SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 81
累積人氣: 22103

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2016 年 1 月 18 日  星期一   清涼


今晚突然間想到一個大問題~ 不安 分類: 未分類

今朝10點起身,之後打俾小倫,之後洗面刷牙,

今朝同小倫傾左好耐,之後,換衫,食早餐~之後食藥,

之後先出門口,之後落到去又打番俾小倫,今日借左7百蚊俾佢

之後,今日都同小倫傾左好耐,之後傾到,11點幾,12點返到公司~,之後就做野,

之後,1點,見眼訓,就訓左了,訓到點幾,先落去食LUNCH ,之後,CINDY又咁啱個段時間食飯

之後我們一齊食大家樂食飯,之後我同同事傾計,講開我同男友剛剛開始

都傾左一大倫野,之後,我又唔知4叔落左黎食飯,個陣cindy又互望,之後差唔多就上番去

之後大家就繼續做野,我做到3點半就食藥,之後夾單,忙左大半日,眼訓到死

今日忙完,先記得要打去,買eye cream,之後,今日上網睇番sunday做戲王

笑死我了,今日都晏左少少走,因為見到佢地整張倚,幫陣手,

之後我趕時間,之後我,whatsapp俾男友,之後同佢講,我去左灣仔之後先回家

之後我男友問點解,我話買護膚品,之後期間,阿ling打俾我,傾左好耐,都係傾佢同partner

都傾左好耐,好少可,,,,今日心情,真係D~,攰,同無奈~  今日,覺得同男友,既感覺,開始平靜

今晚係車到打俾男友, 佢返左屋企, 今晚好肚餓,又夜食飯,又夜食藥,唉~

早排,我放左,我同表姐張相,小奇啦,同埋阿敏,佢地,以為,個位係我新女友,@@唔係化,

佢地真係痴線的,對相入座, 我咩都冇講過,佢地就懶醒, 以為係新女,

小奇仲搞笑,明明係佢誤會先,仲話番我轉頭,真係叫佢食屎, 仲話我手同答不HIP調

仲要求下個月同佢食新年飯~ 之後又話三月,佢生日,又話出黎食飯, 佢都ON 9

佢咁既人,仲要我陪佢,食屎吧, 不知所謂,無良朋友~  ,今晚,個惱,突然間想到,同阿文既將來,

之後,我問左阿文之後,佢,反應,完全正常, 係既,比我都嚇親啦, 不過~我都係諗下姐,

又唔會死既, 其實~我同文,既發展都未必好長,或者,會幾個月,同埋,或者半年,

我,,,,,其實~一去到,某一個位置就比復雜人,可能啦,  最好咩都唔想諗,同唔好諗,

都係,拍住先啦~ 拍到大家覺得,唔啱未分囉, 本身天晚會出街,不過~ 佢話佢媽煮飯,所以改星期三,

今晚好地地,但係一個問題~令我心不安,突然間,冇乜心機, 又罵情緒~ 情緒化又黎,

我都唔想俾太大壓力俾阿文,我們咁辛苦~可以一齊到,應該好好地,珍惜依家時間~

同埋日子,依排,天氣都令人,又有D涷,又有D~PIU忽感覺, 我突然間頭先有D驚,好擔心,冇左佢

個種感覺,好奇怪~一齊左,個感覺,好似,好穩定,但一去,某個位置就會怕失去,

我,,,今日,有D~情緒化, 太多問題~俾自己~ 可能~今次唯一我既一生,人生之中,最想做一次,

不過~呢一刻開始~ 我,咩都唔諗,唔問,唔講,因為,心情,好唔開心, 可能~我對呢個男友,有好大期望,但又失望,

算啦~,今次的教訓,就係,順其自然~成日講,拍住先拍住先, 但個惱同個心,真係,好想講,搵佢做目標~結婚是最好的,

但是,對於佢既想法,並不不樂觀~ 至於~未來日子,我都唔會唔想再提呢條問題~,我諗,我同佢空間會更大,

咩都唔諗,咩都唔講, 我諗,我們~仲可以有可能~ 如果問題出事,同搞咁大,或者,,就好快冇,

所以~只係,好彩,我同佢講番,只係好奇,,我希望佢唔好太上心,太在意~ 

但佢,性格上,實在太成熟,佢令我好實在, 實在到,我係第一次,有結婚想法,就係因為,佢呢個人,實在,太好了,

不過~我都要,俾番,舒適感覺佢,而唔係,令佢有更加壓力, 都啱既,諗咁長遠做乜~

SORRY~ 至於~阿業佢,可能真係唔係我理想老公啦,所以佢提結婚,我個心同個惱,會好大壓力,

我諗阿文,當時都感受番我之前既感覺,我明的^^ 好喇,唔講就唔講,一切,平安過