太好啦,尋晚可以訓成晚了,唉 攰到死,
今朝訓到10點幾,差唔多11點,好彩今日禮拜四,
今日都好晏返工,今朝~返到去,都係計數,開單,我媽佢已開定哂國泰個D~
順便叫我開埋星期日同一, 之後,今朝~,做到,點幾,之後,落去食野,順便睇埋尋晚個套POLICE
之後,上番公司~ =3=今日好涷,但未來呢幾日都會好涷,
今日,都好快做哂野,今日,都好休閒,今日下午~老豆又回來公司~,之後我見得閒,去左,搵DAN吹水先,之後去買SHOE
又新SHOE,原來我屋企D SHOE,都冇乜著過,唉 之後,今日男友,佢去剪頭髮~
剪左,型字形容~, 之後,今日我都差唔多,6點先走,今日我媽早走,之後,我個陣買完野,返番公司~
老豆都未走,之後, 老豆差唔多,5點幾先走,之後,我,BACK埋,之後,就同,SYLVIA 同,CINDY分享我同男友尋晚拍拖事情,
我記得啦,尋晚,我同男友行去,HMV,之後講開,佢打機,個日佢冇回應打咩GAMES~之後聽完佢講,冇留意信息之後,
我就話心淡了,之後,佢就話,心點會淡呢,只會濃的,之後,就令我,個人好熱=3=唉 真係,LUM 死我了,
今晚,我都好晏先回家,差不多,8點,因為,我個陣,7點幾已到了,不過我去左食飯先,之後上番屋企,
之後,男友話已剪完,問佢有冇相,之後佢回家後,食埋飯,先影俾我,
之後,睇左, @@WA~ 型仔,MAN, ^^ 之後我SHARE左,俾身邊朋友~,卞文就話,HANDSOME~
家姐就話靚仔, 芬EE,都話靚仔,-3-其實文佢個樣的確唔差,不過~佢中意點就點啦,
之後,今晚我都打俾芬EE~問候佢, 之後同佢講我拍拖中,佢好開心,恭喜我,
之後, 今晚,都有同,MA傾WHATSAPP,佢話,有個新目標~只但係,人地係,有仔,同港女
唉,佢中意人但人地唔中意,人地中意佢,佢又唔中意,
頭先,YC 都有,WHATSAP我, 今晚都有同桂蔽傾陣計, 依家先可以話休息~
之前呢,我媽話- -覺得我,今次,,帶男友,回家,覺得我,好似帶個大人物一樣,
我只係同佢講,禮貌上,只係招呼佢先姐,不過都係既,之前,我都係咁帶佢地去我屋企坐呀,食飯
有咩招呼定唔招呼, 不過~感覺唔同既, 係我心目中, 搵到自己喜歡的人,心態說話,的確有少少唔同,
咁可能~我媽,係另一個角度,覺得我,好大震脹啦, 不過,我性格~開心,咁更係,同人分享喜悅架啦,
唔通,同人分享唔開心咩, 不過咁, 可能~,我份人,平時,都係咁既,即係可能~我媽覺得,唉 我明既,
點都好啦,有人喜歡!~自己~有人愛自己是重要,因為,緣份來了,就要好好珍惜~現在,
依家熱戀中,係SWEET D~ 加上,我同文佢,大家都夾既,所以~ 呢樣好重要
卡文講既,夾,感覺,TIMING~ 呢幾樣,我同文,全部有哂, 真係難得,
加上,我比以前,唔會講興奮~,只會,平常心同喜悅,同快樂~ 快樂得黎唔好太幼稚^^
我同文講野,係好平凡,冇做小鳥兒人,但係,我講野平凡,夠少女心態,係,自然的,冇造作,
少少,成熟,又會少少女人味,^^可以咁講, 咁,我遇過咁多人,對待~咁一定,經歷多左,有哂經驗~
但對於~我男友第一次拍拖,就可以~咁自然,又舒服~ 已好好了,上天,令我,沉左咁多獲,
今次,仲唔俾我,找對的人咩, 唉 係囉, 一切~,一天一天走下去, 唔唔~
我一切~,只會,講,感恩,感謝
|