今朝我訓到10點起身,之後洗面刷牙,今朝一起身就打俾小倫,
今朝老豆又一早就出去,咁我未整理狗仔囉, 都慢慢地帶狗仔,
今日天氣都好有少少涼,今日D風有D寒,令人非常空虛~ 有點兒想念人感覺,
今日心情,都算OK~ 精神~同集中都正常番,喔~今日心血內潮想買番D中性打扮既女性衫,
都買左7件,2千幾蚊, WA~ 迎接2016~ 發覺尋晚,睇左無心法師,入面個男主角,突然見到佢,除哂衫,跳落個井到,就,
被吸引啦~佢個身材,又白,WA~ 佢個,身體~好大隻呀,又靚仔~帶有點傻氣~ 好MAN呀~
今日,自己一個去左一間餐廳食飯~,今日又被見番前日個女士, @@好有緣呀, 不過~ 唉 算,
今日,都好晏返到公司~ 返左一陣,之後,計陣數,因為,我老豆坐我個位,做野,咁我見得閒,計完未出去食飯
食完,去左西寶城,買靚衫, 今日我打俾大佬文, 傾陣計, 傾開卡通,佢中意高達, 而我中意睇魔動王
今晚又冇睇劇了, @@我愛上左,睇9點半個套,個男主角~ 一陣睇番先得,
今晚我好晏先返屋企, 今晚同桂薇去左,10蚊店睇野,佢話想買野,不過最後都冇買唔到,
後來諗住帶佢去睇衫,不過~睇佢都唔係太中意呢類衫咁~ 唔~ 今日我買個D~都有些少KORIA~FEEL~
唔~ 唉 頭髮~真係要慢慢流番, 今日我媽,見到我買番D女性化, 佢話我之前唔中意著~ 依家中意,佢感到好驚喜,
係既,一向我咁男性化, 咁先特別呀, 一向,自定造型,突然,轉番另一個造型,更係~有D唔習慣~
突然間覺得,我女性既感覺,充滿左,做女既期望, 今次真係突破自己~ 我呢,唔知點解我耳仔咁熱既,=3=
聽小倫講,當自己發覺,耳仔,好熱好紅時,就話有人掛住你,= =都唔知係未真, 唉~ 今日我把偉業張相,整走左,
廢事,對住佢中病毒~ 個人都唔清醒~ 唉~ 佢咁中意靚~ 咁未,出去搵囉, 我本人,個樣都唔差,唔使化妝~夠哂自然美,
我諗起,真心, 佢都分唔出出邊人對佢真心定假意~,最真心個個,佢都唔要~ ,激死,
人地,怕生仔,都肯為你生呀~ 咁都唔叫愛~ 你真係可以食屎~ 唉 ,,,激死~ 對住你,諗起你,我就好燘
佢咁仆街~ 我做咩咁在乎~ 希望佢,學識,搵老婆啦~ 我都唔知佢 搵到未~ 應該搵到掛~
=,= 點解我,咁愛佢架~ 咁中意佢架, 死腸粉, 都唔明白,佢咁既死樣, 唔等啦~ 話之佢死,
等等等,~ 唔等啦, 唔想哂咁多時間~ 憎死佢~ 死人頭,算啦,佢咁賤~ 我咁好,都唔珍惜~
低你死~ 成日講到自己咁靚仔~ 靚仔,冇本心,~ 就係你囉,衰佬~ 你幾時係我心中消失呀~
唉~
|