尋晚唔係訓得好好,唉 係咁去廁所,今朝10點起身,
之後一開機,就收到阿敏的信息,唉~ 之後佢問我今晚平安夜喎,有咩節目,
之後我反問番佢,咁你有咩節目,佢話返屋企, 之後問番我,你呢,我話,未知,其實係我唔想俾佢知
之後問佢有冇掛住我,佢就HAHA~,之後我問番佢,HAHA咩意思先,之後佢話,做咩者,
之後我想知咋麻,之後佢叫我去搵新另一個,之後,我話,我只問下,冇其他意思,
佢就有時想起你,之後佢又話,wanna hug u and you are the best, 之後再整個心心俾我,
不過我任何回應佢呢D,既,行為,我只知道~我個心,一直掛念鐘偉業一個,
我仲同佢講,我依家其實等緊一個人,不過唔係女,之後佢話,男人,我話,係,我話唔知我們有冇緣份,
不過就搵唔到佢,都唔緊要,之後佢叫我加油,之後我講多謝,~ 不過我問佢上次有冇見到我,佢話冇,
之後佢話,唔緊要啦,我話冇緊要, 之後佢話OK``唔知點解,我今日收佢信息,我冇感覺,
就算佢有幾想,HUG我,我冇個種,好想回應番ME2呢個說話~ 因為已經~唔係我好想了,
總之,佢太過玩野,又要你搵第二個,又要想,HUG你, 我真係唔想中召,亦唔想為妳上惱,
妳愈台高自己~我愈整低妳, 不知所謂~ 成日做埋D~ ,小學雞咁,
唉~ 今朝,食隻蛋,都冇乜胃口, 今日成日都好呆滯,唉 成個惱,不停地轉轉轉,圍繞住鐘偉業呢個男人,
有D衝動,好想即刻搵番佢,同佢係番埋一齊~ 不過~ 唉 完就完了,
不過諗落,就算我愛佢,佢都未必~我係佢最愛, 但我知道~佢搵得做老婆, 一定係,重情既, 起碼我同佢曾經一齊過,
我同佢講,我就怕失去你,所以我唔想同你一齊~ 佢明的佢知的, 無論日後都好, 我已冇所謂~
最緊要佢快樂就得, 我好想等,不過~都已失去,小倫同我講,呢個男人,總有一日會同我相遇, 有緣能相見,
唉~ 我都唔知帶全咩心態,希望~定係,放棄~ 如果講結婚,我真係揀, 偉業~連我最憎生仔,我都幻想,肯為佢生仔,
諗番起,JEFFREY佢,都唔係我最愛,我亦冇衝動,去同佢一齊同結婚,或者,佢唔係我想既人,
好多叫我搵更好更好, 我都諗唔到可以搵到幾多個更好, 更好方法,係留住我偉業既相,為佢做目標~
我呢兩日打去佢屋企,不過~冇人聽, 可能去左旅行, 今日食LUNC<我冇乜胃口, 去左,街到,呆左一陣,
之後,先返去,大家樂食飯, 今日我係公司喊, 因為,我失去我最愛既人,鐘偉業~ 係我放棄佢,
今日桂薇,黎我公司~填表,之後, 唉 就係咁, 今晚同佢去左,大家樂打邊邊,兩個人食, 大家傾下計,
我好耐冇提鐘偉業~ 好有回味,唔知點解,夫親,我個心就有D痛,唔開心, 不過又好興奮~
唉~尋晚訓唔到,打俾小倫,同小倫傾左好夜,全部都係傾偉業~ 好開心,好有回味,
最開心係學校~,同佢既經歷同回憶,最美好時光,唉~ 之後,出左去,CWB~,去維多利亞坐,
之後,我幻想,鐘偉業~會唔會突然出現呢,又或者,我當年同番佢一齊~,我們二人坐係公園傾下計,談下情,SO SWEET
今晚係平安夜,好多情侶都係四周圍~拍拖,談心, 不過~,我冇咩所謂~ 最緊要, 我對你感覺,依然最愛,
可能~你依家都有家庭~` 三年啦, 咩都變哂,你同我都,31歲,你已經可能比之前更成熟,
我想,我想你把我位置~,永遠唔可以擁有,只有想念感覺, 我同你,愈得唔到對方~先叫真愛,
因為,我同你唔同, 我愛你,所以怕失去你,所以唔想受到第二次,唔係拍拖而係婚姻上,
我唔識得點控制~呢個婚姻~ 我其實好想嫁俾你,不過~我太愛你,我愛你,已廿年,
我想留住你,個靈魂,而唔係,失去個心, 我知道~,你個心,冇我,,我覺得,你中意一個人,會留住一個,
但你冇留我,只係想搵番我,但我仍然好愛好愛你呢個男人, 因為, 你係一世最愛的男人,
正如咁,阿敏同我分手,我只係唔開心一個月,但你令我係一世, 我會順其自然, 隨緣,
不過~ 我們做唔到夫妻~ 愈愛,愈想推開,愈唔愛,一齊會更耐, 放心, 我會好好過日子,
有你張相,得到就夠,我,13歲時候~ 曾經~幻想,你係我男朋友就好,到時我們拍拖,結婚,生仔,
咩都好順利,有幸福家庭~ 不過~原來以前,講既野,想既野,原來得個想, 發覺,戀愛,有好有唔好,
至少,,我了解左你份人,係點,脾氣, 但係,你係我心目中,永遠最MAN<同,最男人味,最有安全感,
我唔會想太多,因為,我知道~,再冇可能一齊~ 不過,我有個決定,會慢慢學番做女人的味道~
我個心,仍然有你~跟隨社會變化,^^
|