今朝我11點就醒左,之後好眼訓咁,打俾小倫傾計,
今朝我父母一早就出去左返公司~,而我就同小倫傾傾傾,洗面刷牙洗頭,
之後大概,12點幾先CUT線,今日收到阿KEN既信息,佢話,我們唔好再傾了,佢話,佢感覺,唔太好,
咁為有DEL左啦, 可能佢,又識到個啦,又或者,佢唔想傷害我啦, 其實大家都FEEL到,好似噯味咁
算啦,我對佢都冇,而且我玩呢個APPS都不是找情人,只係,搵人吹水,同傾計,等自己平衡D~
解悶, 唉~之後,放狗,三隻放哂,之後成點幾,先去食LUNCH~ 今日都有好多人加我
有D,好好色,有D~就同我一樣悶蛋, 有D~ 就係,真係識朋友~ 有唔通感覺,
感覺,好似正常番D了, 好似FEEL番,當年,異性生活上既感覺, 喔~ 感覺都好舒服~
好悶呀~ 天日又返工, 好開心,終於找到,自己感覺,人生回味的感覺,
今日大佬WHATSAPP我,哈哈, 唉~今晚刀下留人大結局, 唔~
其實人,係未除左,唔係揀男就揀女,一係人妖,一係拍,一係就唔拍,
咁係未,冇得揀?? 人類,真係好需要愛?? 喔~ 之前,我做左,TB之後,都FEEL到呢種感覺
我只感覺上,世界很亂, 不過近來,條街,好似多左,男女出現,一對對,而同志,好似少左咁
都有,但冇之前,咁犀利, 今日識到個司機大佬, 阿哥黎既,佢呀,講到,我對感情好主觀~
我就發火都似,咩主觀~ 佢更係啦,一次都冇感受過拍拖,同愛既感覺,,佢都唔拿明,
頂佢, 又話講到自己好失敗~,又好寂寞~ 一個人, 頂,又話我唔敢試, 我試哂啦,我就係試哂先講出呢D感情感覺,
點解咁多人都唔明,唉 ~算啦,,D人個惱,都係豬的, 某部份,不是全部,如果明白我既感覺,佢一定係,同度中人,
但如果唔明白,而好話你,乜乜主觀,咁佢講咩都哂撚氣, 唉~ 算, 哂氣,
今日睇左少少卞通,有句說話~都幾啱聽, 咩野係朋友??食唔食架,好犀利架?? WA~ 太精彩呢句問題~
老實講,,我都幾中意被人追的感覺, 都OK既, 享受, 又唔使,俾人傷害到, 同埋,又會冇事,
又唔會開始~ 不錯不錯~ 唉~ 人呢,真係, 變化勁大, 世界上,有千百萬,真係,,,多的事,
唔知偉業點呢,應該搵到啦, 阿敏,依家應該開心啦, 唉~ 唔 今晚,我又係自己食飯~
本身今日想運動, 不過,都冇做~ 今日又一日喇,@@天日好似坐新位置 BOR~ 天日留意下先,
我玩多一排,就DEL 遇見個APPS架喇, 唉 玩得耐就悶架喇, 我又不是找情人,而是找,吹水,
冇所謂~
其實諗落,我本人都唔差,根本就係偉業唔中意我,
諗落自己真係笨,根本就唔關我個人事,就算我點打扮,
佢唔中意就係唔中意~ 唉 佢真係慘, 想同我重新開始~
佢冇諗過,我變了, 到佢愛我,喜歡我, 我就飛了佢,OUT佢出局,
死未~鐘偉業~我發現自己比較中意PLAY BOY個D~ OH NO~
|