WA~ 咁多晚,都唔係訓得好好,最近~真係想太多,因為鐘偉業~
想到自己~精神錯亂,不過因為太想KISS你,尋晚發夢,夢見我錫左你,同樣,你係夢到,都不能接受我,
唉~ 算啦,呢個夢,同實際上,睇黎,我決定,唔想再圍繞你呢個男人,而春秋大夢, 新一年就黎啦,
過埋今晚,我好好,享受,放下你的想法了,早幾日,惱海,突然有你既想像, 唉 你令我,入心入肺,
依幾日天氣都好寒,而最寒既天氣,都係今晚~ 因為,今晚係除夕夜,
今日我去左九龍灣做野,今日差唔多,點幾返黎,上番公司前係大家樂買左飯盒,
之後,上番黎,睇番尋晚既刀下留人,之後今日成日都好忙,又多ORDER喎,唉
今日忙到冇停手, 今日公司特別涷, 本身好想睇番,無心法師第二集.不過都係冇時間睇
今日,成日都,好靜,今日我做到,6點先走, 今日,阿希,想約我出去屯門個邊,倒數同飲野,
不過~我都冇興趣~,放工,想早D回家, 休息~帶狗仔,最舒服既地方,得屋企,
今日,家姐,同,卡文,同,YC~ 都,WHATSAPP我, 今日阿希問我點解打扮番女仔,著番女性衫,
唉~ 有咩解釋呀~ 唔通成世,都打扮到,忽男忽女咩, 妳仲後生,仲細,仲有得玩,
不過~我真係唔想玩, 男女,都被玩謝了, 算吧啦,愛情,感情,一D都唔實際~
發現,搵番以前,D同學仔,感覺好實在,好舒服,~ 我唔太中意,依家出面D社會,
街又好,咩都好, 感覺,好夢幻,,好唔真實~ 如果俾我揀,我唔會再亂識人,就算識,,都已識哂,見過哂面,
我心態,真係變,好大,好大,變化都好大好大, 我依家,咩都唔係,男人,我只會欣賞~,我亦唔敢,再出去,識陌生人,
一來, 對我黎講,佢地太恐怖~,識親,都係色狼咁,我寧願~留係屋企,睇下劇,迷下D明星,
今晚,我自己去左吉野家食飯,今晚出薪了,太好了, 好攰對眼,天氣愈涷,D風,愈吹得愈攰
今晚一個人,好迷惘, 不過~好彩有大佬文,陪我傾左,好耐電話~,大佬文,最清楚偉業既事,
今晚,我認認真真,了解左,偉業既事, 同埋,睇清楚~偉業~並唔係一個,真係好男人,
可能~女人喜歡一個男人,就永遠覺得佢最好,不過~ 今晚理解左後,我會決定放棄同佢既緣份既想法
因為,我,實實在在地,放下你的所有,幻想,掛念, 你呢個,白痴,無惱,,唔識得珍惜既人,永遠係我心中消失
大佬文,講得啱~ 唔好再為左,一個人,而令自己唔開心, 希望明年,開始愛錫自己多D~
保護自己多D~ 唔好諗太多無謂野,裝備自己,迎接~新一年,
阿敏呢個人,再唔係我,記憶同回憶既,範圍了, 今日我本身,可以見阿成,不過~佢今晚約左班朋友倒數
所以~最後冇見, 卞文,同家姐,,都話想送香水俾我,@@多謝哂,
咁又一年啦~ 下星期開始~每星期要去,SIMS一次, 真麻煩~ 唉~
個個情侶,都係出面,迎接緊了, CWB~同尖咀,都好多人了,迫字形容
唉~ 好攰,我父母仲係出邊,未返黎,唉~ 等佢返黎,我先沖到涼, 因為,我廁所,好污濁~
唔知點解,我覺得自己份人都少少,沉悶咁, 可能,一個人啦,唔可以孤獨,係我根本性格~比較~悶D
今晚收到,冇號碼既電話~,以為係阿敏,原來唔係,係阿希,阿希佢仲未返得工,仲工傷緊,
今晚個個到,去慶祝~,我就,冇興趣喇,,返屋企最舒服~,真係唔好搞咁多野,
好了~ 再見,2015~ 新年快樂~
|