SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 125
累積人氣: 22147

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2015 年 12 月 22 日  星期二   晴天


今晚做冬節飯 無奈 分類: 未分類

今朝我10點起身,之後10點45分出門口等巴士,之後收到兩次阿媽既來電,

今日都好晏返工,唉~今日星期二,今朝我打唔通俾小倫,

今日返到去就趕工,平時返到去第一時間去廁所,

今日阿媽叫我天日要一早去到九龍灣,SIMS公司~唉

曾小姐, 尋晚冇睇刀下留人,所以諗住食飯睇,點知我手機個TVB APPS,冇晝面,得把聲,唉

之後,要我食完飯要上黎先睇到, 尋晚發現曾經好多年前有三套卡通係最經典

一套叫,魔神英雄傳,另一套叫魔動至,呢兩套,係星期6日會做的,以前D卡通勁好睇,

真係可以成日掛住屋企多過拍拖, 加上,我以前仲細,唔識咩叫戀愛,只知道,好青春,放哂係電視,

唉~今日返工,下午時間~突然感到好寂寞~因為,天氣愈寒,個心愈寂寞~愈冷的,

今日lunch時候聽到4叔講,冇商量,之後,@@我心諗唔係化,今年冇商量,

我個即時心碎了, 後來,我覺得,有D唔妥,之後今日好晏時,問CINDY,有冇商量,連佢都話冇,

之後,我個心,碎了, 唉~ 今日心情,有DD忘記阿敏了,不過~就要少童真番, 但有些少掛住以前既生活~同開心時期

突然好掛住以前住係沙田,同婆婆住時候~ 又食又訓,之後打機,打成日,之後見夠鐘就睇卡通,

WA~個陣,又年輕,太小朋友了,真係,活得最精彩,如果唔講返學,講屋企,一定比返工更開心,

有玩具~有電腦~ ,有GAMEBOY~ 有電視睇,睇極都唔會悶的,係唔識悶, 亦都唔得閒諗戀愛,

唉 依家人大左,唔玩玩具就玩戀愛,一係玩自閉, 唉~ 真係夠哂精彩~ 唔知阿敏點呢,佢今期應該好忙啦,

黎緊星期5又聖誕~,佢同朋友~一定係一個好開始~ ,,明年第一次唔使再俾利是俾阿敏,

我個陣時同佢拍拖,年年都俾利是人,今次唔使喇,係以後都唔使, 依家少左識朋友~

多左理家事,尢其是,我媽煩惱,就投射左我身上, 唉~

喔,今日放工後,我又聽到,原來,冇商量,係SYLVIA~,而唔係我地, 不過係佢以後都冇商量呢回事,

仲有呢,好消息,我叔終於請左卞文回饋了,明年三月返黎,太好,聽講,佢坐番我依家個位,而我個位同老豆個位,坐係卞文後面,

即係放盒個位置~ @@ WOO~CCOL~  其實諗落,又唔係剩係我冇拍拖既,而係,BRIAN都冇,

不過~我就比較~怕悶,比較~寂寞囉, 好耐,未試過咁,一個人的空虛~

今日我睇左,魔動王,@@令我童年回憶返哂黎,  其實我都幾小朋友~  係我唔識搵番D卡通黎睇,

而且~我一直都忘記哂以前卡通名稱~ 唔唔~ 今晚食飯,去北角毯城食,BOOK左8點

今晚又係5叔埋單, 今晚我都算食得好飽,今日呢,下午~CINDY請飲TEA~ 多謝哂,

=3=佢冇啦啦咁好死, 轉性呀, 

今晚我食完飯後,就跟媽車,阿媽又同我講阿爸同個女人既事,哎呀~ 救命,好煩呀,

唔想理呀,~ 好撚煩, 妖,搞到我個惱,把成件事,都好撚復雜,

屌9你,   總之呢,我咩都唔想知,咩都唔想理,亦都唔到我理~OK

我黎呢個世界~真係不幸~ 可唔可以俾卡通我睇呀??? 我想睇卞通呀~