尋晚成晚冇覺好冇呢,半夜,係同家姐傾計呢,傾到三點,之後一直都冇乜點訓
係宣到今朝8點先訓到,唉 ,之後,7點幾,WHATSAPP俾男友,同佢傾陣計
之後今朝都要10點半起身,之後,拿拿聲洗面刷牙,返工
今日好涷呀,唉~ 今日係星期5, 好涷呀,今日都好忙,不過~,好彩,尋日做左咁D,
開咁D單,之後,今日,好攰,對眼好精神~,但係身體十分疲勞~唉
之後,天氣又寒喎,陰公, 今日都好早收工,做到,4點幾,今日都冇乜點,
都係下午訓陣覺,今日我都好早回家, 都差唔多,5點幾返到屋企,
今晚我媽煮飯,今晚我男友放工,去左飲野,同同事,而我就係屋企,
唱K~同,睇電視,,,今晚好涷呀, 唉~ 不過天日我男友同桂蔽上我屋企食飯^^打HOTPOP
今日都少少掛住男友,,^^今日放工信息佢,終於~打親愛的了,^^
今晚要早D訓^^
|