尋晚呢,都唔係好早訓,都係訓下醒下咁,
之後,今朝7點,小倫又信息我,話,佢個邊涷到死了,
之後今朝我又,11點就醒了,之後,HEA係床到,之後,打俾姨媽~但因姨媽沖涼,
所以同住姨丈傾住先,之後今日成日留係屋企,因為,出邊太大風了,又涷喎,
今日,個心好掛住阿文,佢今日又要返工了,唉 真係慘,佢今日著左5件衫,
今日我叫左老豆買飯盒,之後,我就成日係屋企自己搵節目做,唱K~訓覺,睇劇
傾電話~ 睇電視,,咁就一日喇,今日,訓到5點半,之後,信息俾男友,唔唔,
今日,成日係床到,補暖.今日,都係咁啦,今晚又打邊爐, 唉~好夜打,9點先食得
因為,我老豆同狗仔沖涼聽講,佢整傷左腳, 喔~ 今日,我信息俾男友,話我父親~對佢好滿意
OK啦,同埋我俾佢最高分的,就係,140分,哈哈,佢好開心, 今晚,我問媽佢對阿文佢有咩感覺,佢當時,話,冇咩中意定唔中意,
總之OK啦,冇咩特別~,之後,又話,唔好隨意上我地屋企,唉 我覺得,人地都唔係個D人,而且~我諗,當年阿敏佢成日上我屋企
所以先令媽,有呢個警告~ 我明既,當年阿敏佢搞到大家,搞到唔開心,唉 算啦,都過左喇,我依家都忘記左佢
話之佢死,俾人趕走又好咩都好,都係佢底死, 講大話,呢點已經~,,,同埋佢人品,係,非常差勁,
當年,我同佢拍拖,更係講到佢好好,因為,我唔想,將,同我拍拖當成一個標籤
不過算啦,總之佢以後唔好再月頭信息我就得架喇,好煩,如果佢真係再搵我,我唔會回應佢,會即時BLOCK佢
因為,佢成日講埋D~,不知所謂的說話, 尋晚我半夜,整左,FB~ 整番我個原名,叫,TAMMY
今朝,又同,TITI傾左一陣, 唔唔~今晚,我同男友,問左,我想問的問題~,問佢中意我D咩,佢話中意我夠真,同佢講得埋,
佢話仲有好多喎,數唔哂, 之後佢又問番我中意佢D咩,我照直講囉, 講哂我中意既野, 都係優點,
缺點,暫時未搵到,唔唔~ 天日仲涷呀,唉 HELP~放工,要去,CWB~買戲飛
今個星期冇去上香俾麻麻, 因為,一來忙,二來涷,所以,唉 唔好意思,
覺得,同阿文拍拖,時間感覺好快~ 時間都愈黎愈快了, 真係神奇,
喔~ 20年啦,識左阿文都有20年,由學校到睪業,之後,朋友~,直到,依家變左戀人,
其實~我同佢,大家估唔到最後,我最介意佢講野,依家都唔介意了, 同埋,就連,我介意,細過我既人,依家都唔介意了,
唉~ 佢同鍾偉業~都係班長,以前, 兩個男班長,我都,中意過了, 不過~如果揀老公,我諗,鄭生應該最實際~
係囉,之前,我講到偉業,好愛, 都係既,但係如果感覺,舒服~,阿文係,WIN,佢人品囉,單純~ 真係簡單愛,
可能~我本身都係簡單啦,所以~唔會做D咩既,我寧願簡單化囉,唔唔,但帶點來浪漫囉, 係囉
應該呢樣, ESTHER話,1月,31返黎, 佢話我男友,HANDSOME~ 不過佢,對住個個都話HANDSOME架啦,
不過~阿文,佢真係比以前靚仔左既,尋晚佢冇帶眼鏡個樣,的確好順眼, 唔唔~
我發覺,自己~同左阿文一齊後,開始成熟左好多,講野呀,諗野,態度都好好, 總算搵到一個更愛我的人,同更愛錫我的人
總之,快樂~就是那麼簡單,幸福~就是,每天帶著,愛的感覺,時間就會一日比一日更快過^^
我同文,暫時,仲未有嘈交,不過~可能~我大佢少少,同埋,自己~控制到,成個過程,所以~我會用另一個方式去同文相處
就是耐性,同愛,同舒服~就係咁啦
|