SKlee528 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
寫意生活日誌
SKlee528
暱稱: sky
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
bye 各位朋友~我已唔...
又打風~
2017-08-26
今個星期去左會所游水
打到黎啦打到黎啦,十號...

:: 日誌分類 ::
全部 (996)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 996
留言總數: 59
今日人氣: 70
累積人氣: 22092

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2016 年 1 月 26 日  星期二   晴天


今晚同男友食飯睇戲 愉快 分類: 未分類

尋晚,都好晏先訓得著,唉 都係要睇陣電視,感到眼攰先訓,

唉~今朝我都係10點醒左,之後,自定動作,打俾小倫,不過一樣,唔通

之後今日都差唔多12點先返到公司~,之後,媽佢一早開哂單,因為今日我下午去左做SIMS,過九龍做野

之後順便放工,直去,CWB~個陣都應該5點幾,之後去,搵個FD吹水,見佢都好忙,

唉 尋晚,差D留左錢包係車到,好彩,轉頭拎番,嚇死, 唉~

攰了,今日,等阿文過黎,係SOGO等,之後,佢話去食大家樂,都OK~ 之後,個陣我以為係M記

因為我聽得唔係好清楚~KEKE~ 本身呢今日LUNCH想食咖哩~不過~冇哂,

不過好彩,今晚男友請食飯,我們~一人都叫同樣既咖哩~,不過我食雞,佢食牛腩~大家同樣一杯清水,

簡單得黎,好味, KEKE~ 之後,今日我同佢傾計,問佢有冇中意桂薇,佢話,有,曾經~不過依家冇,

之後,我話,咁短,咁快唔中意,佢話人家唔喜歡佢,OH咁又係, 之後我同佢講,你好彩冇同佢一齊∼

因為,佢要求男友,俾家用,因為,桂薇同阿拍左咁耐,佢要求太大了,要求男友俾家用佢

不過阿仁佢,更係唔想啦,當然依家阿文佢,都,感覺上,桂薇搵著數,唔唔,秘密

唉 之後,我們傾傾下計,小倫終於打俾我了,好耐冇聽佢把聲,之後,佢話條女,勁CALL

之後,講開我上次SD俾佢張相,有張佢話我同男友,冇眼鏡個張好似影,JODANO個D代言人咁

因為,我們∼冇笑容∼好似,影緊,一張,廣告相咁,頂佢呀,哈哈,笑死我,之後我見到男友佢,望住我

以為,係男仔,之後,我當然∼用手呵護佢啦,之後,我同小倫傾完後,我們準備出發睇戲,

不過睇戲前要去洗手間,之後,行番去皇室,之後,當時打算叫佢買野飲俾我,之後佢話佢有包細既,LEMONTEA

咁我當然∼廢事佢再買,咁叫佢自己去買俾自己∼ ,之後,咁我們就行番去總統∼睇8點場

之後,開場,後,我們∼-3-就二人世界∼十指緊扣,之後,我就訓落佢BOR頭到,

都訓左好耐,之後,訓到,我都攰了,之後,坐直個人,繼續拖手,佢都拖得我好緊,驚死我放手

佢連飲野既時間佢都唔飲,都要緊緊拖我隻手,不過發覺,得到動作,都一致∼

唔,睇到,9點幾,散場了,之後,我們就,去洗手間,佢話套戲一般∼ 係既

之後,佢今晚同我講明晚同KA LOK去唱K∼,之後,我叫佢走前要做D野,佢問,今晚定天晚

天晚,做D咩,我話你話呢,哦,信息俾妳,我話係,之後,我們∼就回家了,佢送我去巴士站,

之後,我們就各自回家了,

喔∼,估唔到,感覺上,依家,拍拖既經驗多左,反而,仲好,因為,我拍拖累積多左,明白到,點樣先令對方會拍得自在同舒服

阿文雖然∼第一次拍拖,但係,佢令覺得,佢學識好快,好快明白到拍拖係咩感覺,同埋,佢會好過偉業囉

偉業佢,初初拍拖,係,唔識去愛既感覺,一來啦,我同偉業第一次,大家都係不懂,

只係,大家,可能我愛,佢不愛啦,所以∼大家感覺係唔夾,之前,一直同女仔拍拖,反而,比唔到真正實在拍拖感覺,

反而覺得,洗哂錢,好似把血汗錢分哂俾人一樣,令自己唔開心有壓力,好唔舒服∼唉

總之呢,同女仔,真係,∼唔好再搞我,怕了,可能太耐冇同男仔拍拖,但係,比以前,係,冇咁急進,同埋,

冇個種,好,愛的動力,可能∼我成熟左啦,所以∼對感情上,係可以控制得到,知道點樣去,俾到舒服對方而令對方

繼續同你一齊∼,正如咁講,尋晚阿麗佢話,女人,去到某年紀青春就自然冇,其實∼,同埋,阿麗佢,太早婚,

一來,我就比較上,唔認同,阿麗既想法,依家世代,唔好話結婚,生仔,都唔會太多,尢其是,我地,3張後,

思想,各樣都好唔同,所以∼應該∼唔會好似阿麗所講既,打熱襯熱,我覺得,人要慢慢揀啱

依家做住情侶還好,但係同住,又真係好難,相處,其實∼唔∼ 各有各啦, 阿麗同我講左一句說話∼

佢話,偉業∼唔好理佢同我結婚真定假,起碼佢真係有想過安排過, 但係,阿麗,佢唔明,咩叫,真定假,

有心就得啦,咁解,但係,感情,婚姻∼,愛情,相處,種種的,真係,好難,溝埋一齊黎講,總之,

無論我同文結果係點,都冇人知,所以∼,我唔想諗,總之,大家開心,舒服未OK囉,

加上,講起錢,我同阿文,又有共通點,∼睇錢太重,唔捨得,付錢,唉 貴,所以∼大家,唔好話,一齊去旅行呀,

少少野,都,會出少少,我份人,睇錢,都好重架,尢其是,自己出,付錢,我死都唔制,SO∼ 算吧啦,

唉∼今晚同文講左,遲D‵等我父母去左旅行,我就煮飯佢食, 佢都算幸福啦,

第一個食我既煮既飯,55, 佢真係有口福︿︿KEKE∼∼ 

今晚都冇咩點睇劇,愛情食物料,唉 又一日喇,呵呵