尋晚我都點幾先訓,今朝都係10點起身,之後洗面刷牙返工
今朝一起身,--3-周身痛,起身個下,真係痛不起,
WA~ 今日天氣好熱,不過夜晚就少少涼番,
今日成,12點返到公司~,今朝媽打黎叫我,係屋企食埋D湯食物先返工
佢煮定俾我吃, 今日,OK忙啦, 今日阿媽佢都準備左,SIMS單俾我做
尋晚打俾姨媽傾計,都冇睇哂無心法師,所以今日睇番,仲有一套叫星級打工時代~ 都幾好睇,又係講明星出去做野打工
今日都好忙呀, 不過都好努力做哂, 今日,放LUCN時,去左大家樂食,個女經理話我冇望住佢= =真係吹脹,佢話佢望住我
仲叫我,唉 我個時又好投入聽歌, 我今日,差唔多,5點先做哂野,唉 唔夠時間 PRIN大陸數,我仲爭老豆份野,
之後,今日都係公司睇左好多野,唉 每次睇番,老劇,個套不是軟家不聚頭,入面有對夫婦~ 令我覺得,我好似佢地個代咁
我幻想,我同鍾偉業~,呢對夫婦一樣,唉 大家性格上,唉 唔係好情人,但大家夫婦~ 一定用嘈交黎拉關係
經常睇就經常幻想, 愈睇愈好想念佢, 不過~大佬叫我唔好再等佢, 係既, 唔知點解,都咁多年
我未真正放但低過, 發覺得,目標太迷失啦, 日子,時間~社會,真係好快, 唔到你停,
我今日都睇埋,無心法師. 唉 好耐冇出街啦,有D唔慣TIM~ 依家愛回家多, 冇咩事,都唔想出街,
今日我LUCH 食完野,就去買BAG~ 買左兩個,中性囉,OK架,唔錯,簡單D囉,
唔~ 今晚約左YC唱K~今晚我唱左好多女歌, 由史以黎,唱到咁多女歌, WA~ 真係突破自己~我做到了,
明天一早,又要去睇醫生,D藥都食哂, 唉 今晚我7點搭MTR時,打到俾小倫, 不過小倫話,佢今朝被台CUT左,
所以~ 係囉,我明天,又要入數俾佢,佢仲爭,3百幾, 因佢都爆分鐘,,最衰我啦, 傾傾傾, 唉 不過佢又話,佢當時又冇留意到
咁囉, 最近~飲左好多奶茶,實肥死,好多日冇做運動啦, 依排,我,日日返家,就帶狗,帶完,就休息`睇電視,
今年5月生日,又,32歲= =唉 時間真快, 唉 天日下午~去九龍灣, 搵曾小姐,吸單, 天日先拎番個膠袋返黎
公司呢下個星期~開始要換地毯~ 所以~我們最近要執野,搬野, SYLVIA~ 明天又請假,因為佢爸出事
所以,後日應該返到掛, 唉 唉 發覺呢, 依家社會,我完全跟唔上了, 唉~ 連睇套戲,都懶得去,紀念日,本身想睇
不過~依家連戲都唔想睇, =3=依家同出邊,真係中斷了, 唔~今晚唱K時候~個感覺,為左偉業唱,用心去唱,
唱出,對佢既感覺,又,思念啦,又捨不得你, 情投意合,唯獨是你不可取替 TWINS~女校男生, 等等之類,
唉~ 回想過去, 諗落自己~ 好似冇真正愛錫自己~ 好似,把自己身體~各樣,都好似,分哂俾人一樣,
自從,同佢表完白,見佢又肯同我拍拖個幾日,日子,以為自己得左,同幸福~ 不過~到頭來,個男方,只係唔想,HURT我,所以~
佢勉強地,接受左我, 後來,第一日出街,出完街後,我們傾電話~,後來, 先發覺,佢唔係真心想同我一齊~
佢一句野,令我,好大創傷, 佢只係,隨意講下就算, 唉~9年後,2012年,佢搵番我, 佢同我講,想同番我一齊~我好開心,
但有點兒驚,好驚,又係UP下, 今次仲勁,結婚,佢返黎,為左結婚,佢衝動咁,結婚,個下,令我想到,我諗佢都,求其姐,都未必真係,
好彩,我假設~問佢如果同佢一齊,幾時結婚, 唉~ 不過~ 依家,我目標,方向,都係愛回家多啦
老實講呀,我,自己個心好亂, 可能大啦,又驚,自己一個, 而且~ 我依家,日子,仲同父母一齊~ 或者,天注定,
我一世,都係咁過,我都好矛盾~ 一時咁,一時咁, 又想自由,又想拍拖,哎呀
可能~我未完全感受過真正拍拖,,想感受下姐,=3=都咁難, 為有自己浪漫~ =3=睇劇囉,打日記囉,放狗囉,
唉 返工囉,放工囉,自己搵食囉,唔係點過, 白過,麻木地過,唉~HELP~
唔~ 我真係,要好好愛錫自己喇, 依家, 行既路, 雖然有D,亂,同迷失, 不過~ 點都要控制~
仲有一個就新年,之後3月姨媽又返黎,忍下啦,悶既日子,好快過, 唉~ @@
今期,我都算錫自己喇,買衫,買袋~ 呵呵呵, -3-無奈~接受~現實, 重新,振作~愛回家愛自己~珍惜一切~現在的
實行中,
前幾日我發夢,夢見,,我叫佢做老公-3-佢又叫我做老婆,現實不行,夢中相見,唉
搞笑
|