SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 105
累積人氣: 22127

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2016 年 1 月 3 日  星期日   雨天


快樂的童年回憶 愉快 分類: 未分類

講起回憶,除左不愉快的事,都有快樂的事, 其實我的童年,最開心係放假,同放學同暑假時間~

因為唔使返學,同埋唔使對住同學,講起平時放學,更係第一時間~回家放下所有野,出去玩啦,

香港~同,外國生活的,快樂事, 香港生活呢,我其實~都唔係太記得喇,只係,小時候~未玩番小朋友既事囉

跳飛機,玩千秋,猜樓梯,,去公園玩囉,放假,未,同媽個邊親戚,一星期見一次到啦,

最開心小時候同表哥表姐,一齊玩,一大班,7個小朋友~ 講下鬼故,最開心未,第一次玩GAMEBOY,

個陣時候年代,第一個玩意,手提遊戲機,都幾HIT~ 好多小朋友~都好中意玩, 香港個陣,社會上比較簡單

個陣,我呢,自己同自己玩,係屋企,拎住,支唔知乜野,當唱歌,拎個球柏當結他, 企係窗台,未當舞台囉,哈哈

我仲試過呢,拎住阿個,BRA~ 當圍剿咁帶,因為,當時我玩既玩具,有,泥膠,煮飯仔,同埋,波子機,

我其實自己都好多玩具玩, 數都數唔哂, 睇張國榮,阿MIU個班明,未扮佢地囉, 拎住D~膠桌子,未當古咁打囉

又有試過,買部,玩具既,電子機, 放係,桌子到,之後,再用D~SOFA~ 當有乘客囉,幻想都幾多

又試過坐個D,BB馬桶~坐係廳到,睇住電視`去便便,個種感覺,太舒服~^^HEHE~ 咁去完更係,阿媽幫我清潔啦

仲試過,自己係房到扮老師~ 即係用,電心,扮寫字, 用度門,扮窵字有聲,因為我上堂好中意聽個D~黑板個D聲,

咁返學用粉筆~ 假個D未用電心, 又曾經~,扮食煙,又係用電心扮食煙~  唔~ 係幼稚園~,有好多車仔玩,

但我最想玩係電子車,個D電好吸引我,可惜~,次次都俾班男仔玩左, 唉~ 唔~ 仲有呀, 個時,未中意睇小甜甜,長腿叔叔

龍珠, 後期個D~,魔動王,忍者亂太朗, 忍者小靈精, KOBO   ,,,鬼太朗,同班同學,BB與我, 超人啦,我最中意睇超人

MO面超人啦, 美少女戰士, 外星毛查查, BB保你大, 好多喎,呢D卡通係陪伴我大, 後期個D我都唔中意睇,

小丸子,立筆小新, 係囉,呢D咁~ 我唔係套套都中意既,我係欣賞D公仔靚,同故事,夠哂得意, 仲有魔神英雄傳,

飛天少女豬事丁,超人小子, 足球小將,,,,, ,小時候就中意HELLO KITTY~ 後來中意青蛙王子,因覺得,青蛙最易劃

同埋,小丸子,又易劃, 最難劃呢係,美女少戰士,月野兔,個頭髮~ 係外國生活呀, 未放假,未去PLAY單車,

好中意用單車周圍去下,識下人囉,WA~個陣,都好細個中意周圍識人,差唔多,10~11歲到啦,好大膽,中意入人地屋企

因個我住既外國,D人好,NICE!,一D都唔似香港~ 咁 人地話,出邊好危險~咁我未試下,有幾危險囉,

識到D外面既朋友~,黑鬼妹,個陣,仲講緊法文, WA~好深刻, 個鬼妹一早就黎搵我=3=最難頂係,佢一除<SHOE 佢對腳,就臭到我想嘔

成間房都係好拿臭~ 哈哈, 最難得,係同我一班既男同學,去我屋企, 偷偷地,偷左我20蚊,個陣好記得,有一晚,我同父母講開我銀銀包有好多錢

後來發覺, 唔為意,唔見左,少左一張,後來, 發現被偷了, 之後,我同老豆一齊去搵番個朋友~ 好彩,佢家人,當面同我地解決左

錢亦都俾番我, 之後第二日,條友,就黑面, 哈哈哈~  個陣係外國,每星期都會去,姨姨屋企,成班大人細路,大人玩麻雀

我們小朋友~就,打交呀 玩D~好小朋友既野, 扮賭神, 試過啦,,4條A~ 哈哈 唉~  之後,又同表姐,同埋堂妹,表哥佢地,玩咩派咩派

咩醒至派,同笨至派`` 搵一個做隊長, 我們用枕頭,當兵氣 打仗~ 唔~ 聖誕節,就,未收禮物囉,

玩多禮物呀 細個最開心收玩具~ 勁多,玩到數唔哂, 我屋企最多玩具~ 哈囉喂,未扮野囉,天使,BATMAN,應該冇啦

出去拎CANDY~ 個時我返學個陣, 一到左,哈囉喂,D老師要我地帶盒野,要黎,入錢,之後,之後去捐錢俾D有需要的人

類似香港保良局,~ 係囉, 咁,有時候~ 請大假,同父母~飛番香港探麻麻囉, 婆婆呀,個D人

得閒,渣車去多倫多,, 得閒又飛去溫哥華, 探大強叔叔,一家, 同佢個女玩煮飯仔, 老公老婆個D

直到,返黎香港~都係,睇電視為主,後期個D~未,早上,9點鐘開始有卞通睇,超人,之後,做到,10點,未做劇囉,

個陣時,真係,感受到,生活情趣架, 之後,後期,有電腦時代~第一次,未學打字囉, 以前呢,就有個,係學用手位打KEYBOARD

ABC咁啦, 一打錯左呢,就有紅色,代表你打錯左,之後,後期,又入D~GAMES~網, 要,SAVE 個D名,之後先打到GAMES~

後期,又學上網,第一次真正接觸係<ICQ~ 冇玩QQ~  ICQ~,識人, 以前,只識打,HI HELLO  同你好嗎, =3=就係咁,我打字人生,就係,ICQ同人溝通練番黎,

不過~我係外國,個陣,成日中意打機,成日去姨媽屋企,打機,可以打成日, 一D都唔知咩叫悶, 哈哈,任天堂,同埋,PS1

之後,我表哥住係多倫多時,未去表哥,打好多機, 佢地勁多,呵呵,其實我中意打機,都係因為,表哥佢地, 我先跟住打,

我又唔中意玩,BABE~ =3=因為,D公仔,太樣衰,, 中意玩,玩具GUN~ 水GUN 同埋, 入D 細細粒既子彈GUN

又玩過OVER機,  係囉,細個 仲俾狗仔嚇親, 尢其係我隔離屋個隻狗,真係一隻狼狗,

仲試過,同,姨媽隻狗玩時,差D被佢咬到, 仲有就係~ 學識左,踩單車時,唔用手,掂太盤~ 勁呀,我仲知道點樣控制~

依家唔得LU~ 唉   我個時,差唔多,10歲先學踩單車,個陣學時,手指公起水卜, 真係,痛到死,又緊張喎,4輪學識2輪

就係咁~  ,係香港~新年最開心更係收利是喇,愈多愈好, 我最中意,新年,同聖誕~

個陣,有婆婆,同舅父佢地,食飯,係最HAPPY 因為多人,同人齊 最開心係同表哥表姐佢地, 日子最好,最美麗日子

婆婆在生個陣, 係日子,最快樂~ 因為可以食, 氣氛都非常,充實~ 所以~ 係我回憶,當中,以前係我最想過,童年,

呢段日,KEEP住左,198X至,1999到啦~  係囉, 呢個就係我童年回憶,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今朝我11點就起身,之後打俾小倫, 傾到咁上下,又冇聲,之後洗面牙去食飯

今日落雨,所以冇出街~ 今日成日係屋企,睇卡通,睇劇,唱K~ 連忍者亂太朗冇睇到,

唉 ,其實自己好多時候~都好矛盾~ 又想搵男朋友~ 但又驚呃我,同埋, 唉

同埋,個心,好想有真正拍拖感覺,不過或者,拍拖真係唔啱我啦, 諗黎都冇用,

阿成又講得啱既,  唔一定拍拖,可以草錢, 唔使為人,亦唔使為邊個,

我,可能~唔夠滿足啦,係生活~缺乏太多, 試試試, 依家真係唔到我試,

可能~見我堂妹又就黎結婚,而我又未搵到, 有D空虛感, 不過諗落,自己又有D似鍾生

佢又係,見細佬就黎結,佢又想結,呢D未,人有我想有囉, 唉~到底我想點架,可以點呀,

救命~ 或者,依家冇,將來會有 依家先,31歲~-3-今年生日,已,32歲~ 大獲 唉~

我的人生,就是如此~ 係既, 我都認自已,冇野做,搵野黎做,

而且姨媽又問我點解唔識人,唔搵番返個, 咁易咩,你估,好似表哥咁咩,咁大才華,咁有本事咩

其實我最驚,係俾人呃錢姐, 加上,人地,屋企人,又唔知居心, 貪念人我已遇過,唔好話親家,-3-我最怕的

算啦~ 都係愛自己算,我愛自己~怕失自由, 唔~ 哈哈, 唉~無奈~

頭先悶悶地,見得閒,未打俾桂薇囉,之後老豆帶狗出街

吩咐我準備 DOG FOOD俾佢,不過可能我掛住傾電話~

唔小心把比比D藥放係黑妹個到,好彩老豆發現,佢把D藥放D番好了

不過老豆就罵Q我, 係既,食左D藥,會影響好大,之後老豆罵左我兩句,

咁我未話,哦,我下次會小心架喇,後來,老豆質疑我,平時係未,都係咁放,

我更係唔係啦,佢咁問法都正常既,因為,野唔可以亂食, 唉~

之後,老豆,未唔GUR囉, - -跟住佢未,EE哦哦囉, 我未又得佢哦囉,

係我自己做錯,唔通,話番佢咩,= =唉 ,,,,,,好悶呀~

諗起鍾偉業~ 都有少少FEE既,提起佢,次次都好舒服~個種感覺,

會覺,感覺總有,少少平衡到啦` 唉~ 我的空間,都幾無肋

見到我父母~可以白頭到老,個種感覺,真係有D妒忌~

見到表姐表哥可以成家立室, 真係少少,好想有,

唉~ 遇到愛,得唔到, 唉~ 真係~無肋,遇著唔中意,又難搞,

我既世界~ 好寂寞~ 好悶,好想愛, 好想愛呀~ 唉~ 我的路上,真係可愛

遇著太多奇怪人, 做既事都好奇怪~=3=真係呢個世界~有幾多個,係懂得愛同喜歡呢???

=3=