話說尋晚同左男友講左一D太快長遠的問題後,都驚左兩日一夜了,
個心勁唔舒服~,=3=太可怕的心靈,尋晚都好早訓,今朝都係十點半起身,
之後收到,JACK既信息,之後,起身洗面刷牙執床,之後換衫
之後,打算食完隻蛋後就食藥,不過見自己都好番,所以掉左包藥,
之後,今朝心情,都有D擔心同不安,之後,聽住歌,訓一陣,之後,就落車轉巴士回公司
今日,工作~比較少,但精神上,完全不足,同眼訓,今日頂到下午先訓,
今日,好快又星期二,之後,今日記得叫5叔整USB~因要,BANK UP
今日老豆LUNCHTIME返黎,同埋,放工時間都返黎公司~
今日,放5點,之後,去拜麻麻,上支香,好耐冇去, 之後打俾大佬文傾左一陣,
之後,係巴士,WHATSAPP俾男友,-3-問佢有冇嬲我尋晚問題~-3-我真係俾佢嚇死,
之後,回到家,我見心情,唔好,返屋企先,之後,之後放下手機,留在家,之後我落去食飯
食完返黎,見到男友信息,未睇前,個心,心諗,佢一定講=3=分手呀,唔中意呀,個D說話~
原來~佢話,冇嬲-3- 呼,我心血少呀, 真係嚇到我,真係恐怕到好似坐過山車,
今日呢,我4點幾,自己走左去飲涼茶,之後返上黎,係同一時間~係升降機,撞番,好耐冇見既男士,
之後,我見到佢,佢就點下頭,之後,同佢傾左幾句,話好耐冇見,同埋問佢好忙呀最近~,之後佢話,唔係,撞唔啱時間姐
之後,我話,哦,咁又係,你唔係去HI TEA,佢話,呢杯未係囉,HI緊TEA~ 之後,哦~ 好啦,之後,到了,我就同佢SAY BYE
個一刻心情, 見到佢,都好舒服~ 好健談,^^ 好開心又見番佢,第三次啦, 真有緣,
^^ 今晚,都好快帶狗仔,我上黎,睇左,星級打工,之後先帶狗,^^WELL~ KEKE~
不過其實~今日有D,少少嬲男友,因,以為佢小氣到,我問問題~=3=
今晚睇左愛情食物料 好睇呢,^^
今日,,,都好掛住男友呢^^
|