尋晚食飯時候~飲左涷央.之後搞到尋晚成晚好精神~ 但又唔知點解,成晚可以諗住鍾偉業
其實~我問自己~我到底有幾愛佢,我其實~不愛佢家人,但係好愛呢個男人,
人地話,竟然愛一個男人,就要接受人地屋企人,不過可惜我做唔到, 可能~我唔夠愛佢
可能~我咁想要佢,可能冇真正擁有佢,所以~咁多年黎,都帶住,以為好愛佢既感覺,等佢,
相當年,我只係,擁有左佢7日, 而,暗戀7年,只係用對眼,背後偷偷望住佢, 我的愛情,真係悲哀~
想要時,就偏偏唔俾,當你放棄時,佢又回來找你,冇既,佢以後,都唔會再返黎架喇,死心吧,
我日日都悶悶不樂,日日為你打日記,打到勁多篇,心諗~ 我到底為何咁愛你, 日子都咁多年,
我真係太寂寞啦,太多野諗,呢期人人都結婚,自己~都仲未,有結婚諗法,
可能我人生之中,冇浪漫呢回事,只係陪伴~ 我人生,真係,浪費左,青春光陰,
今朝我,7點幾收到小倫WHATSAPP`,之後,9點幾起身,即時打俾小倫,後來,10點15分,收到阿敏既WHATSAPP
佢問,你好嗎,我就HIHI~ 之後,HI左,SYLVIA~,大家分享下前度,心事, 今朝老豆又一早出左去,
咁,我未帶狗囉,因尋晚失眠,所以~今朝勁眼訓,~ 我已經~ 人生目標~太迷惘,唉~ 冇拍拖,原來真係會令人更加迷失,
因為, 麻木地生活~ 唉 缺乏人生樂趣~ 今日成點幾先返到公司~ 今朝帶完狗,我就去左廚房佬食埋飯返工,
係巴士都訓左好耐,返到公司都感到疲勞~ 我人生除左日思夜想,鍾生之外,都冇其他了,
唉~ 出到外面,又涼,令人心都寒,愈寒,就愈孤獨~ 個種感覺,太SAD~
今日勁忙,好多野做,不過忘記左問JUDY俾50蚊我,唉~ 依家日日都一個人食飯,食飯都無味,
所以~飲多左奶茶,好悶~日日都好悶, 已搵唔到心目中的路向,同方向了,
今日阿成同我講,係香港仔見到少芬,不過~佢話少芬明明見到阿成,但都冇打招呼,
佢仲話少芬高左少少,不過就好拿肥,係既,書又讀完,個個出到黎,就冇時間~KEEP FIT
我都係, 有,不過唔多,做下唔做下, 咁又一年啦, 雖然~我冇真正去同偉業結婚,
不過~我個心,一早就當左,嫁左俾佢了, 唉~ 人呢, 愈中意,就唔一定要擁有,
擁有左,都未必心目中最愛, 但一齊左,都唔怕失去,因為,預左會冇結果,
當你真係好愛佢時,曾經~被傷過,又點會, 唔怕再次失去佢, 我諗我人生,世上,都唔會有第二個鍾偉業~
我好傻可,人地都唔係真心愛你,但我就愈愛, 唉~ 真係KAI子, 人生路上, 錯失愈多,感覺愈覺得寂寞~
最難堪,係佢既表情,話我知, 我唔係佢心目中,最靚的老婆,一個咁愛美的男人,帶唔到安全感俾我,
反而,帶領恐懼俾我,我好怕我情緒~受太多折磨,我唔做阿媽後路,所以~我唔信婚姻是絕對,但亦都不是負面
而係事實,人揀你,你揀人,人不愛你,你就死心,人不回來,你為何繼續等,人不理,你為何仍在乎
我都以為自己太寂寞` 可能太悶啦,人有我冇,DRY~ 好,DRY~未幻想囉,不過,愈係幻想,別人就當你傻,
夢幻,係既,我都發左好多日,幻覺,都愈黎愈多,(想擁有沒缺少,不開心怕會被笑,未結果陪做錯了,連忍強裝自然)
唉~ 唔知你依家係邊呢,?生活好嗎?依家周圍我D朋友~ 有D同我一樣單身中,有D朋友拍拖,同準備結婚,
唉~好想結婚, 好矛盾~我人生太矛盾~好悶呀~ 太悶了,搵朋友傾計都唔夠,
好呆呀, 拍拖又悶,唔拍拖勁悶,唉 HELP~ 唉~ 算啦~,唔想諗太多,會傻的,
順其自然啦, 有就有,冇就冇,
當我每次打俾你家電話時,我總會諗我媽同我講,佢都唔係真心愛你,你做咩仲要搵佢呢
我心諗~我都唔知自己點解~ 可能~ 不份氣,唔甘心啦, 但我又會諗起你,個膚淺樣子,同想法,
我真無法再愛你了, 因為,你呢個死性不改想法,令我把心死了,
有一日,我突然想起你時候就想為番你留番把頭髮~
曾經~因為你,傷害左我,所以~我為左你剪下我頭髮~
但過左呢十幾年,我因為你,而流番長, 因為愛你,先可以帶住我個心去做番女人
二來,我亦都為番自己~心靈,就係因為你個年搵番我後,我心靈已把好返了,
因為,你醫好左我了個病,~心病,~所以~我先可以重新,唔~
一切已完結~
|