尋晚半夜,成晚去廁所,3點幾,去到,4點幾= =因為,唔知點解,好急,但又去唔到,激死
搞到勁眼訓,勁攰,,唉 今朝先11點先起身,攰到死,唔想返工,唉
今日落雨,所以,老豆叫我一陣跟佢車,佢車我返工,哈哈,
之後一起身,洗面刷牙,執床換衫,唉 今日好涷,好彩有男友陪伴~在心中
之後今朝我,終於見到一隻雞蛋,之後,食藥, 之後,慢慢咁,整理下,波波比比D野,
之後,見得閒,打俾姨媽傾陣計,之後,無幾耐,老豆又回來吧,之後我完全聽唔到佢UP係出邊
原來佢想用電話~ 之後,我同姨媽急急咁收線, 之後,,收到,有個電話,又係財務~@@ ESTHER
11月,又借,不是嗎,咁驚, 之後,今日好晏先返到公司~,之後, 我計數,之後,又落去食飯,
因為,老豆又會回來公司做野,坐我個位,竟然咁得閒,又落去大家樂食飯,又,打俾姨媽傾,
之後我同佢講我男朋友既事,份人很好,之後,佢又係姓鄭的,@@突然覺得,李家同鄭家都好有緣,
心諗,我老豆,姓李,我媽姓鄭,如果我嫁俾阿文,未做番鄭太,@@咁搞笑,哈哈哈,
之後,今日收到料,係關於,表姐, 佢同佢另一半,表姐夫~搞離婚,因為表姐唔中意佢=3=OMG~
呢個消息,真係好突然~突然到,唔知咩反應, 唉 算啦,其實VICKY唔應該結婚,
係唔合適.唔唔,,,,,,今日成日都好掛住男友,今日都有WHATSAPP佢,問佢有冇著夠衫,
之後,又問天晚點,咁,約左天晚出街食飯, 之後,今日又考慮中,好冇睇醫生,
不過今日都好忙,同好眼訓, 連劇都冇時間睇,唉 上個集,李思X~都未睇
今日,結果~都係BOOK左時間去睇醫生, 6點,而我,今日攰到,打唔開我雙眼,
之後,去左訓陣,之後,訓醒先做野, 呢排都好Q攰,同好眼訓,不過~又夜訓,成兩點先訓得著,唉
今晚,行去睇醫生,之後,去到,就,WHATSAPP俾男友, 之後好快又到我了,
之後,睇完,之後等拎藥,之後,打俾男友,問佢今日返工點,E,答案唔同左, 佢話今日返工唔錯,
早之前都係一直,都係咁啦,答呢條答案~ 唔唔,證明,佢依家有拍拖,心情的確唔錯,
之後,我等藥期間同完男友傾完後,就打俾卡文,同佢傾陣, 之後,等左半個鐘先拎藥,
今晚,我係西環食飯,自己~ 食完先返屋企, 今晚,係巴士到,企係到都訓得著,真係好攰
我發覺,原來,戀愛,係一種帶比人感覺係正能量~令對方好大信心,
仲有,原來,中意一個人,唔係一味用感覺去愛一個人,而係,不斷,找不同人去戀愛,先感受個種,愛,
我都講過啦,好中意個個,怕失去,所以不能在一起,
但同左另一個一齊又未必係最愛,但係可以長久,
但另一個,就係,你同佢一齊唔怕失去,但,都知道冇結果~,結果都係要分,
但我同阿文,感覺, 就係,愛得慢,先會,感受到大家既感覺,就係,佢不是我喜歡的類人男人
但係,佢有我理想既條件的伴侶~我今晚問佢,你愛我感覺,大不大,佢話,大,
我問佢中意既感覺呢,佢話小小, 咁即係,佢愛我,好大, 個種,我帶比佢有種,信任,同支持~
同關心,愛心,但係,我對佢既愛,唔會太大,但係,會慢慢,慢慢咁,佔有佢個心,
做女朋友一定要做,愛既感覺少過男方先得,因為男方,愛一個女方,一定要,好大好大,先得
不過~呢幾日,發覺自己慢慢愛上佢,慢慢,中意佢,尋晚訓覺時,突然間,諗起個傻佬把聲,我就笑左出黎
今日返工都有= =係去廁所個陣時,因為佢D對答,講野,一個字,一個字咁, 搞笑,
前晚,我用心去同佢講,我愛你,而佢都話,我都愛你,個種感覺, 一定唔可以,大過佢,
之前,我中意中鍾偉業~就係,因為,我愛佢,多過佢愛我,呢種感覺,係錯的,
我要既係要令男友愛我多,而唔係,我愛佢多,~咁先帶被到,個種十分愛,^^
哈哈,好煩大佬,,佢話,我要對阿文有信心,,= =我依家都唔係冇信心呀
佢又話,叫我唔好俾壓力佢= =我冇呀,我好輕鬆~ 我已經~比最大既關心,同最舒適既溝通,
唉 我拍拖,多過佢,佢第一次拍,算係咁架喇,起碼~佢肯定左有我呀,唔唔~
今日姨媽問我呢個男仔,會唔會亂黎,我話,絕對唔會,放心,佢出名叫孤寒,同傻,成熟,穩重的男人,^^
我一定唔會揀錯,而且佢份人咁痴家, ^^乖仔黎, 我今日都有心諗,我啦,兩位表姐,揀既男朋友/老公,
都好男人的, 不過VICKY,就差D喇, 唉 不過大表姐個老公,同阿文,差唔多LV~,我意思,講野,
因為,生同文,都一樣,少講野,多做事,但係又係一個叻仔黎,
我今日忘記左,打去學校~,我睇下,下個月得唔得喇,但阿文,要下個月又早通知,唉~
激死, 今日都冇去拜麻麻,好多日冇上香喇,唉~
天日又係星期6,@@快到嘔呀
i love you 文,
|