今朝9點鐘起身之後,個陣又人有三急,之後順便洗面刷牙返工,
個陣阿媽又見我起左身,話今日公司會好忙,之後,佢就出門,而我就慢慢搞,
之後,差唔多,9點半出門口,之後,等巴士,係巴士到,訓覺,之後,差唔多,10點半到,返到公司
之後,返到去,就放低野,之後,去左洗手間,之後,先開工, 開哂所有咁多日既單,
忙到死死下, 不過好彩,之前,我一早開定哂,所以~今日可以算係輕鬆~
而佢地就忙到死死下,唉~今日5叔,佢地上午返黎,今日,5叔,終於係下午~冇返黎了,
因為他準備明天既TRIP~ 又放假喇,好似去一星期,喔,下星期日,係,7夕,亦都係,2月14情人節,
唔知阿文,返工定放假呢?? 唔~ 今日,我,12點幾,就去食飯,肚餓,
尋晚食得太飽,今朝個隻蛋,我都食唔落,未拎番公司食囉, 都肥了, 為左自己~健康~,今晚做番運動,
同埋為左男友,減肥都好呀, 今日都有打俾小倫,不過傾傾下,唔知係未冇電呀定冇錢,
今日,我都亦都睇哂兩套劇,愛情食物料,同埋,X馬戰車,之後,睇睇下,我都眼訓,之後訓陣晏覺,
一路聽愛與情,一路訓, 後來,訓醒,個陣,CINDY又咁啱想借用電腦~
之後,我又繼續BO劇, 睇埋,愛情食物料,之後,睇到,5點到,男友就信息我話放工了,
之後,等埋佢地做完野,我就BACK UP~ 今次,由我去,BACK 睇住個ML~
之後,,,就係咁,今日差唔多,5點22分先放工, 之後,落到去,打俾男友,,之後,就去搭車,
今日放工,見到叔叔, 我們一齊行, 行到去,我巴士站, 係喇, 之後,同完男友傾完電話就打俾小倫,
之後,同佢一路傾,一路行去,拜麻麻,我係最後一個,拜完,見到有個人都準備關門,
之後,我就繼續同小倫傾電話~ 傾到,上巴士,後來,佢手機已中斷了,
之後,我見,好耐冇同敏傾計,個陣,諗計仔,點先可以BLOCK佢,咁不如,扮下,同佢傾計,之後,順便BLOCK佢
咁就冇咁煩喇, 喔,敏姐,終於正式同條女一齊~ 太好了,不過睇佢態度~,好似,唔係好肯定咁,
問佢拍拖未,佢話,一齊左,之後,我話,WOW GOOD~ 之後佢答,竟然係,MAYBE~ 乜唔係應該~YES架咩
點解會咁架, 係既,佢心未有滿足~MAYBE,佢同我太耐喇,慣左我同佢溝通, 唉~ 算喇,我已經提點佢,拍拖需要溝通
同埋唔好厭人煩, 唔唔~ 之後,返屋企前,更係去左廚房佬食喇, 入到去,EE~ 見到個姨姨,另一個女伙記,
問我,咁耐冇黎食飯呀 ,個姨姨仲話,自從上次見到你男友後就冇再見, 之後,我話,呢排係屋企食多,
同埋同男友,去左食飯,同入長洲, 所以~未咁囉, 之後,叫左個星加波炒米
之後,食飽飽返上樓去放狗, 放完狗,就去抖抖, 今晚,我,終於又做運動,星期一日都有做,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
開始懂得,感受,什麼愛情了,
話說,我本人,都感受左,好多,唔同既拍拖方式~但正式~,就未能,幸福過,
唔開心就比較多,初初,第一次,接觸愛同中意,既感覺,原來當你遇到好愛好中意時候
其實係最痛苦,因為,你中意佢,真係好中意佢,但係,因為中意,所以~感受唔到大家既溝通,
而且初初,因為,只得中意,但其實大家,並唔了解對方~,好多時候~因為,未能了解~,而就咁一齊
個感覺係非常唔舒服,同唔自然,覺得,好似怪怪的咁, 無論係異性定同性, 可能~大家太快喇,
好多野,我都搞唔清,係咩感覺,總之,拍極,都唔係個回事, 由鐘偉業個段時間~係最難受,
直到,去阿傑,更加,就不自在, 只係感受到,一種,色情感覺,而唔係,簡單拍拖感覺,
之後,走入左,同性界後,就更加,難行,初初,以為,同女一齊~個種,感覺,可能會更加安全會舒服~
但係,原來,唔係咁, 做仔角色又好,做女角色都好,都唔及,大家既溝通, 可能~我以前,唔識愛喇,唔明咩叫,真正拍拖意義
定義係D咩呢,不過~可能~,我同我男友,因為,青梅竹馬,同埋大家太熟,太了解~,做左咁多年朋友~
大家,一定,會有種,自然舒服感覺,反而拍拖感覺,仲更加,感受到,愛既一種,
由,大家,唔係因為,講中意而一齊~而係大家試下一齊~,如果一句,說話~ 講中意,我諗,我們都未必~可以溶入到大家既感覺
所以~我諗,呢次,應該係我人生之中,最實在,同,最安全感,拍拖感覺, 人唔撞板,係永遠~唔會醒,同唔會知邊D啱自己~
所以~可以話係,失意復得,呢個形容~ 如果~唔係,因為,以前,唔識去,HANDLE~咁多感情,我諗,我仲係一個白痴,
所以~ 咁講啦, 人要,經歷好多事情,先會有今日既自己~ 唔唔~
所以~ 依家,我能夠做到既,一個經歷~可以~令我男友,第一次拍拖,感受到又舒服又感受到愛, 係最完美的,
冇錯~
|