尋晚好夜訓,兩點10分先訓,因為尋晚同KAI昇CHAT~
今朝我10點起身,之後收到KAI昇個信息,之後又收到卞文信息,之後10點17分又收到KEN信息
WA~ 今日,都好攰,唉 今日我都好快咁洗面刷牙換衫返工,
之後出門口,試下打俾小倫傾計,唉 又傾少少阿業D野, 唔,
今朝我都係搭61M,因為,我怕太晏返到去,所以今日我搭MTR~
去到,LAI 景時,小倫電話已CUT左,之後,今朝我都係12點返到公司,
不過一直都同KEN KEEP 住CHAT~ 之後,今日,對眼真係打唔開,結果忍到下午~
食埋飯先訓,都有睇陣劇既,今日勁忙,今日做哂,完成大陸數,因為我都拖住老豆好多日,
今日KEN都搵左好多次了,^^同佢傾計真舒服~
今晚,都差唔多,6點先放, 今晚都係大家樂,一日食左兩餐,
今晚我回家時,搭車時,冇喇喇喊,= =唉 又想起,阿業佢當時返黎搵我,個種感覺,真係又開心又難受,
唉 折磨 今晚食飯時,都有打俾卞文, 諗起BODY CHECK~我會過埋年先去睇
今晚我都做番運動,又有唱陣K~ 今晚天氣唔錯,喔~
今晚每套劇,我都睇DD~DD咁,唔, 天日約左卞文食飯,LUNCH~ KEKE~
好了, 休息~
|