今日係老豆生日大日子,哈哈,尋日我已經買定左蛋糕了,
唔唔~今朝我10點半起身,之後洗面刷牙,本身想快D洗頭個陣發覺,個熱水爐唔WORK~
我要開幾次先WORK~ 唉 哂左好多時間~,頂,之後,今朝~我都係決定跟老豆車
好彩,我都唔知出邊落咁大雨,之後返到去,都已經12點半, 之後,返到去,4叔已係到了,
今日,好空間,算快手快腳,做哂工作上, 今日,我點幾食飯,之後,食完飯就去美心拎蛋糕~
之後返上公司~,之後, 做做做,做完之後就睇埋未睇完既劇, 之後,今日,4點已做完野,
不過我要入埋一半既,大陸數, 係喇,因為,就黎二月,咁我都要,入,12月份既大陸數
做得比較慢,不過希望明天做埋個十幾張,打後,就好快又做1月份的大陸數
今日成日都冇搵阿文,唉~ 今日,6點,個陣,阿文主動同我講,放工,回家吧,
佢話明天晚上,主管,請食飯~,好呀,我明天晚上都要去食飯,去,5叔到,
今晚,都有同,家姐,同文,WHATSAP~, 唉~ 今日,阿媽佢以為我簽卡買蛋糕~
我年年,用我可包俾,CASH,買架,簽卡,咁諗我都有,雖然我真係平時簽卡,但我識分輕重,同,邊D用邊個時候唔用的
唉~好HURT囉,妖, 之後,今晚,去左時代陪我父母買,TAP,因為我媽部TAP~破了,
之後,再行去太湖食飯, 之後,今晚,由史以黎,係,唔使食咁飽既晚飯,可以食埋,少少紅豆沙,
之後,食完飯,就回家了, 今晚,我打俾男友,叫佢同我老豆講聲祝賀說話~ ^^見到老豆咁歡容就知道我老豆對阿文印象都很好
我諗今年,由史以黎,我覺得我生活係最正常,最美滿的一年,太好,
今晚我跟媽車返黎,唉 吹脹,我媽,叫我天日早D返去,幫手,之後,'我們的對話有少少嗌交咁
佢講到我好阻佢時間~,因為我遲返,二來,D單又多,唉 大姐呀,依家得你一個人做呀,依家得一個好忙呀
個個都忙架喇,頂, 之後同我講,加左人工,加左二百蚊,之後佢既,認為我唔應該加二百, 又係佢認為,
之後,我就問番,咁又點呀,之後佢以為,我同佢想法一樣,佢話喎,加個二百蚊,不如唔好加,WA,佢竟然~把我想法,
咁膚淺,佢以為我心態上,覺得加個二百,就令我,好SAD咁,我就話, 下,加二百好過冇加,已好感恩,想點
而我既水平,仲想點, 我諗呢句應該你會咁講囉,貪錢人先會,用呢種心態,不知足心態,咁樣會累死佢
唉 睇黎佢真係,唔識我唔了解我, 唉 算吧啦, 我呢D,知足人,講咩,都唔及,又膚淺,又野心,又不知足,傾埋籣,
算啦,唉 心淡~
|