依幾日成日都講你,回憶我同你既事,發覺,自己都上哂惱
可能你係我心目中真係好重要,可以重要到,捨不得你,為左你喊左都好多日,
自己都為左情字,自從,我搵番我們D相,我仲把我們D相合成一齊~
依幾日我都冇再發夢見到你,好奇怪可,今日我都有打俾你,不過就冇人聽,
已好多日了,搵唔到你~ 我覺得自己好亂,叫你返黎,又係我,叫你走又係我,
對唔住,因為,我家庭~比較復雜,加上,我面對既野比你更多, 我好怕係婚姻上,太愛,驚你又出去,搞3搞4
因為我知道~ 除左呢個,好老婆之外,你亦都會心中有第二個,但一定唔係我,
同埋,你都唔係真係中意我,我地都無謂一齊~ 不過~我幻想好過現實,咁殘酷~
我好清楚你既脾氣,講就話做朋友~ 一唔啱,你連我都唔會搵,更何況~ 一個婚姻~
我都知道依排都好沉迷你呢個男人到,因為,我同你,曾經經歷過多野,我喜歡你,但你唔知道~
我好愛你,好心痛,但你FEEL唔到,我為左你幾乎~喊到無數次, 愛一個人真係好痛,更何況~
外來既男人我都唔要,為左自己~ 打扮得男性化,都唔想俾其他人佔有,寧願
打扮成中性,保護自己~不過~依家唔使打扮得咁男性,因為,已冇必要.
你令我搞到性取向都好亂,唉~直唔直,已唔係我範圍之內,
而係,我已,兜左好大個灣,咁就十幾年,我有個朋友~講得啱,唔係我玩LES~而係被LES玩番轉頭
LES界,我真係好攰~ 可能真係唔啱我,所以天生,中意女仔,天生中意男仔, 我都分唔清,
只係,覺得,個一刻,我中意就中意,唔中意就唔中意, 不過~未來日子,我都係揀番行番屬於自己既路
但絕對~ 唔會再揀錯, 因為,我已走錯左好多年,好迷網,真係好迷網,
我同你,真係有太多未完既事,我唔知道~我係幻想呀,定係直覺,只係~我帶住,半希望~半失望既心態,
或者,我等唔到你時候~,我會放棄~呢段,姻緣, 我既姻緣,實在,太亂了,
上天都玩左好多年,可能~呢個結, 都唔知幾時可以~先得到,
唉~人生,真係咁行咩,發覺,,依家,我女人左好多,心態上,都比以前,成熟左,
你係我心中,係最愛~唯一一個,你唔中意我,但又想同我結婚, 我知道你係好男人,不過~TIMING,錯失左好多次
不過呢個都係我諗姐,如果你真係愛我,我諗,廿年前,係學校一早就發生左,就唔使搞到關係咁亂,
我依幾日都好呆滯,因為想你,^^
依幾日我咩都冇做過,唉 好悶呀~放假有好有唔好,唔知呢,
個惱,成日亂諗野,不過~掛住佢係真,~好似返番去起點咁
有冇緣份,或者,我今生,冇咁好彩~ 之前識咁多女仔,但都,都唔係真
最真,永遠得唔到,就算得到,都唔係我,我唔怕一個人,最怕,我遇到,中意既人,但又怕失去,
人除左戀愛之外,應該仲好多野做,不過~我諗,我都唔會再識人,因為,我都識夠,
講真呀,我都老左好多,青春~真係冇以前咁多,因為,同左阿敏一齊之後,
咩青春都冇,得閒可以思念他,不過~就唔可以太沉迷,只會享受,感覺,
呢排,開心少左,好似打回原形, 卞文,又出年3月又返黎做喇,
好多野,都估唔到~唉~話咁快已,5點20分,唔知鍾偉業依家點呢?
順其自然喇,搵唔搵出唔出現,已唔係問題~唉~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
POST: 停止~掛念他
唉~我都痴痴呆呆左幾日了,乜都夠哂皮,
HEA左三日,訓足三日,悶足三日,
我係時候~要放下,呢個目標了, 咁當然~我決定左既野一定會做
流長頭髮~都要時間~,我放下呢個男人都好長時間了,只係有D野,突然間想起他吧
至於~愛唔愛,依家到左我年紀,我更係揀事業為重啦,
錢,一定要草番夠本,其他事,一切~都可以唔使理,有人追,未講多謝囉
冇人追,我都仍然要生活~冇野係唔得既,係未,~沉迷男人,真係會變痴線,
今日我打過俾,大佬文啦,桂薇,同志成,^^唉~朋友要搵既,SO~
享受我依家人生是最好的~一切都隨緣,勉強無幸福~
十年啦~ 已中意左女仔都十年了,係時候~ 唔好話中意男,只伙,係時候~要揀番我曾經~自己~
尋自己~ 回饋自己~ 我真係唔想再搞到自己忽男忽女, 或者我係一個女強人呢,^^
但又帶住溫柔大方一面,^^呢個先真係既我^^哈哈
我,唔再做SKYLU~ 叫番我做,TAMMY~我諗呢個先真正我
|