾日冇做運動,過埋天晚先, 喔~ 好想搵番偉業~ 唔知點解,我同佢,成日都行唔到一齊~,
中間,有D阻礙~ 唉~ 尋晚訓前個心,仲係掛住阿敏既,後來,又會覺得,可能人地依家做緊幸福的女人呢,
我無謂再浪費時間繼續掛住佢呀,之後,個心即時打開左,心結,
今日返工LUNCH TIME時,之前,我同事想星期日叫我去大會堂聽佢個女唱歌,
不過~我決定唔去,所以同佢講聲,唔好意思,我唔得閒, 之後,今日又要去買,護理品,
所以今日放工走左去灣仔,之後,買完野見得閒,就去,東方188 搵ALEX~鐘,
之後,差唔多,6點先搭車回家,返黎食左飯先,之後帶狗,
今晚YC,SD個網俾我睇,關於同性戀,突然間,覺得同性戀,令我好反感,
突然間,我跳出左,同性的魔咒~ 好似,我咩都唔係了,發覺,異性,同同性,已唔係我範圍之內
開始~做番,一個,屬於自己既自己,性別,只係一個性別,但唔係性取向, 冇了,
總之,我自己~覺得可以繼續行我人生,已好好了,我人了,係時候要我既路,
唔包愛情, 除左愛情,係我生活~期間,冇什麼了不起, 反而,跟天而行,
|