SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 137
累積人氣: 22159

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2016 年 1 月 5 日  星期二   雨天


我的最愛 ,,誰最清楚是心目中最愛 分類: 未分類

今朝我9點幾起身,今朝我媽忘記左車我去睇醫生,唉 真係麻煩

後來我拿拿聲洗面刷牙,換衫,出門口睇醫生, 唉~ 今日下午又要趕去做單,

今朝差唔多,11點幾先到,睇醫生既地方,@@又見番頭個位醫生,靚仔醫生,哈哈,好耐冇見,

發覺地球真係細,又會咁啱見番面,哈哈,NICE DOCTOR, 同佢講左,我上年同個PARTNER散左,

之後佢問我有冇打擊之類,有冇影響情緒~ 我話,冇呀 只係唔開心一個月囉,之後,我話,我依家都晚晚打日記,發洩情緒囉,

之後,約左時間~今年5月又見了,哈哈,之後,落到去,等拎藥, 唉 見個拎藥既櫥位,要休息,以為,真係要等好耐,

後來見到個男人,去左,交張紙,之後,我就,去,俾張紙俾人,唉~ 之後,今日都搞搞下,都1點先返到公司~

之後,上番公司放低野,之後,落去買飯盒,之後上番黎食,睇劇,刀下留人,尋晚已睇左,無心法師

之後,今日老豆,又返黎做野, 之後,我食完飯~ 之後,去廁所, 之後,返到黎公司~ 老豆已走左,

唉~ 今日,都好晏走, 今日下午要去九龍灣做單, 後來,小倫打俾我,同我傾計,傾開偉業~ 

唔知點解,傾開佢,我就好燘,我仲係好在乎呢個人, 算啦~ 真係冇人代替到佢位置~

今日,我,3點先走, 之後去左集友入錢俾小倫, 之後,先搭MTR去九龍灣, 差唔多,4點幾先到,

入到去,唔見哂人,以為放哂工, 好彩,未走,曾小姐,又忙,兩邊走, 最後都吸到單,

今日放工,順便,係個到睇埋戲,紀念日,方力申,STEPHY~ 喔,好有感觸~ 入面,最後,對白,

方力申,想留住STETHY~ 個句對白,曾經~我同偉業都有講過,~ 乜我地真係得咩, 乜你真係咁肯定咩,

方力申就好堅持~ 上次都得啦,點解今次唔得, 發覺,呢套戲,好似拍緊我同偉業~連續戲咁, 哈哈,

我依家明白到,心中最愛~,係唔一定要開始~ 但,第二個,唔可以開始~並不是中意, 而係,另一個,

唔係我最愛個個, 喜歡~係講FEEL~ 唔係話,下一個再下一個,會更好, 呢個世界~係冇更好,

只係求其, 同浪費時間~ 唔啱就轉,轉轉,所以~呢個世界~男女心中,總會,留番個位置放最愛個位,

而現在個個, 都未必係最愛,,所以~我好享受,帶住偉業感覺,係我生活上, 我喜歡佢愛佢, 但唔想失去佢

我唔同其他人, 佢地, 只係不斷COVER左,好多個, 但我唔得, 十個百個,都冇代替佢位於~ 就算我識下一個,

我都未能接受到,同埋,我唔想哂時間~ 人只會寂寞而去不斷去試,好多個,但最佳位置只可一個,

我唔信,世界上有咁多更好~ 愈更好,愈求其~ 我哂左十幾年時間~ 去,COVER左好多個,令我放下偉業~

但係~ 原來,佢地,都係不外如是, 我唔同表哥表姐,同,堂妹,佢地可以搵搵搵,但我我心中,冇搵呢樣野,

我只會講感覺~ 唔會講,更好~因為更好個個,係永遠得唔到~得到左,都未必好好, 唉~ 所以~ 依家只係,拍拖而拍拖,

生仔而生仔,結婚而結婚,兩人遇到最愛,同,相親相愛,就可以白頭到老, 但,一個愛,一個唔愛,就好難,行落去,

而,我就係我好愛佢,所以~ 想同佢,帶住呢份感覺,行我人生路,,呢個,係我最想行,

唉~ 好奇怪可, 我的世界很亂,但又好溫暖~ 最溫暖既,係偉業~係我心中,永遠最甜,最愛, 我唔會再傷害自己~

亦都唔會,再浪費係,別人身上,太哂時間~大佬唔明,我愛偉業~個種感覺,~ 就算,佢有幾衰,我都仍然好愛佢,

有時候~,我真係想放低佢,但一諗起佢,個感覺,自然,令我心好平靜,同好舒服~

好悲哀可, 明明好愛,但唔可以一齊~ 唉  鍾偉業~ 我好愛你~ 永遠愛你,沒有代替到你位置~心中位置~是最愛

唔知你依家點呢,搵到心中最愛人未呢??

我今晚好夜食飯,差唔多,9點先返到黎,去左廚房佬食,食完上番黎就帶狗,連劇都冇睇,=3=

頭先返黎時候~我條褲就黎甩,-3-唉  依家D人, 我真係覺得,唔想再識,

阿敏佢,對我黎講,都唔係愛~ 只係涯,唉~ 悲哀~

我身邊朋友問我,點解打扮番女,又或者佢地覺得我內裡仲係B

其實,人好奇怪,點解人要指定限制性取向,總之我好反感

之前我係B時候都唔係好覺,不過依家好覺,les group,

我已經頂唔順,,,我電話,同FB 都留下之前朋友,不過我係手機已DE左一D朋友

因為, 唔想同佢地有任何關係,同接觸,阿敏,我都del左

唔唔,世界令我好亂,好多時候令我,,空間大亂

總之,我愈愛偉業愈愛我自己 ,我會帶住偉業感覺跟住走