今朝8點我個鐘就響了,之後今朝10點就醒了,唉
今日以為好涷不過好彩有SUN出來,前排天氣係咁落雨,人都涷到傻了
今朝都係11點幾返到公司~ 喔係,上星期~我有一日,扶住婆婆過馬路,見佢行得咁慢,而且怕個公仔,好快閃
所以樂與肋,又出動,唉 而且~個陣見到婆婆佢想行出馬路,嚇死,我更係阻止啦, ,之後陪佢行到去安全地方,
見OK,就走了, 哈哈, 今日,好快就做哂野,今朝一返去,阿媽佢去左睇中醫,因佢手指同頸,有少少問題~
之後,今日都好快開哂單,明天,下午~先去,SIMS~搵曾小姐, KEKE`
今日,食LUNCH,JUDY咁啱又放LUNCH,之後我們一齊食飯,之後,我同佢分享下我同男友
之後,我話我男友,呢段時間~會訓覺,JUDY就問,點解佢唔同你傾計,呢段時間~
我話,我們放工先傾的,所以~ 係囉,之後,佢話我好體諒男友,
之後,食完飯,上番去, 之後,今日都好早做哂野, 今日放工會去買戲飛,
之後走時,聽到少少,SYLVIA~佢,話我,好體諒男友,因為我同,CINDY講,我去買飛,男友天日,出食飯錢,
一來可以大家慳,二來唔使爭, 之後,今日本身想去買喜戲睇,不過~最終都冇得買,三間都冇得買
最後未睇紀念日囉, 天日又涷了, 天日要著番件大褸,
今日,打俾舅母~問佢,佢住個條街叫咩街,因為,我另一半都住個頭,叫佢到時帶我去, 因為我唔太識落車
之後,我會上左佢地屋企先,而我父母就自己上黎, 係喇,
其實~,我最近真係幾開心既,同小幸福啦,話哂,之前同敏一齊~得個SAD字, 同埋,又灰
感受唔到愛~ 依家比人錫番,同呵護~,感覺幾好呀, 唉 算啦,
依家未當俾自己新開始囉,唔係點, 就係咁
|