SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 82
累積人氣: 22249

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2016 年 1 月 7 日  星期四   晴天


今日第一次玩一個APPS~叫遇見 愉快 分類: 未分類

今朝我都好晏起身,11點半,今朝老豆又話要早走,叫我帶狗,早晚都帶過哂,

唉~今日都好遲返工,今朝帶狗時,有個保安話,平台唔可以除地小便,之後我扮哂野咁拉住兩隻狗去第二度,

不過我都唔理,今日精神算唔錯,唔唔,尋晚又發左個夢,@@竟然發夢,黃潔塋,哈哈哈,搞笑,

唉 今朝,係巴士都訓過覺黎,聽住歌, 好攰呀最近,依家每晚差唔多,兩點先訓,痴線的,

尋晚DOWNLOAD左個遇見,APPS~ 今朝就收到第一個信息,叫,RICKY~ 之後,佢住我好近,又係屯門,

CHI LOK,唉 佢話搵日同我遊車河,我都係當吹水求其UP 好呀,唔唔,佢做地盤,不過個樣就一般啦,

今日我媽同我D阿叔都好忙,包一盒盒的BOX 唉 ,而我,一返去就食飯盒,飲奶茶,之後先做野開工,

做到,下午三點幾, 之後,4點幾WE CHAT俾,RICKY~ 佢差唔多,5點先放工,

今日老豆都差唔多,好晏先返黎, 我今日4點幾都行去搵劉醫師吹水,唉 見悶悶地麻,

今日又想買野,之後,行去琴行,想搵部小姐,不過佢今晚會好忙,因為佢今晚一個人看鋪,

喔~ 之後,今晚約左桂薇食飯, 今日黃昏~終於有兩個男人,同我傾計, 一個叫,KAI昇, 一個叫KEN YUENG~

兩個都OK~ @@估唔到,過去十幾年,我的衰運走哂,依家,先係我人生,第一年最美麗的一年,

開始找對的人了,感覺上係,我覺得我好似,FEEL到我找到對的人了,佢叫阿KEN~ 我同佢大家算好傾,

佢係水瓶座,又係豬年,@@我星座同佢好夾,生肖兩者都好夾, @@WA~做番直女之後,第一次找對的人

真係謝謝上天, ^^不過~我們未開始~,只是做朋友~ 哈哈, 呢個男人,唔睇外表,只想,找一個細心唔發脾的人,

@@而我中意D傻氣的男人,又帶點成熟的男人, 唔~呢個阿KEN做渣船,@@好彩我冇暈船浪,

不過~佢唔介意我依家個LOOK ,我終於感受番,男人既味道, 終於~唔介意我個LOOK的男人了,好感動

諗起,暗戀鍾偉業~,真係好暗呀, 唉~ 算啦,提黎做咩, 唔~ 今晚同桂薇,食完飯後帶佢睇BAG~創業中心,

之後差唔多9點幾先返屋企,今晚都好夜返黎,10點幾,返黎仲要放狗,  今晚兩套劇都未睇,刀下留人同埋,無心法師

咁就,12點幾,車厘子都未食, 頭先飲哂奶,哈哈,垃圾未丟, 唉~ 今晚就係咁過

天日,係,我同阿敏分手左,兩個月,WA~已兩個月, 感覺上,好似,分左兩年咁,

今晚小奇打過俾我,,後來打番俾佢,佢話早排很忙,唔~ 就係咁,