好眼訓呀,今日,因為尋晚都好夜訓,尋晚打俾小倫,傾左好耐,
傾偉業D野,真係好開心,好耐冇試過咁樣去傾一個我中意既人
今日天氣都平時一樣,不過,今日精神都係一般~ 今日返工做野,都唔夠精神~
成個惱,都好呆滯~因為,好掛住佢呀~寂寞嗎有D~ 不過~寂寞~,經常有, 但唔係因寂寞而掛念一個人,
最近~感覺好奇怪~ 對佢感覺愈黎愈犀利,唉~ 唔知道阿敏點呢,佢應該過得好快樂~
唔知偉業依家,識到女仔未呢?而佢樣貌,係唔差既,至於佢性格~ 真係差少少,佢竟然咁喜歡靚女,就,我放開去出邊尋多D喇,
講真呀,,就算我嫁左俾佢,佢都未必玩夠,男人,永遠唔會玩完呢樣野,其實佢同我一樣,都好易吸引到人,
不過地方,共同就係性格~ 男人愈細膽就愈容易 向出邊女人動,因為,未見識麻,,竟然未見識過,就更加見識多D~
我為左佢好姐,又唔係真係唔愛佢, 我愛佢,所以更加要闖多D~ 因為,我都係一個中意周圍闌既人,
周圍識下人,就知道~每年既事物都唔同, 我就闖夠喇, 唔知點呢??
好女人,永遠只會,做老婆,~ 同埋,唔中意既結婚既人,永遠會中意做第三者, 因為寂寞~ 所以~ 就會婚姻問題多左
我既家人,我老豆,個陣,就好似偉業一樣,就係因為,見識少,早結婚, 一個細膽既男人,背後,有個強既女人,
但如果~佢成功,做到信心既男人,咁做佢個女人,一定好成功,因為,個女人,知道~世界~係咁現實,
至於~佢係未,會返黎,定以後都唔返黎,~我都冇咩所謂~ 因為,我為左呢個男人,而消耗~
不過, 佢永遠~都係我最愛男人,佢有我電話既,佢敢打,而,READY~,我地就一齊~ 睇下,將來點,
佢可能~依家,拍緊拖,~ 或者,可能已成功左, 呢幾日,我都迷失, 呢排,天氣,的確會令人回味好多野,
無論感覺,感受, 悶呀,寂寞呀,空虛~ 一切~ 都會出現, 無論~生活點, 都要過,
尋晚我冇睇電視,不過~我搵阿成多左,同大佬文, 估唔到大佬文,出年結婚,
^^太好了, 唉~真係~ 又一日喇, 不過今日成日都做錯野, 唉~ 好攰,
尋晚,打少日日記, 打少一日,原來都幾辛苦~
明天,YC生日喇,祝佢生日快樂~,今日,ESTHER WHATSAPP我,唔知咩事呢,又唔講野,唉~
無聊,算喇, 聽講,4叔諗住,想炒,SYLVIA~ 不過我老豆,又反對,唉,聽講,請埋佢呢幾日,1月,佢要走,
但我媽又驚少左個人幫手, 一時一樣,都唔知想點~ 唉~ 想點呀~HELP~
今日未睇哂刀下留人,今晚睇埋去, 今日係公司都睇左,娛樂三兄弟~
就係咁~~~~~
|