今朝我訓到11點先起身,WA~勁晏, 今朝老豆話出去食早餐先之後返黎帶狗仔,
而我今朝~洗面刷牙,之後先去,換衫返工,今朝我原先想搭的士返工,不過後來,都係唔好,
之後搭番巴士,今朝我都差唔多,12點幾先到公司~ 今日一返去見到佢地,包盒,一盒二盒,
因為明天,公司就換地毯~,哈哈,不過~我返去冇乜幫手,只係做番工作上的事,
今日下午1點半卞文去左,BODY CHECK~ 而我今日做到,點幾,剛剛好,
唔快唔慢,時間剛剛好做哂野,之後就收工,搭車去荃灣, 今朝~都冇同小倫傾計,都打唔通
尋晚兩套劇,我都未睇,剛剛先睇完刀下留人,,唉 今日,本身,卞文想帶我去食西餐,後來又多人,
結果~就改食泰國餐,今日同卞文都傾左好多野,偉業既事,媽咪既事,同埋我的童年點樣去結交朋友~方式~
同埋,依家我都轉變中的,所有啦,點樣去,經歷而,長大,而且~都有講,自己好有成功感,
因為,當初我好愛偉業~,而偉業唔要我,而令到,佢再回來,佢中意番我時候~,我已經~放棄佢了,
我人生人,最成功,可以令,兩位男士,想回心轉意,同我重新開始~,不過~我覺得,冇咁既必要,
唉~ 正所謂~只在乎曾經擁有,~ 算啦, 可能~偉業~佢FEEL到我唔再愛佢時候~失去我時候~ 可能比我仲痛,
唉~ 今日係食泰國餐時,我地坐個張,TABLE~係,二人的,隔離有兩個女士,坐我們隔離~,我FEEL到 = =
隔離好似,唔妥咁= =有D~唔GUR咁,唉 D女人正八婆, 我最憎呢種感覺,
今日卞文送左盒香水俾我,@@ 哈哈哈,多謝, 都OK既,幾香吧, 今日兩點幾,KEN已回我信,
佢今日,下午先起身,佢今日放假, SO~ 我亦都冇意思去想約佢出黎,
聊下先, 做下朋友~-3-唉 我唔想因為,寂寞而拍拖, 會欺騙自己~ 唔唔~我都係想搵人傾訴~
只是咁簡單,唉~ 今日差唔多,4點先走,因為卞文要返北角, 唔唔
今日我本身,準備行去搭巴士,= =突然間迷失路, 竟然~,兜兜轉轉, 兜左好耐,
原先打算搭的士回家,後來,唉 差唔多一個鍾先返番目的地,搞錯,第一次,唉 失敗~
好彩,都係找到,今日,都有問POLICE~ 第一次問,一D都唔驚,哈哈,
之後,返到去,就抖抖,~ 返黎,醒起,要搵番,回鄉卡, 差D忘了放係邊, 心諗,唔通唔見,
今次實俾老豆罵死, 好彩,最終搵到, 喔, 唔唔,
今晚,舅母同表姐佢地黎食飯,老豆車佢地黎, 今晚夜晚都唔算涷
都OK~ 唔~ 天日我先帶狗,因為佢地一早要返公司搬野,之後D人整地毯~
今晚呢,係個APPS,收到一名,變態佬,條友傻的, 想玩SP= =佢仲係有條女,有女友都偷食,
白痴,仲講到, XXXX個D~ 喔,當我係小妹妹呀, 24歲, 果然低能, 想哄我,食屎吧,
我已呃佢有男友,佢都不知死, 咁都冇辦法, 講落去都冇意思,所以~不理他, = = DEL撚左佢
不知所謂~ 今晚食完飯,返番去,原點,之後送佢地搭巴士, 就是這樣,
我表姪女,好搞笑,見到我,又唔敢講野, 但係,每次我唔係到,我又會聽到佢會問,慧慧呢,,
哈哈,搞笑, 唉 人就係咁~ 想要時,佢又唔要, 唔想要時,佢偏要黎, 呢D未叫犯賤囉,
今晚冇做運動,今晚舅母同表姐見到我塊而尖左,@@ 一定係角度問題,同錯覺,
不過~我都好開心,總算,都有得瘦,^^KEKE~
天日,KEN,又返工啦, 而我放假,KEKE~YO
|