今朝9點幾起身,原先,我8點就醒了,不過又太好訓,所以訓番,
訓到今朝囉,之後,又係換衫,洗面刷牙,之後,今朝唉 做錯左,搞到老豆返黎,又要大清潔
個陣我都差唔多出門口喇,因為要去,SIMS,平時我會打俾老豆叫佢返黎,睇住狗仔,
不過~我懶醒,所以~求其放佢地係廁所,仲係冇POST 尿片,本身想搵,但又搵唔到,
老豆又咁早去飲奶茶,食早餐,不過個陣,我都唔理,拿拿聲走喇,之後,落到去個心都唔係好舒服~
始終~都有少少心虛,之後我搭巴士,之後老豆打黎用我解釋~之後,去到,轉MTR佢又打黎,
以為,我覺得佢話我,所以解釋又要講教我,之後,到阿媽打黎,問我,你上午去SIMS,定,下午去,
我更係依家去啦,之後,就係咁,今日,小倫差唔多,11點幾先打通電話~我個陣又已差唔多到,SIMS公司~
上到去,之後,同RAILY分享我的喜悅`之後,把份文件,交俾,BERRY~做完單後,走前同佢地講新年快樂
之後,落到去,就打番俾小倫,EE~我問你覺得,阿文同業有咩唔同,佢話文係老公型,而阿業就係拍拖型,
又真係喎,叫佢做老公都好難,唉 之後,傾傾下,SD相俾佢睇囉,哈哈,差唔多傾到去,到尖咀站,佢電話已收左,
可能~已接收唔到,之後,我就,返公司前去左翠華食飯,今朝發覺冇蛋食,肚餓到死,
今日都好涷呀,好彩尋日又做左運動,血氣都好D~
之後,返番公司~前,又忘了買狗仔牙膏~,之後,返轉頭,行去狗STORE~
之後,去到,個陣入到去問,有冇雞味,佢話,冇哂,咁為有買番上次個隻喇,
今日,個位靚仔,下午都有WHATSAPP我,哈哈, 唉 喔,狗仔老闆~終於見到老闆~第一次見,
喔,原來,狗仔唔同人,人要食飯後先刷得牙,但狗仔,就要食飯前刷牙,仲要等一個鐘頭先俾佢食
唔 ,我睇下係未真係,WORK先,KEKE~ 之後,今日,都努力咁做野,WOO~今日有花紅收喎,
當然我晏D去,HK BK入錢喇,KEKE~今年,算好運喇, 唔使再俾什麼家用,唉 ,
之後,今日老豆,又,3點幾又返黎,我未坐番卞文個位做囉,改單姐,
之後,做哂,未,去入銀行囉, 去銀行前,去左,DAN到吹陣水, 見到個位姨姨,KEKE~
之後,先去,銀行,入錢,排隊,見到,JUDY姐,入支票,之後,我考慮中好冇叫佢, 之後,算,叫佢
之後,佢叫我一齊喎,之後,入哂錢,之後,同JUDY~一 齊返公司,今日,決定約阿文佢天晚食飯
因為,我FD改左後晚,咁,天日又冇野做,而且~又想見佢,咁未約囉, 之後,佢又問我點解咁姐
WA佢呢句,都幾下野,~ 因為,佢問問題~完全好似,覺得,搵佢SIP時間咁,後來佢再打多次,問我點解會改期,
咁我驚佢唔知點,未打俾佢同佢解釋囉, 之後,佢OK呀, 之後,就係咁,
之後返到去,4點幾差唔多,5點,之後,老豆又話今日唔使BACK UP,咁我未走囉,
之後又見得閒,唔想咁返家,咁我未去搵人吹水囉,咁我未去左,7仔買飲品,去,DAN到,請飲
哈哈, 之後,又行去,西寶城,去番我平時買開既衫,吹左好耐,又識到人,姨姨一個,
睇佢都係阿頭, 之後,又多左個伯伯,咁啱姐,之後,見伯伯唔識用智能手機,咁我未教佢點用囉,
睇佢唔出,70幾歲,WA ,,真係,` 之後,咁呀,同兩位,又咁啱傾,傾傾下,又,傾開我男友啦,之後姨姨既老公,
俾相我睇,之後,我一睇佢一家人,既性格喇,人品喇,通通都估中了,wa~神仙呀,神奇的
連個位,姨姨,都拎埋俾我睇,另一個,之後,又up中左,佢兩個公婆性格~同埋,夾,
之後傾到都,7點,肚餓,廢事太夜,之後拎起手機,我男友已放左工,回家了,
以為佢唔再同我講回家了,因為尋晚都冇講,之後,又回一回,個靚仔,信息,之後,行去大強叔叔公司~
見到芬姨姨,@@好老呢, 又瘦,唔 佢話呢排,早起身,煮飯俾佢地喎,可能係飯盒,辛苦哂,
之後,俾佢睇我現任,-3-又問,幾時結婚,wa~個個都問我幾時結婚,oh no 太遠了,
之後,個陣,又想一想,食咩好,不過最後,都係去番大家樂,食埋飯先回家吧
都夜了,今晚,差唔多,8點半先返屋企,今晚信息俾男友,問佢做緊咩,佢話在電腦到,
我又問佢睇咩節目,佢話唔話我知,唉 之後,打俾佢囉,喔,又俾我估中佢睇番尋晚個show~
之後,佢太入神,根本,傾唔到計,之後,我又,見自己冇咩心機,之後,咁未收線,之後係車到睇野囉,
訓下囉,聽下歌,之後,返到去前,又打俾桂薇,同佢傾陣, 原先今晚都會打,不過~太多野未搞,
唉 之後,返黎就帶狗,落街,不過返黎前第一時間~要去洗手間,之後先帶狗仔,
之後,四叔冇喇喇打去我屋企搵老豆,@@搞笑,老豆,冇開手機???
唉 之後,帶完狗仔,就睇劇,之後,幫佢地刷哂牙先,等個鐘後先俾野食佢地,
而我,個陣,差唔多,9點50分,就打俾如姨媽同佢傾陣電話~,之後,講開,星期日我同男友去長洲
同埋同佢一齊感覺, 今晚,阿媽要我換床單,,之後,傾完未去換囉,!~都換得好快,
完全唔使阿媽幫手,勁,yes~cool,後,收到阿珊佢信息,同我傾陣囉,佢又問我同文,幾時開始左,
之後又問志成d野,唉 之後,我又,11點幾又要沖涼,沖完涼,睇埋未睇哂既劇,千王之王,
之後,睇完,老豆又俾一千我,之後,我未打日記囉,之後,又同jenny傾信息,都係一陣喇,
咁呀,今晚,就係咁啦,不過今晚兩套劇,我唔係完全投入睇哂,而且愛情食物料,頭頭我都miss左,
同埋,x馬戰車,都未完睇哂,so~yo~ 好了,早抖
|