尋晚都算早訓,今朝算晏起,今朝我都好晏返公司~
今朝老豆一早就出去飲奶茶,之後我就,洗面換衫,等埋老豆返黎先,我先出去
今日,都好涷呀,又大風,今朝出門口,落到時,D風吹到,人都吹走了,
平衡唔到,WA~ 之後,企係巴士站,D風打到塊而係痛的
之後,差唔多1點先返到公司~ 今日我男友,會黎搵我,原先,諗住,我同阿文,一齊去買野先,之後,就返屋企
但係因為,佢今日要去,CWB搵佢妹,拎野,之後,咁啱兩點,桂薇,又,出到中環,個陣咁啱,阿文佢又,搭緊車黎搵我
於是,我叫,文同桂薇一齊上我公司~,之後,佢地差唔多,兩點幾,先黎到,咁當然~我個陣,返到去都係開單,之後,媽又幫我買飯盒
之後,我媽食完就走了,去買野,之後,走左,15分鐘,多多,之後,佢地就到了,個陣文打俾我問我公司幾多樓,
之後,我們~,就,休息一陣先,今日公司~有兩個電話~,都係,其他公司,
之後,我們大約,三點行,個陣老豆又叫我唔好鎖門,之後,我們~見老豆差唔多又上黎,
之後,就走喇,我們~行去,佳寶買左D野, 之後,再行去,西寶城,打,BANKBOOK~
之後,個陣中途媽問我係邊,佢話,係公司~想開車,車返屋企,之後,我媽,就,車我們回家了,
哈哈,重點已開始了, 我們差唔多,4點返到黎,個陣,我媽,又泊車,之後,我媽,要我們幫手拎野,
之後,我男友,就主動走埋去幫手喇,加10分,之後,上到屋企,就第一時間~俾盒禮俾我媽,20分
之後,今晚,又,食完野又主動,幫手收台,同沬台,50分, 之後,食飯時,又同我老豆打牙交,@@50分,
之後, 走前,又同我媽講聲,再見,10分, WA~我男友,好高分,140分呀,^^ 完美的男友呀^^
今日我男友一齊放狗,仲傾計,聽講,佢媽已知我們拍拖了,仲話得閒帶我去見佢媽,
唔唔~ 今日都有幫桂薇買奶茶,係囉,之後,,總之今日一切順利,^^
今晚同男友都有影相,KEKEK~ 佢剪左頭髮喎,
我男友,黎緊,下星期二,同我一齊睇戲,之後,下星期6,我同佢拍完拖,之後,一齊返鴨利洲,
第二日星期日,我們入長洲玩,^^ KEKE~ 節目我地已經PLAN好了,呵呵,
我們~正式拍拖日子,開始了, 享受吧
今晚我仲喂我男友食車厘子,so sweet^3^
|