尋晚訓得唔好,訓下醒下,訓下醒下,
都差唔多半夜先訓到,而且見尋晚訓唔著,未上FB整下野
搞左,我同ERIC既拍拖關係,其實~尋晚,我諗左好多野,
到底~今次我同阿文開始到底對定錯,唉,,,我唔想傷害佢
或者,呢D唔係叫愛,亦唔係喜歡~ 係搵人拍住先, 我覺得,對佢太唔公平,
又或者咁樣講,我之前,左想右想,我都冇辦法,搵唔到合適的人了,
不過佢有優點既,係我仲未發現, 或者,佢同鐘偉業~曾經係朋友~
不過~ 雖然佢個樣,真係唔太靚仔,不過~佢又係一個正經的男人, 慢慢黎啦,
我們先剛剛開始~唔可以一下子接受既, 今朝訓醒,都已8點幾,勁眼訓,
尋晚個個大隻佬勁煩,又叫我出黎玩,我彩佢都傻,自己唔訓, 又要早上訓,
作病啦,今日BOOKING去睇醫生, 感冒,咳, 唔~ 今日都有打俾李太
同佢講,我新男友的事,今日睇到FB第一次見到咁多人LIKE我既FB
因為我拍拖麻,今日玩遇見,,都好多人加我,唔 算係咁啦,悶悶地,CHAT多D
今日都唔係幾舒服~ 冇咩胃口, 今日下午媽咪叫我開單,我都攰到,大昏迷
今日放,LUNCH 文佢有搵我,^^佢主動,真好, 其實我對佢感覺,的確唔太深,
但係,係今晚夜晚時帶狗,個心,開始有少少掛住啦, 唉~ 今晚我都同左佢妹,話同佢哥拍拖,
佢都好驚訝~ 真的嗎,咁問,我話真的, 唔~ 講真呀,文佢的確唔係我最愛,亦都唔係我喜歡個類型
不過~ 我都會,慢慢接受他,佢個性,的確很好,係, = =頭髮~ 唉 成個流浪者咁
不過佢一定代替唔到鐘偉業架喇,不過~佢份人都算正經,所以~係好男人,
我會,慢慢接受~ 同陪養~
|