尋晚開始有少少唔舒服~咳= =喉嚨唔舒服~唉
今朝有啖,有血,應該發炎,天日先去睇醫生, 唉 終於發病,
更係啦,晚晚夜訓,唉 傷身,今朝訓到,10點半,之後拿拿聲洗面刷牙換衫,
今日係巴士訓覺, 今日其實都好眼訓,唉 今日返到去,已見到新地毯~靚
我個位仲正~ 簡單,COOLL~ 今日都好晏返到公司~,12點,返到去,都係計下數,
之後,坐一陣,老豆又返黎做野,而我就見得閒,幫JUDY搬野, 之後推車落去,
之後,推到大堂,之後出街,之後,佢就自己做番,而我當然去食飯啦,
唉 今日都有同,JACK傾WE CHAT~都傾左好耐,哈哈,
今日頂到下午~先訓, 對眼真係打不開, 唉 今晚有D想唱K~ 咁未約阿文唱K~
今日我都係放,5點幾,@@公司班女人,勁討論~咩位置放咩位置~
哈哈,今晚,BOOK左兩人,唱K~連PO飛, 唉 今晚,有一個大驚喜,
我~有D~爭執~同自己~,而且,考慮左好多日同好耐,同好長時間~
再同阿文講,不如我們試下一齊~,咁當然開始前,未話,如果~大家冇FEE,真係唔得未分手囉,
試下冇壞姐, 咁佢又冇拒絕~,而大家,又舒服~ 就算一齊左,感覺,都冇分,大家既位置~
而且~奇怪就係,我同佢朋友感覺,同,一齊左感覺,都係一樣, 冇咩壓力,好似,冇因為,介紹外表,
而且~溝通到,都OK~ 反而同鐘偉業出街,就帶比有些少壓力,個種壓力,真係,拖住一個SOSO感覺,
好似,做唔番自己~ 感覺, 唉 好似,插花咁, 所以~ 唔CUM放, 都係阿文好D
雖然佢, 講野,有少少不清,但帶比舒服感覺,雖然佢個樣唔靚,都算普通樣,
但係份人都OK~ 好人一個,OK既,^^ 咁呀,今晚10點半,返黎,帶狗仔,
今晚返黎搭巴士,個陣, - -我冇跟大隊上巴士,有個女仔,話要排隊,咁未,等哂佢地先,
就係咁,今晚都有,同朋友講,我拍拖, 同埋,都有打俾家姐,同卞文,
卞文比較擔心我一開始就投入, ^^唔會啦,有哂經驗~反而文就比驚D~ KEKE~YA~
好喇,今晚早D休息~ @@今晚好日子,我們的新開始~111 1月11,我同文拍拖日
|