尋晚好涷同好寒,唉 成晚去廁所,我同老豆輪流去,唉
今朝都唔知幾點訓得著,總之,愈涷愈難訓,今朝6點,WHATSAPP俾姨媽~
SD左我同男友相俾張姨丈~,今朝,差唔多,12點幾就醒了,之後,試下打俾小倫,
之後,電話唔通,後來,我打俾如姨媽~傾計,同佢講番,我父母~三月26先返香港~
因為我父母去TRIP~,之後,同佢傾阿文D野,同埋,小時候~同表哥表姐回憶,
唔,聽講,VICKY會去多倫多訓練~A CANADA,唔錯,唔,
之後,差唔多,兩點,老豆,問我想食咩,後來,個陣我已同姨媽傾完了,
之後叫老豆買意粉我食,哈哈,之後,今日成日都留係屋企,
今朝~我男友,答應左,下星期6黎我屋企,打,HOT POP~唉
之後,今日,成日都好攰,好眼訓, 今日,上網睇番,未睇完野, 唔~
今日,食藥,訓覺,之後,5點幾,WHATSAPP俾男友,問佢回家未, 之後,等夜晚睇電視,
今晚好睇,YA~睇到落尾,SUNDAY做戲王,同埋無心法師大結局,同埋,睇,陳慧閒SHOW~ GOOD SHOW
睇完之後,又食藥,之後,沖涼, 今晚都有打俾桂薇,傾左陣, 之後,又,拎左媽部手機,SAVE芬姨媽屋企電話~
之後,叫大佬文,俾哂三張喜碟俾哂阿文佢保管~ 好多日都冇做運動,
唉 忘記左買,EYE CREAM~ 真係好多野記, 好多日都冇睇卡通~ 同埋創世紀,鬼咩,
又病左,天氣又涷左, 雖然男友既溫暖~ 今日,成日,個心,都有D掛住男友,
其實~同佢一齊~,可以話好舒服,同埋,中意~未去到好多,但係,感覺會慢慢會有的,
我們尋晚先拖手,一步步咁,接觸大家身體~各部份, KISS就,暫時仲未有呢個FEEL去做,
好耐冇打俾芬姨媽了,一陣,打俾佢傾陣囉,~ 天日又要返工,
後晚又約左男友見面,陪佢去行MK~ 之後,星期6又見面,上我屋企,打,HOTPOP~同我家人,仲有桂薇
唔知表哥黎唔黎呢,??? 唔 唉~好攰對眼,今日阿LING WHATSAPP我,
佢話我同男友好,SWEET~ 少少啦,不過~ 剛剛,頭頭,一定,唔太SWEET~ 慢慢,就會有,
今次能夠同番男仔一齊感覺上,係特別~,同埋,新鮮感,同埋,個人係輕鬆的,舒服~溝通上,可以~大家一樣平心靜氣
無分,你我大細聲,唔~舒服既,唔唔,今朝卞文,都,回我WHATSAPP,聽佢把聲好似病左咁,
頭先,我其實想男友陪我去睇陳慧閒,演唱會=3=不過佢話唔睇~唉 係既,佢都唔中意,算啦,
不過~,我對陳慧閒,都唔係太過迷既, 算啦,下次陪男友睇李克勤,唔唔~佢中意麻,^^ 算啦,
我頭髮~好似開始~少少長番D~ 起碼~要,流多兩個月到喇,唔唔~^^
|