今朝我8點半起身,之後9點幾出門口,之後試下打俾小倫,
之後都未能接通,之後,等到10點先打得通,好極, 今朝係巴士訓左陣間,
好攰,好眼訓, 唉 今日個心情有D想念一個人,好想好想搵番佢,
都唔知點解,佢搵我就特別容易~,反而我搵番佢就特別難,
今日同小倫傾開偉業~,佢話,總有一日,佢會搵番我, 我諗都未必~
對上次個次,亦都係佢最後一次搵我,就連佢號碼都轉左,佢有心唔想俾你搵到,就自然消失,
唉~佢屋企電話我仍然KEEP住,但係,佢家可以成日冇人聽電話~
今朝好彩,早出門口,個陣搭MTR時,4叔已打俾我問我去到邊,之後,去緊窩口,
之後,佢問係未搭到咁上下轉的士,我話唔使,直接搭去就到,
之後同小倫傾左好耐, 傾到,差唔多公司大門, 之後,入升降機時,有個男人望住我,
我諗見我一身打扮, 都想知我係男定女,無奈了,之後上到7樓,又有個,出邊保安人員,問我,搵邊個,
我話搵曾小姐,之後, 佢問幾句就放左我入去,之後,曾小姐~EE哦哦,唔知佢UP乜,唉 佢話放假去新加波,
之後,佢吸完單,我就去廁所,之後,先離開,SIMS 公司~,之後落去到,打俾4叔,同佢講我做好了,
之後,我打俾小倫,繼續回味,鐘偉業呢個人,愈傾愈覺得,好想佢回來我身邊,好想結婚呀, 唉 快D走
今日有D衝動,好想打俾偉業~ 可惜,上次,我DEL左佢號碼了,佢號碼~ 都係CUT左,我仲留黎做咩,
我今日又有D衝動,想用,之前個號碼~,佢隨時可以搵番我, 唉~ 今日成日個心,好掛住佢,
真係好掛住好掛住偉業~ 我幾乎~幻想,佢係我老公, 唉~結婚既情形~ 我真係好想,佢返黎我身邊,
唔知點解,我好似唔介意,佢衰,定點,硬係,佢呢個男人,係我心到,永遠~唔會消失,
今日我,係公司好忙,都冇咩時間睇卞通,只係睇左,實習天使, 今日我,未到5點就走,連,BACK UP,我都冇乜,
今日回到家,我飯唔食,就黎,小解,之後訓覺,之後先帶狗,
今日我返黎,個陣,試下打俾偉業~ 仍然冇人聽,唔知點解, 其實佢,都有我屋企電話啦,
咁多年黎,我同你,兜兜轉轉, 我拍拖時,你回來找我,我冇拍拖時,我找不到你,你可能已結左婚或女朋友了,
今晚我同桂薇傾電話時, 我聽到阿媽又喊,~唉 救命,~ 佢一,為左,尋晚餐飯,而唔開心, 因為,班細路冇叫我媽,做八娘,
之後,又話聽到某某人講,我係背後講佢好衰,~ 救命,~ 好煩~ 唉 我自已又為左,幸福未來著想,而去打俾偉業~
到底我應該點做,留係屋企好,定係搵個男人,出去搵頭家好, 我真係知點算好,
今日我都有SMS俾阿敏佢,之後,試下打俾佢,不過~佢好忙,所以冇聽,不過~,依家都唔到佢聽我電話了,
就黎聖誕啦, 天日又除夕~一年一度, 唉~其實我個心好唔開心架, 冇工人後, 見到阿媽一日比一日差咁
情緒大左,波動左,我自己呢,灰了,我就一日比一日灰,呢個家庭~真係K形,
唉 人生,真係可愛~我今生遇著呢個家庭~家人,親戚~朋友~愛情,通通不是我,
我只係得一個,唉~
|