今朝9點幾起身,之後,洗面刷牙換衫,返工,之後拎隻蛋去返公司食
今朝,我去到西環,之後,去集友入錢俾小倫,之後,我先返公司~
之後,12點幾,去左食LUNCH~,後來,打俾小倫,傾陣計,我本身外賣,但因為,我要同小倫傾電話~
所以~留係大家樂食,之後,食完,傾傾下,佢電話都收了,之後我去左買包野飲,上番去,
之後,BACK埋UP,就收工,之後,信息俾男友,之後,同佢講,我出去,睇戲,一個人,
之後佢又話佢都一個人,咁我問佢出唔出黎,後來,佢又話,不如,上佢屋企,
之後,佢話,大家都冇野做,之後,佢問,上唔上黎,我話好呀,之後,我就搭車去搵佢
個陣,我係7號警局等車,不過好彩,我問人,行上去,搭車,
搭,91號, 之後,搭巴士時,打俾卞文,同佢傾計, 傾開男友既事,同媽既事,
佢話下個月,16號先返公司, 喔~ 我又忘記左同佢講,上星期5,做節,我同,4嬸好開心咁唱K~
個日,4嬸,又,好HIGHT咁,夾送啦,同埋,同我唱K~
之後,傾到落車,之後,個陣,阿文都到了,之後,佢打俾我,問我係邊,
後來,我都要同卞文收線, 之後,就係咁,本應,係會上佢屋企,
最後都冇上到,後來,佢話佢哥返,2點,,但兩點都未出門口,咁為有,佢同我行佢住既地方行住先
之後,冇喇喇,見到,佢媽-3-當時我完全唔知佢做乜,停左係到, 之後,我一見,咁熟既,哦,原來係佢阿媽
後來同佢打聲招呼,之後,佢本身仲想留我佢家食飯,後來,我話唔好意思今晚得,下次先,之後佢又好快咁,
不如天晚呀,團年, OH NO 真係,搞到我,唔可以推了,推人家既阿媽,印象~一定好差勁,
SO~ 都係應承佢,後來,就咁決定,天晚去食飯,後來,阿文都拉住我走了,佢當時,冇諗過我會應承
加上,佢都話,我可以唔去,唉 講就易, 不過阿爸教落,講過既野,一定要負責任, 唔唔
之後,佢帶我去吹風,同去,公園坐下, 又,SWEET過, 吹到,~個頭都亂,
大家又傾下計囉, 佢話下星期再下星期三,約左阿LOK~ 唔~ 我都冇野,
之後,我同佢,講開鍾偉業~ 問佢同佢FD唔FD~佢話個陣,升上,4B就好FD~ 之後,畢左業就冇連絡~
之後,我又問佢,個時我同偉業拍拖,你,有咩感覺,佢話,唔開心, 我話點解,連佢都唔知點解,
之後,我們~ 030就,講開D~ XXX野, 之後,差唔多,5點,我就要走喇, 之後,行去,商場,去洗手間,
之後我去完出到黎,佢話,撞到梁兆康,後來,我們再去,屈X史買禮物,
因天晚,要見家長,同埋,見佢家人,@@ 緊張呀~ 我都唔知緊唔緊張,
依家暫時,平常心, 唔唔~ 可能~,依家,我同人交流,基本上,冇問題~ 仲可以令人,說不停,笑不停,
不過~,有時候~,都會睇下人既面色既,同埋,明天要睇清楚~佢地,個樣,應該講咩先好,
做番自己~ 加上,平常心對待~ 唔~ 禮儀,一定要好, 不過, 我應該應付得黎既,
今晚又,打,HOT POP~ 喔~ 之後,今日出番,CWB~順便去買飛睇戲,係皇室睇,
天日,順便俾埋,HANGFREE俾男友, 今晚都睇埋尋晚未睇完既劇集,
今晚愛情食物料終於大結局, YEAH~ 今個月,我都算開心左,~ 之前,俾我個前度,搞到,人都傻了,
又唔開心,壓力大, 基本上,唉 算吧啦,
今晚回家時,同保安姨姨傾計時,聽到少少,阿敏同佢新女友一齊住時候~
有D閒言閒語,有個清潔女工,見到前度,成日係到出入,
仲問人地既阿媽,乜人家冇屋企架咩,OH∼ 麻煩事終於發生,
我真係好想放長雙眼睇下,究竟∼佢地可以行幾耐同拍幾耐,@@
是非終於來臨了,怪唔之得,佢答MAYBE啦,呢個迷終於解開
|